Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hva vil jeg ha?
Iphone 5 33 43,42%
Iphone 4 s 5 6,58%
Samsung galaxy s4 33 43,42%
Noe helt annet 5 6,58%
Deltakere: 76. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-13, 16:35   #61
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Man kan da utmerket velge forsider på iPhone.
Jeg har også tre, en for de jeg bruker ofte, en for de jeg bruker mindre ofte og en for de jeg aldri bruker.

Jo, men det jeg mener er at på iPhone så ligger alle ikonene fremme, på en av sidene. På Samsung kan jeg dra frem de jeg ønsker å ha fremme, mens resten ligger i en undermeny. Derfor mener jeg at Samsung er ryddigere.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-13, 17:45   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg hadde android-telefon en peridoe og mer rotete og uoversiktlig telefon skal man lete lenge etter. Dessuten var den mer på verksted en her, så nå har jeg iPhone 5 og elsker den!

Men hvilken telefon var det? Det er jo ikke sånn at Android = EN telefon versus iPhone. Det finnes fantastiske android-telefoner og det finnes crappy android-telefoner. Samsung Galaxy-telefonene er like ryddige (om ikke mer) som iPhone, og ganske enkelt fantastiske i bruk. Mannens gamle HTC var et mareritt (men det finnes jo gode HTCer og).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 00:58   #63
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Personlig så synes jeg at det var få eller ingen forskjeller mellom Samsung Galaxy S2 og HTC Desire (jeg har hatt begge), men har jo skjønt at jeg er et unntak. Vi har også hatt HTC Sensation, Samsung Galaxy Note 1 og Note 2 innom her (de to siste er her enda), og det er mye av det samme.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 01:07   #64
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Lagringskapasiteten på min Desire var minimal. Nei, jeg kjøper meg en S4, hvis ikke telefonen dukker opp på mirakuløst vis på hittegodskontoret i København.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 01:45   #65
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Min HTC Desire har ikke plass til noen ting! Dustete knotetelefon.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 02:51   #66
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Min HTC Desire har ikke plass til noen ting! Dustete knotetelefon.

Nå er det minnekortleser på den og et minnekort koster ikke all verden. Jeg mener å huske at minnekort fulgte med også i utgangspunktet, men at det var ganske lite?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 09:44   #67
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Joda, det stemmer. Men den blir ikke mindre knotete med mer plass. Nå kommer snart eplefonen i posten og det ser jeg frem til. Det siste året har min HTC i tillegg frosset skjermen slik at ingenting virker, eller at bare ringefunksjonen ikke virker. at alarmen ikke virker (ops, der forsov jeg meg gitt! - igjen!) osv.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 12:58   #68
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg hadde en HTC en gang, og den var så utrolig dårlig at jeg ikke har sett på det merket etterpå. Ikke helt rasjonelt, men sånn har det blitt.

Forresten veldig spesielt at det nå står 30-30 mellom de to i pollen, dødt løp hele veien var faktisk litt uventet (og dermed ville den heller ikke hjulpet meg med valget ).

Jeg står fortsatt på Samsung, skal få kjøpt den til uka.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 13:19   #69
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg har en Samsung Ativ S som kjører Windows Phone 8, og er strålende fornøyd med det meste. Kanskje litt dårlig utvalg apper ennå, men på den andre siden ligger det ufattelig mye skit i app-katalogen til google.

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 22:58   #70
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Hadde HTC Desire for noen år tlibake og var godt fornøyd med den. Hadde etterpå HTC Incredible S, og var godt fornøyd med den også - selv om jeg liker Android best uten HTC Sense....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-13, 23:27   #71
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Er på dag 3 som iPhonebruker. Tror vi skal bli venner.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 00:54   #72
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg sitter igjen med; får man ikke widgets på iphone? Og ikke bestemme hvilke apper man vil ha på de ulike sidene av skjermen og hvor de skal plasseres, og alt havner der?

Det forklarer hvorfor alle iphonebrukerene jeg kjenner har hele skjermen full av app'er.

Jeg har så på hovedsiden min, der har jeg klokka (er vel en widget, den funker også som snarvei til vekkerklokke, stoppeklokke etc) og et par apper jeg bruker ofte. Bildet på bakgrunnen er i fokus.
Et hakk til venstre er skjermen med spill-apper, der har jeg også huskeliste og kalender app. Et til høyre fra første har jeg album, og to pollenvarsel-widgets. De to helt ytterst (det er fem "skjermbilder" totalt hat hhv tekniske ting og app'er det er fint at jeg husker at jeg har.

alt annet ligger slik at jeg selvsagt lett finner det fra program-menyen.

Men om jeg ikke får organisere det slik, og særlig ikke widgets, så kjenner jeg at jeg ikke ønsker meg iphone. Jeg er på min andre android, og trives med den, dette er en sony sak jeg har hatt et års tid.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 01:07   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Nope, widgets er en android-greie etter det jeg har forstått. Det samme er den fantastiske organiseringsmuligheten av apps. Det er to store grunner til at jeg aldri kommer til å gå vekk fra android.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 01:23   #74
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Man kan jo legge apper på hvilken side man vil på en iPhone, og om du ikke vil ha mer enn en app på en side er det fullt mulig.

Men du kan ikke ha en app i hvert hjørne på iPhone.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 14:59   #75
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Nope, widgets er en android-greie etter det jeg har forstått. Det samme er den fantastiske organiseringsmuligheten av apps. Det er to store grunner til at jeg aldri kommer til å gå vekk fra android.

Ok, det blir aldri iphone på meg, jeg sluttet herved å ønske meg den. Jeg har vel i mitt indre ønsket meg den litt, sånn siden "alle andre" (dvs, mine foreldre, min bror og min svigerinne) har den, men nope, nei, absolutt ikke.

Jeg elsker mine widgets, og min frie mulighet til å plassere snarveier til apps akkurat der jeg vil.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 12:12   #76
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Nå er det minnekortleser på den og et minnekort koster ikke all verden. Jeg mener å huske at minnekort fulgte med også i utgangspunktet, men at det var ganske lite?

Ja, men det er veldig begrenset hvilke apper jeg får lagt på minnekortet, så må hele tiden kompromissere. (bruker den igjen nå etter at jeg mistet samsungen)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no