Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 13:16   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Og siden jeg er student så trenger jeg det i dag! Jeg vil ha en helt enkel skrive-skriver for tekst. Jeg er IKKE på utkikk etter en multifunksjonsskriver eller fotoskriver. Skriveren skal bare brukes til å skrive ut egen tekst, artikler fra nettet osv.

Har kikket på sidene til Elkjøp, men jeg er jo virkelig et nek på dette området. Kan noen fortelle meg hvilken skriver jeg trenger?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:48   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Da er det vel akkurat det samme hvilken skriver du kjøper. Det du bør spørre om da, er om det er blekk kun til test med skriveren, eller om det er blekk til å bruke en stund. Noen skrivere leveres med bittelitt blekk, slik at du må kjøpe blekk i tillegg. Blekk er gjerne dyrt.

Vi har en Epson (multifunksjonsskriver). Jeg ville anbefalt deg Epson, bl.a pga at den kan skrive ut kantløse utskrifter. (Dvs skriver helt ut i kanten av arket.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:50   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Takk for tips, Jill. Grunnen til at jeg i det hele tatt ber om hjelp er at vi kjøpte tre nye Canon-skrivere her i fjor. To av dem var multifunskjonsskrivere, og de gikk i stykker i løpet av kort tid.

Men er det sånn at alle enkle skrivere er greie nok, liksom?

Skal være obs på det med blekket.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:54   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Vi gikk inn på Elkjøp og tok med oss den billigste vi fant. Og vi spurte ikke om hjelp, og vi måtte virkelig grave og lete for å finne den. Den sto borthjemt på en pall uten prislapp. Tror den kostet 400 eller noe (Vi hadde sågar 2 "funn" med oss til kassen, og valgte den billigste der)

Min erfaring er at printere går i stykker uansett, så du kan godt kjøpe billig. Det er imidlertid er fordel at den har høy oppløsning og er rimelig rask. Lexmark Z517 har vi. Kjempefornøyd.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:55   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Jeg er veldig glad i HP da www.hp.no

Om du skal ha laser eller blekk er jo mest opp til deg og hva du skal bruke det til. Skal du kun skrive ut artikler og tekst hadde jeg nok kanskje valgt en svart/hvitt laser skriver, men da blir det jo dårlig med farger på utskriftene

Her er den billigste hos Elkjøp: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...0AAAEORuI03xiL

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:55   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Her er en artikkel om hvordan du kan velge skriver: http://forbruker.no/digital/guider/k...cle1143845.ece Artikkelen er fra i fjor, så det har nok kommet en del nytt siden da. Men poenget er hva du bør se etter.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 14:18   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Flotte linker. Takk for hjelp!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 01:39   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Hva endte du opp med da?

Jeg kjøpte printer for fire-fem år siden, og valgte da en Canon pga de har separate fargepatroner og dermed mer økonomisk i drift. Noen printere har/hadde alle fargene i én patron, og da må du skifte alt selv om bare f.eks. den sorte er tom.

Epson (og andre) har tidligere kjørt ut med superbillige skrivere, men når du så må kjøpe blekk, kommer sjokket. Ekallen hadde en sånn hvor du måtte ut med 600 kroner for blekket, det dobbelte av hva printeren kostet.

Nå er jeg også på utkikk etter ny, men jeg vil ha en fotoprinter, tror jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no