Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Leganger - usportslig?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 22:40   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Leganger - usportslig?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133714

Jeg så det nettopp på sporten. Må innrømme at jeg synes det var morsomt, jeg da. Selv om det er toppidrett, må vi ikke glemme at det er sport og i utgangspunktet en lek. Ja, det er sikkert litt dumt å satse på sånne stunt når kampen ikke er avgjort, men samtidig synes jeg man skal ha det gøy.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:42   #2
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Uten at jeg egentlig har noe greie på håndball - jeg synes det var litt respektløst gjort ovenfor det andre laget. Litt sånn "vi vet vi er best og kommer til å vinne uansett" - holdning....Og det er usportslig i mine øyne....

(Men igjen, jeg har egentlig null peiling, da... )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 22:42   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Jeg synes det er utrolig godt å se at man fremdeles kan ha det gøy - også i toppidretten.
Det er kritikken som kommer som er usportslig - etter min mening.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:00   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er utrolig godt å se at man fremdeles kan ha det gøy - også i toppidretten.
Det er kritikken som kommer som er usportslig - etter min mening.

Enig. Hadde det vært mot slutten av kampen og laget hadde ledet veldig mye, så hadde det nok vært litt som Høst skriver. Men ikke i dette tilfellet synes jeg.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:03   #5
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Det er vel i utgangspunktet usportslig opptreden (som det heter på hockeyspråket), men såpass må man tåle. Og jeg flirer litt av at media prøver å lage en debatt ut av dette.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:15   #6
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er utrolig godt å se at man fremdeles kan ha det gøy - også i toppidretten.
Det er kritikken som kommer som er usportslig - etter min mening.

Helt enig, utrolig at noen kan bli sinte av noe sånt, men når man taper en kamp er jo angrep det baste forsvar

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:26   #7
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det er utrolig godt å se at man fremdeles kan ha det gøy - også i toppidretten.
Det er kritikken som kommer som er usportslig - etter min mening.

Signerer også denne

Synes det er flott at det er humor i toppidretten, og at man viser at man kan ha det artig utpå banen.
Reaksjonen til motstanderne er jeg ikke imponert over - snakk om å mangle humor osvosv

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:45   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Hun er veldig naiv den jenta.
Men usportslig? Nei, det skal ikke hun ha på seg å være.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:48   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Publikumsvennlig er det jo (noen som har bilde?), og det gir sporten mye ekstra presse, - så dette må vel være helt topp! Men respektløst ovenformotstanderen, det er det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 11:50   #10
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Det er forresten ikke lenge siden det ble fnyst av spillere som skjøt bak ryggen og trikset inn mål.
Nå er det helt godtatt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:00   #11
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er forresten ikke lenge siden det ble fnyst av spillere som skjøt bak ryggen og trikset inn mål.
Nå er det helt godtatt.

For ikke å snakke om flyvere. Det gjorde man kun når man ledet mye og bare for å vise seg fram. Nå er det jo en enkel måte å frispille en kant f.eks.

Spillet er stadig i utvikling. Noen må tørre å gjøre tingene først.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:01   #12
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Husker dere Higuita som reddet med "bakbena"??

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:10   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Jeg synes det er utrolig barnslig av det andre laget. Hvis hun har lyst å slippe inn straffer, så er det vel bare gratismål for dem?

Jeg tror den dissingen var mest av dem selv på dem selv. Såh!

:liker ikke sutrehøner:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:12   #14
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Misunnelse er nok et stikkord her.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:16   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Stuntet er jo ganske likt. Forskjellen er at Higuita reddet og fikk heltestatus etterpå, mens Leganger misset og blir utskjelt.
Som Scarlett sier, det er jo et gratismål. Latterlig å sutre sånn over det etterpå.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:18   #16
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Husker dere Higuita som reddet med "bakbena"??

Klart jeg husker han - synes sånt er artig og underholdende jeg!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:41   #17
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Jeg synes det hadde vært verre om det var mot slutten av kampen og de ledet med masse mål, da hadde det kanskje virket mer som sånn blærete usportslig opptreden ("vi vinner uansett hva dere gjør, ædda bædda"). Men tidlig i kampen, når utfallet er helt åpent? Litt gøy må det da lov til å ha det på en håndballbane.
Nei, dette er ikke noe å ta på vei for, synes jeg.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 12:46   #18
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Det er som Vimsen sier ikke mange år siden flyvere og tricking var ansett for hovering. Nå er det godtatt i aller høyeste grad. Og hvorfor i huleste skal ikke keeperene få trikse litt også?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 22:21   #19
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leganger - usportslig?

Higuita reddet, men jeg tror at dommeren hadde blåst av for et eller annet rett før, selv om alle husker kun redningen. Den var jo utrolig og det er egentlig det samme om dommeren hadde blåst eller ikke.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no