Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loftstue eller større soverom? Les HI

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Les HI før du stemmer
Kjellerstue, stor stue, loftstue, et stort foreldresoverom, to mindre barnerom og et bad 5 8,06%
Kjellerstue, stor stue, tre store soverom, to bad 57 91,94%
Ikke noen av alternativene og jeg forklarer hva jeg syns 0 0%
Deltakere: 62. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-17, 15:42   #41
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Maverick, med tiden så blir det kø til dusjen på morgenen. Det er det viktigeste argumentet for meg. Om noen sitter på do så går vi andre inn. Men greit om flere skal på do samtidig selvsagt.

Jepp. Mine på 17 og 14 bruker lang tid på badet. Og krever privatliv. For noen år siden hadde det sikkert går greit med ett bad, men nå for tiden skjønner jeg ikke hvordan det hadde gått rundt.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 15:56   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Det er jo også veldig stor forskjell på å omstille seg fra noen man har hatt og å klare seg slik det allerede er. På hytta har vi ett toalett/bad, og det går jo helt fint - selv om det er litt stress når man er 4 voksne og 4 barn. Passer på å komme og gå litt forskjellig, slik at de mer blyge voksne kan få bittelitt fred.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 15:58   #43
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.261
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jo også veldig stor forskjell på å omstille seg fra noen man har hatt og å klare seg slik det allerede er.

Der sa du det jeg akkurat hadde brukt veldig mange ord på å forsøke formulere. Vi har bare ett bad og kommer aldri til å få noe annet. Det kommer til å gå fint.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 16:00   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Vi har også vært ni stykker på hytte med bare utedo. Det går det også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 16:02   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Vi hadde klart oss med ett bad, som sagt. Guttene mine er på alder med Maverick sine, og det er kun mannen som er morgendusjer her. Men ser at andre familier kan ha andre vaner og behov og slikt er vanskelig å vite før man en gang har fått barna. Men er glad vi har to do (begge doene er på badene), for begge guttene kan bosette seg der med elektronikken sin.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 16:13   #46
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.826
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Jeg ville valgt 2 bad og større barnesoverom. Uten tvil. Fint med kjellerstue, overkill med loftsstue tenker jeg. For oss(4 hjemmeboende barn og ungdommer) har alltid barnerommene vært kjempeviktige. Barna mine har alltid hatt små men velutstyrte barnerom, de ville jo sikkert hatt dem større hvis de hadde fått velge. Ikke noe must altså, barna her i huset har venner på besøk stort sett hver eneste dag og det går fint på mindre rom også. Barnestuen brukes når de er mange samlet, ellers bruker de rommene sine.
Vi har tre bad og det er fint men ikke akkurat nødvendig. Helst ville jeg hatt to bad; et privat bad bare til meg og Drømmemannen(med inngang fra soverommet vårt), og så kunne resten av hurven sloss om bad nummer to.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 16:53   #47
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.967
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Vi klarer oss også uten to bad, men trenger sårt to doer; og det får vi snart.
Hadde heller ikke vært feil med to bad. 13-åringen er ikke spesielt interessert i å dele bad på morgenen med sin (snart) stefar. Og vice versa. Og nei, alle dusjer ikke på morgenen, men er innom bad/do. Har dessuten er sønn som ikke kan/klarer å gå raskt på do.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 17:01   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Vi klarer oss også uten to bad, men trenger sårt to doer; og det får vi snart.
Hadde heller ikke vært feil med to bad. 13-åringen er ikke spesielt interessert i å dele bad på morgenen med sin (snart) stefar. Og vice versa. Og nei, alle dusjer ikke på morgenen, men er innom bad/do. Har dessuten er sønn som ikke kan/klarer å gå raskt på do.

Ja, hos oss er det bare mannen og jeg som dusjer om morgenen foreløpig. Men ungene elsker å bruke lang tid der inne, det er så deilig å sitte på varmekablene og kle på seg ... Så vi har mye å gå på når det gjelder tidsbruk, og jeg selv kunne glatt brukt mye kortere tid i dusjen enn jeg gjør, og jeg kunne også stått opp tidligere. Dersom eldstejenta begynner å sminke seg på daglig basis får hun gjøre det på rommet sitt, hun har speil der. Så om ungene plutselig ikke har lyst til å være på badet samtidig så får vi nok til det også, vi trenger bare å bruke tida litt bedre.

