Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julepynt som ikke henger på tre?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-17, 13:36   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Julepynt som ikke henger på tre?

Siden vi nå er i leiligheten vi skal bli i resten av livet, så har jeg lyst til å utvide julepyntrepertoaret. Jeg fikk ikke gjennomslag for juleservise (men kan jo hende jeg kan ønske meg noe til jul uten at GHøvdingen vet det ).

Utover adventstake, en krans til døra og noen helt fantastiske julehus til lys har vi lite. Vi har en engel som jeg fikk da jeg var 7, og et rødt reinsdyr fra da Høvdingen var liten, ellers henger alt på treet. Jeg ønsker meg veldig en nøtteknekker/tinnsoldat, og skal se om jeg finner noe på julemarked, hvis ikke har de noen fine (men dyre) i Operaen.

Hvordan pynter dere til jul utover treet?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:39   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Jeg prøver egentlig å ikke ha så mye julepynt utenom treet, men med to barn som har produsert uante mengder opp gjennom tidene, så er det litt vanskelig.

Jeg har masse juleblomster i vinduskarmen. En liten løper som lillesøster laget i barnehagen med noen hjemmelagete figurer på, på bordet, sammen med flere små telysestaker. Pianoet fylles opp med hjemmelagete nisser. Og på hyllen i spisestuen står det en fin arvet julekrybbe.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:45   #3
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har blomster og lys. Og noen fine lyslenker. Jeg synes det er så mørkt i desember og får vi aldri nok lamper. Derfor liker jeg noen ekstra lyslenker til jul.

Jeg ønsker meg noe digert som pynter opp, men vet ikke helt hva det skal være.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:51   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.779
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har en hylle i den ene trappen som vi fyller med nesenisser, vi har svibler og amaryllis, vi henger små julekuler på trollhasselgreinene, vi har en hel liten julelandsby (med lys i vinduene) som settes opp på skjenken, julegardiner, juletrekk til pynteputene i sofaen, juleløper på stuebordet, massevis av levende lys, julegirlander som tvinnes rundt gelenderet i trappene, for å nevne noe. Minimalisme hører ikke hjemme i julen hos oss.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 13:58   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Lager en blomsterdekorasjon på denne tiden. Kjøper en bukett nærmere jul. Har lyslenke. Og en vrihassel i taket som pyntes med julepynt, tovede ullhjerter og engler. Vi har uhorvelig mye julepynt, men tar frem maks en tredjedel.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:02   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.371
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har julekrybbe (to, en som er min og en i playmo som er ungene sin som det er lov å leke med) Vi har masse store nisser i trappa opp til loftet og ei lang rekkeulike små nisser på ei slags hylle av brannveggen, vi har rett og slett mye nissefigurer og lys og forskjellig i stua, et lite kor av engler, broderte bilder på veggene og ja.... mye rett og slett

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:27   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.271
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Dere har jo peis og kan gå all in!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:33   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har som kjent ikke juletre. (noen som husker hva vi har? )

Min favorittjulepynt er egentlig to digre glassvaser som er fylt med julekuler og juletrelys. De står på toppen av en skjenk og er dekorative og fine. Ellers har vi nisser og engler og sånn over alt: på peisen, i vinduskarmer og i bokhyller. Nå lurer jeg litt på om jeg ikke trenger noen tinnsoldater til å passe på peisen også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:33   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Jeg vet, Mave!

Hvor TROR du jeg har tenkt til å ha nøtteknekkerne, lissom?

Pælmis, dere har jo julestol!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:38   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Hos oss er det mest julepynt som barna kan holde på med det store. Vi har mye fra Shishi, typ karusell med julenisser på hestene som går rundt og rundt mens den synger julesanger. Vi har også et juletre som snurrer rundt til melodien til Jingle Bells. Og så har vi flere krystalljuletrær med miniatyrpynt, som må henges på.

Her er link til slike juletrær som vi har. Jeg synes de er kjempesøte, og barna elsker dem. http://www.catalogue.shishi.ee/pages/3294


Sist redigert av Pepper Lemon : 05-12-17 kl 14:48.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:43   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.211
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Jeg har heller ikke mye, for jeg har ikke mange steder å sette noe. Enten har jeg skap som går nesten helt opp til taket, eller så er det bokhyller, som er fulle av bøker. To store vindu, som er så store at vinduskarmen til den ene er bakom sofaen, og vinduskarmen til den andre er bakom spisebordet ... disse vinduene har noen sprosser på hver side da, som har en smal kant hvor det går an å sette noe småtteri. Men nå har vi fått en lang, lav hylle langs hele veggen under TV-en, så der har jeg endelig plass til litt, så der står blant annet pepperkakehuset og adventsstaken.

