Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

De beste 1. aprilspøkene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-16, 19:08   #41
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

To unger satt nettopp som fjetret foran Supernytt. I hvert fall eldste hadde et alvorlig uttrykk. Jeg satt og lo. Høyt. :skratt:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 19:19   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg jobber i barnehage med fem avdelinger. I dag ble alle foreldre møtt med samme beskjed på infotavlen i garderobene: "Barnehagen har fra første mai ny åpningstid - fra klokka 8.00 til 14.00." (Sjefen satte foten ned for 8-16 som vi egentlig ville skrive.)

Noen gikk på, og trengte en liten påminnelse om dagens dato, før de fikk helt spader. Noen foreldre leser aldri tavla, så de kommenterte heller ikke. Samtlige foreldre som er lærere, reagerte med et "hah, særlig!"

Jeg hørte om en barnehage som gjorde et aldeles herlig stunt. I går fikk alle foreldrene brev hjem om at grunnet arbeid med rørsystemet til barnehagen, ville de fredag være helt vannløse. Alle foreldre ble defor oppfordrer til å ha med 1.5 liter vann i dag. Det hadde visst strømmet inn med vannflasker.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 19:20   #43
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Barna mine er visst barn av sin far, de lar seg ikke lure.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 19:25   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg rakk et lite øyeblikk å hisse meg opp over sykepleierforbundets.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 19:34   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg hørte om en barnehage som gjorde et aldeles herlig stunt. I går fikk alle foreldrene brev hjem om at grunnet arbeid med rørsystemet til barnehagen, ville de fredag være helt vannløse. Alle foreldre ble defor oppfordrer til å ha med 1.5 liter vann i dag. Det hadde visst strømmet inn med vannflasker.

Sånne aprilspøker elsker jeg!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 19:56   #46
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


Noen gikk på, og trengte en liten påminnelse om dagens dato, før de fikk helt spader. Noen foreldre leser aldri tavla, så de kommenterte heller ikke. Samtlige foreldre som er lærere, reagerte med et "hah, særlig!"

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 20:10   #47
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg lo godt av denne der en klasse klarer å lure professoren sin. Godt planlagt og orginal vri!



http://www.sedenne.no/v/41797/lurer-...nes-aprilsnarr

Den var morsom. Fjeset på stakkars mannen mens han måtte høre på dette "problemet".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 20:10   #48
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg leste at en barnehage hadde hengt opp lapp på døra om at de stengte kl 14 i dag fordi de ansatte skulle på lønningspils. Og de håpet på forståelse for dette.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 23:14   #49
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg gikk på min brors gode photoshoppede bilde på Facebook i dag morges dessverre! Han hadde tatt "screenshot" av sin egen "Min side" på Norsk tipping, med en saldo på drøyt 2,6 mill...

Mellomstes lærer hadde fått dem til å lage dyrelyder, stå på stoler og diverse på skolen i dag, mens minstes lærer hadde sagt at de hadde regnet feil på årets skoletimer og de måtte derfor ha 4 timer skole i morgen også. Eldste fikk en oppgave på It's Learning på slutten av dagen, som måtte leveres innen 23.59 i kveld, det husket han rett før han skulle legge seg og fikk en liten melt-down. Logget seg på, startet oppgaven som selvfølgelig var aprilspøk!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 23:17   #50
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Så en sak der fødestua kunne livestreames via gopro kamera på jordmor. Så fikk alle som ville se, fra kongeplassen

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-16, 23:25   #51
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.812
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Noen som har lagt ut bilde av sofa på finn som gies vekk og mobilnummeret til en kompis, og endra nummer i løpet av dagen slik at flere ble plaga av sofa spørsmål he he

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 00:00   #52
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg synes practical jokes er hysterisk morsomme, og barnehagen som annonserte luseutbrudd,- og blå plastsokker på hodene til foreldrene som leverte barna sine er fantastisk bra
https://www.facebook.com/norlandiabarnehagene/?fref=ts

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 00:20   #53
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg og 12-åringen hadde planlagt å lure pappaen som er ekstremt B-menneske. Han la seg før meg så jeg stillte klokka på mobilen hans, slo av alarmen og stilte armbåndsuret hans som ligger på badet om natta. Minsten kommer farende inn på rommet kl. 7.30 helt heseblesende "pappa, pappa vi har forsovet oss. Klokka er 10!" Han sjekker mobilen som da er 10 og farer opp, full fart på badet og opp på kjøkkenet, der hadde jeg glemt å stille klokka på veggen Men vi fikk oss en god latter da og minsten var veldig fornøyd med å lure pappaen

Skrekken min var at han skulle våkne i løpet av natta og tro at klokka var mye mer enn den var og stå opp og gå på jobb

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 00:20   #54
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Sms fra barnehagen i dag kl 715:

Hei! De ansatte i barnehagen sliter med å komme inn i sommertid rytmen. For å få en mykere overgang til sommertid, har barnehagen bestemt at på mandager i april holder vi oss til vintertid og barnehagen åpner derfor ikke før 0745. Ber om forståelse for dette. mvh styrer

Jeg ble ikke lurt av den, men min barnløse unge kollega ble lurt da jeg viste henne smsen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 00:21   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg synes practical jokes er hysterisk morsomme, og barnehagen som annonserte luseutbrudd,- og blå plastsokker på hodene til foreldrene som leverte barna sine er fantastisk bra
https://www.facebook.com/norlandiabarnehagene/?fref=ts

Flere barnehager som brukte den: https://www.facebook.com/FlakNaturba...type=3&theater

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 00:23   #56
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Flere barnehager som brukte den: https://www.facebook.com/FlakNaturba...type=3&theater

Haha, så utrolig morsomt. Den der hadde jeg glatt på på .

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 09:12   #57
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Venninnen min la ut bilde av seg selv med skotrekk på hodet. Det slo henne litt sent at det var 1.april.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 12:39   #58
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Jeg (teamleder lønn) sendte epost til alle ansatte om at de som hadde benyttet treningsrommet på jobb måtte fordelsbeskattes av dette. Siden vi (lønningskontoret) ikke ble klar over regelen før midt i mars, måtte de som hadde benyttet rommet i 2015 svare på et (google)skjema med navn og epost-adresse, så skulle vi asap lage endringsmeldinger til dem som de måtte legge ved selvangivelsen for 2015. Epost henviste også til en lovtekst som vi hadde flikket litt på.

Jeg har aldri hatt så mye fjas og gøy på jobb en hel dag, så må inn å jobbe litt i dag, men det var absolutt verdt det.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 12:54   #59
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-16, 14:02   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste 1. aprilspøkene

Herlig, Fluke!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no