Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 13:16   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg trenger ny skriver!

Og siden jeg er student så trenger jeg det i dag! Jeg vil ha en helt enkel skrive-skriver for tekst. Jeg er IKKE på utkikk etter en multifunksjonsskriver eller fotoskriver. Skriveren skal bare brukes til å skrive ut egen tekst, artikler fra nettet osv.

Har kikket på sidene til Elkjøp, men jeg er jo virkelig et nek på dette området. Kan noen fortelle meg hvilken skriver jeg trenger?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 13:48   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny skriver!