Jeg har ei lita julekrybbe, som er veldig fin, som jeg egentlig er på leting etter en stall til. Det stakkars Jesusbarnet har ligget under åpen himmel til nå (og da eldstejenta var i to-årsalderen var hun overbevist om at det ene lammet var Sauen Shaun ). Den har brukt å stå i vinduskarmen bak spisebordet, og blir derfor ikke veldig synlig, så om jeg finner en stall hadde det vært kjekt med en som kunne festes på veggen, f.eks en sånn husformet liten "vegghylle" som jeg ser overalt, men bare aldri i riktig størrelse.

Så har jeg noe hjemmelaget, som står på kjøkkenet og her og der, blant annet en fin nisse som ene ungen har tovet. Noen andre, helt enkle nissefigurer i tre står i sprossene på det ene vinduet. En fin dompap i ull, som ungenes oldemor tovet på sykehjemmet, den henger i en tråd i et lite vindu, og noe annet som henger i andre vindu.

Pynt ellers blir stort sett lys, blomster, duker og et stort fruktfat som to nisser står og "passer på", og som det er strødd litt innpakket konfekt oppi, og annet som rett og slett bare står på spisebordet og sofabordet.

Jeg har ingen elektrisk lysestake, men kjenner at jeg egentlig har litt lyst på denne ...



Vi hadde peis tidligere, og da stod det litt av hvert på peishylla. Nå har vi revet den og satt inn en liten ovn i stedet, så da mistet jeg muligheten til overdreven peispynt gitt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-12-17 kl 14:59.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:47   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Rent bortsett fra at karusellen din var sjikkelig diger, så var den veldig fin, Pepper! Kjøper du Shishi-stæsj på Shishi på Continental? En sånn en kunne vi hatt, altså.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 14:49   #13
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.556
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Rent bortsett fra at karusellen din var sjikkelig diger, så var den veldig fin, Pepper! Kjøper du Shishi-stæsj på Shishi på Continental? En sånn en kunne vi hatt, altså.

Jeg har kjøpt dem på House of Oslo. Og krystalltrærne kjøpte jeg på nett for noen år siden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:17   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Masse masse LED-lysgreier. Både ting som henger i vindu, lyslenker og andre greier. Jeg har flere julestjerner i ulike potter, juleputer i sofaen, lysestaker og ulike dekorasjoner som står rundt omkring. Har litt skåler som er fylt med nøtter el. Har et juletre laget av drivved som står i en vinduskarm. Og så har jeg fått laget meg en krans av dusker som jeg ble veldig fornøyd med.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg EB811933-66EB-4B6F-BD87-619C4A674D20.jpg (12,4 KB, 26 visninger)
zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:19   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har esker på esker med julepynt, og julepynten er stablet overalt. Det henges, dingles, stables og pyntes i hver krok, på hver hylle og det er ikke mulig å hvile øynene noen plasser. Dere skal være takknemlige som bare har et tre!

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:21   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:29   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.784
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Vi har kravlenisser i skapene. I alle glass-skap er det små nisser som henger fra glass og kopper og annet i skapene. De er så fine! Jeg fant ikke noe bilde i farten, men sendte deg et på instagram, så du kan se.

Ja, også har vi nissedør da. Det er nytt av året. Vi kjøpte i Danmark, men det finnes på -nille: https://www.nille.no/tips-og-ideer/nissedor

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:30   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Takk nenne, Jeg har sett. Så søte de var!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 16:49   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Jeg vil ikke ha så mye nisser og pynt ellers, men det blir skikkelig jul så fort jeg får litt røde puter i sofaen, røde gardiner og stjerner og lys hengende i alle vinduene. Lysgardiner med stjerner er også fint foran vinduer og verandadør.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-17, 17:01   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.271
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julepynt som ikke henger på tre?

Jeg registrerer at det er en greie å henge planter og trær opp ned, så da har dere jo mulighet til å henge en haug med julestjerner og julebegoniaer!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no