Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-15, 23:53   #21
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.047
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Fin! Hvilken pris snakker vi her?

Mener at vi ga 38 000 (fikk 20 % avslag). Vår har en sittedel mer på sjeselongdelen enn den på bildet.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-15, 23:59   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Mener at vi ga 38 000 (fikk 20 % avslag). Vår har en sittedel mer på sjeselongdelen enn den på bildet.

Ok. Takk!

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 00:40   #23
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vi har to sofagrupper i stuen, en Orlando og en Skandinavia, begge fra Bolia. Veldig fornøyd med begge.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 00:45   #24
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Vi har en som ligner på denne fra Bohus. Finner den ikke på nettsiden nå. Den har annen ending på den ene siden.




Ikke så god å sitte i som vår forrige, så det er nesten så jeg skulle hatt lyst til å hente opp den andre fra kjelleren igjen. Som forøvrig også var en grå stoff-hjørnesofa.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 10:15   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)



Vi far Palma fra Bohus. Det er modulsofa som har mengder av valgmuligheter. Vi har denne på bildet i fasong, men andre ben. (Velger armlener, ben, stoff, oppsett) veldig fornøyd. Bare tre år ennå, men holder fasong og sånn godt.

http://www.sits.eu/en/products/palma?i=1597&t=9

Forøvrig har produsenten mye fint, men ikke alt finnes i Norge. (Den som heter Mynta liker jeg godt)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 10:39   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Jeg vurderer forresten å kjøpe nye trekk til sofaen min her. Det jeg har må renses fant jeg ut etter at sofaen var i hus og hadde bitt sølt på ... Men jeg likte virkelig ikke de to trekkene de har som kan vaskes.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 20:17   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Habitat viking. Hvis du virkelig vil slange deg foran tven og aldri komme deg opp igjen ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 20:54   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Habitat viking. Hvis du virkelig vil slange deg foran tven og aldri komme deg opp igjen ...

den er til salgs på finn

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=54960917

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-15, 22:02   #29
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.584
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-15, 17:22   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Knegg .. Idioter som ikke klarer ta mål av sofaplassen kan vi ikke høre på.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-15, 21:47   #31
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Jeg har den samme som Frukt, men med annet trekk. Veldig fornøyd med plass og komfort.
http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/spr/09111070/

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-15, 22:11   #32
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

http://www.bohus.no/stue/sofaer/modu...re-modulsofa2/

Denne har jeg, tilnærmet lik i all fall, den på bildet ser bare bredere ut. Knallgod sofa om man ønsker en som er myk og god å krølle seg oppi. Jeg må ha myk sofa og ikke hard, tilbringer litt for mange timer i den etter vesla er lagt om kveldene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-15, 22:40   #33
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

http://www.bohus.no/produkter/sofaer...-otto-3-seter/

Vi henter Nordic Otto fra Bohus om en uke.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 00:28   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Ååååå! Den var fin!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 00:47   #35
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.361
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Det var en lekker sofa, rajraj!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 14:28   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

den er til salgs på finn

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=54960917



Den passer neppe stua vår.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 14:49   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Hm, vi har funnet en enkel modulsak som vi synes er god å sitte i. Det store spørsmålet er om vi ønsker oss den i grått eller blått. Vi har malt veggene i lys antikk grå og har eikeparkett. Det er mye grått hos oss ellers. Magefølelsen sier blå, men den er relativ mørk i fargen, for mørk, kanskje? :grubler:

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 15:34   #38
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Du kan alltids fylle den opp med fargerike puter og pledd.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 15:55   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.629
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Du kan alltids fylle den opp med fargerike puter og pledd.

Ja, det er sant.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-15, 16:21   #40
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg din sofa! (Eventuelt: Vis meg din drømmesofa!)

Jeg har forresten grå sofa og grå vegger, men mye farger ellers så jeg syns ikke det blir for mye grått. Men tenker faktisk på å kjøpe nye trekk som er mørkeblå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no