Men fortsatt hadde jeg heller prioritert to bad framfor loftsstue altså, når vi har kjellerstue. Større barnerom hadde også vært kjærkomment.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 17:04   #49
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Jeg ville prioritert to bad. Men ikke av komforthensyn - jeg er mer opptatt av mulighetene til å kunne lage hybel i kjelleren om det skulle bli nødvendig. Man vet aldri når man kan få behov for leieinntekter. Eller au pair. :økonom:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 18:05   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg ville prioritert to bad. Men ikke av komforthensyn - jeg er mer opptatt av mulighetene til å kunne lage hybel i kjelleren om det skulle bli nødvendig. Man vet aldri når man kan få behov for leieinntekter. Eller au pair. :økonom:

Ene delen av kjelleren/sokkelen er hybel i dag. Men det er klart at det kan bli behov av en til.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 20:01   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

I en familie full av ekstroverter, så vil jeg helt klart velge to bad fremfor tre stuer. Det jeg ikke skjønner er hva man skal med de store soverommene, for det er helt fånyttes hos oss. Alle vil være i stua uansett.

Badet brukes til å lese Donald-blad (knerten), til uendelige mengder hudpleie (snuppa) og sånn helt vanlige baderomsting som kropps- og klesvask (mannen og meg). Så jeg gleder meg noe helt innmari til vi får to bad når vi flytter.

Sånn bare basert på min familie.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-17, 22:13   #52
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.674
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Tenåringen min er aldri ute av rommet sitt. Han dukker opp for mat og do og venner. That`s it.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 09:54   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tenåringen min er aldri ute av rommet sitt. Han dukker opp for mat og do og venner. That`s it.

Mens mine, som har stort (tenåringen) og medium (minste) soverom, pluss kjellerstua insisterer på å sitte i stua med meg hele tiden. Jeg er så lei av elendige youtubere og superheltserier på Netflix. Så det er jo forskjell på unger.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 10:35   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Jeg har en av hver.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 12:46   #55
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Jeg har ikke satt meg så nøye inn i alle alternativene, men hos oss har vi prioritert kjellerstue og to bad framfor store soverom. Ingen i familien har store soverom, egentlig. Vårt er det største, og det er vel på rundt 12 m2. Selvsagt må man ikke ha to bad når man er fire stykker i familien, men dersom man har plass og råd, er det defintivt noe jeg ville prioritert.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:23   #56
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

2 bad, store soverom og kjellerstue.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:26   #57
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jo, men man må jo ikke dusje hver morgen alle sammen?

Jeg synes det er, tja, litt i overkant privilegert å hevde at to bad nærmest er obligatorisk i en familie med flere barn.

Vi er seks stykker og har et bad. Det er ikke obligatorisk med to bad nei, men jeg ser for meg at det er MYE bedre en slik vi har det. Vi har kø om morgenen, noen blir hysteriske, noen MÅ på do og noen rekker ikke å sminke seg. Og dusjing om morgenen er bare å glemme.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:41   #58
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.070
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Vi har bare ett bad og vi er 5 stykker. Det eneste jeg egentlig skulle hatt var en ekstra DO.

Vi hadde loftsstue som aldri ble brukt, mine unger holder seg på rommene sine foran pc/tv i stor grad. Nå er den tidligere loftstua soverom til barn nr3 som bare er 3 år og ikke så mye på rommet sitt enda.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:46   #59
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.040
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Vi har loftstue, store soverom og to do, men bare ett bad. Jeg hadde nok kunnet tenke meg to bad etterhvert, når vi har to tenåringer i hus, så i deres tilfelle ville jeg valgt større rom og bad fremfor både kjeller- og loftstue.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 15:32   #60
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loftstue eller større soverom? Les HI

Kort beskrivelse av huset
Kjeller: Kjellerstue, bod, vaskerom.
1. etasje: stor stue, kjøkken, gjestetoalett, gjesterom/kontor
2. etasje: ikke helt planlagt


Alternativene der jeg har tatt ut hovedpunktene er:
1. Kjellerstue, stooor stue, loftstue, et stort foreldresoverom, to mindre barnerom og et bad
2. Kjellerstue, stooor stue, tre store soverom, to bad
3. Kjellerstue, stooor stue, fire soverom, to bad

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no