Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-15, 16:21   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vi vurderer å kjøpe ny sofa og jeg trenger litt inspirasjon!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 16:41   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Om den er drømmesofaen vet jeg ikke, men jeg er veldig fornøyd ihvertfall.

Nockeby fra IKEA.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 16:44   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.961
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Re: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 16:50   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Takk!

frukt: Fin. Hvordan er den å sitte i?

Pamina: Fin. Hvor er den fra?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 17:06   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.961
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Re: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Det er Hal fra Norway says.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 17:13   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det er Hal fra Norway says.

Ok. Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 17:32   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Jeg hadde veldig lyst på Arena B14 fra LK Hjelle da vi kjøpte sofa for et par år siden, men prisen er stiv og vi endte med en mye billigere sofa fra Living.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 18:08   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Jeg ønsker å få plass til mest mulig sofa på den lille plassen vi har tilgjengelig, så vi gikk for modulsofa. En med flere bredder selv på enkeltsetene. Vi handlet på Møbelringen, men i farten husker jeg ikke hva den het.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 18:16   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vinnar Karlstad fra IKEA i Isunda grå (hjørne),
Skulle jeg byttet kunne jeg tenkt meg Söderhamn i denne fargen: (modulsofa, så den kan settes sammen som man ønsker)

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi

Sist redigert av Robyn : 01-10-16 kl 00:02.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 18:18   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Sofaen vi har: http://www.bolia.com/nn-no/sortiment/sofaer/orlando. VI har den i mørkegrå ull. Den er god å sitte i, men egner seg ikke å stå fritt i rommet. Delene sitter ikke godt sammen, og sklir fra hverandre ved bruk. I tillegg sklir knottene under stålbena vekk, og dermed blir det hakk i gulvet.

Drømmesofaen: http://www.tannum.no/produkt/tufty-time-15-sofa/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 18:37   #11
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.047
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg hadde veldig lyst på Arena B14 fra LK Hjelle da vi kjøpte sofa for et par år siden, men prisen er stiv og vi endte med en mye billigere sofa fra Living.

Denne har vi.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 18:45   #12
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne har vi.

Har vi ingen sjalu/misunnelig-smiley?

Er du fornøyd?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 19:46   #13
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.047
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Har vi ingen sjalu/misunnelig-smiley?

Er du fornøyd?

Ja, vi er veldig fornøyd. Har den i microfiber.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 20:28   #14
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk!

frukt: Fin. Hvordan er den å sitte i?

Pamina: Fin. Hvor er den fra?

Veldig behagelig syns jeg. Ikke for fast, ikke for myk og putene holder seg på plass.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 20:29   #15
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

...


Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 22:46.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 22:54   #16
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Jeg hadde veldig lyst på Arena B14 fra LK Hjelle da vi kjøpte sofa for et par år siden, men prisen er stiv og vi endte med en mye billigere sofa fra Living.

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne har vi.

Fin! Hvilken pris snakker vi her?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 22:55   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ønsker å få plass til mest mulig sofa på den lille plassen vi har tilgjengelig, så vi gikk for modulsofa. En med flere bredder selv på enkeltsetene. Vi handlet på Møbelringen, men i farten husker jeg ikke hva den het.

Kan det være den serien vi så på i dag, tro? http://www.formfin.no/produkter.php?...D=&language=no

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 22:56   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.628
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Veldig behagelig syns jeg. Ikke for fast, ikke for myk og putene holder seg på plass.

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 23:07   #19
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.759
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vi har Victoria fra Brunstad. Veldig fornøyde, men hadde stua vært utformet annerledes ville vi hatt vinkelsofa slik vi hadde før. Jeg savner det å krype opp i et hjørne.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 23:41   #20
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.361
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vi har Stockholm fra IKEA:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no