Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

TV2 lager humor av seksuell trakassering

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 19:03   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Syns menn dette er morsomme saker da?
Min mann er ikke tilgjengelig for spørsmål og diskusjoner akkurat nå, men jeg skal jammen høre med ham om dette er skikkelig gøyalt for ham.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:03   #22
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Er filmen fjernet?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:09   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Syns menn dette er morsomme saker da?
Min mann er ikke tilgjengelig for spørsmål og diskusjoner akkurat nå, men jeg skal jammen høre med ham om dette er skikkelig gøyalt for ham.

Min mann hadde måttet anstrenge seg for ikke å reagere fysisk og slå om noen hadde gjort dette som "spøk" mot ham. En annen mann, for eksempel TV2s redaktør, synes åpenbart det er sprøtt gøy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:09   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg spurte min mann om han hadde syntes det var gøy. Hans reaksjon var et temmelig himmelfallent: "jeg hadde blitt fly forbanna!"

En stk mann som ikke ser humoren er herved rapportert i denne tråden.

(Og hva mannen min ellers sa: før eller siden risikerer jo den som klår å bli slått rett ned - hva skal TV2 gjøre da? Skal de anmelde mannen som slo?)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:10   #25
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Hva hadde skjedd hvis noen hadde slått dem ned? Det er vel ikke helt utenkelig at noen langer ut i refleks hvis en fremmed mann kommer og klår dem mellom bena? (Hadde de tenkt å "ta det som en mann", eller ville det kanskje skapt litt rabalder?)

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:11   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Fader, jeg kjenner jeg er skikkelig provosert over at de presterer kalle det "guttehumor." Som mor til en sønn hadde jeg følt at jeg hadde feila totalt om han begynte klå fremmede menn på ballene, uten deres villige samtykke, bare sånn for moro skyld.

Ja, eller at han må finne seg i å bli klådd på og få brutt intimsonene sine, for det er jo bare "guttehumor!". Jeg syns dette er skikkelig problematisk. Men jeg ser jo at mannen bak er av typen som tar bilder av fremmede i smug og latterliggjør dem på insta-profilen sin. Sjarmerende type.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Er filmen fjernet?

Vet ikke, jeg har ikke sett den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:14   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Ja, det er helt riktig hva du sier, Tallullah - gutter har akkurat like stor rett til å respekteres for sine intimsoner de som jenter har.

Og så lurer jeg på - alle de mennene som tilsynelatende, humrende, syntes dette var greit, i følge TV2 - hvor mange av dem var egentlig komfortable med dette, sånn helt på ordentlig? Hvor mange samtykket ikke bare for at de ikke ville framstå som prippen og dust om de sa i fra at dette rett og slett ikke var greit på noe plan?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:14   #28
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Her driver vi å lærer ungene om andres intimgrenser og hva som er greit/galt, hvor går grenser og hva er gøy/ikke gøy og så kommer TV2 med dette innslaget?! Har de ikke fått med seg trendene i resten av samfunnet?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:15   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.


(Og hva mannen min ellers sa: før eller siden risikerer jo den som klår å bli slått rett ned - hva skal TV2 gjøre da? Skal de anmelde mannen som slo?)

Jeg kjenner opptil flere som mest trolig hadde reagert fysisk, men det er kanskje kalkulert inn hos TV2 siden de anser guttehumor som litt røffere.

Helt dust!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:16   #30
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg kjenner opptil flere som mest trolig hadde reagert fysisk, men det er kanskje kalkulert inn hos TV2 siden de anser guttehumor som litt røffere.

Helt dust!

Da hadde det blitt lagt ut på TV2`s sider "med du vil ikke tro hva som skjedde når..." Til stort gapskratt for alle. Jeg nekter å tro at de faktisk hadde tatt det til seg. De er for dumme.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:17   #31
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Min mann hadde blitt ordentlig sint og følt deg forulempet om noen hadde tatt ham i skrittet. Der har han ikke guttehumor.

Jeg må innrømme at både jeg og mannen fniste av Riise som schwunger underlivet på Karl Johan. Rett og slett fordi det ser så dumt ut. Forskjellen er at Riise egentlig bare gjør en dum bevegelse, er et kjent nok ansikt til at de aller fleste skjønner at det er noe tull på gang, og ikke tar på noen. Men den spøken er også farlig nær streken. Jeg skjønner om noen reagerer på den også.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:29   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og så lurer jeg på - alle de mennene som tilsynelatende, humrende, syntes dette var greit, i følge TV2 - hvor mange av dem var egentlig komfortable med dette, sånn helt på ordentlig? Hvor mange samtykket ikke bare for at de ikke ville framstå som prippen og dust om de sa i fra at dette rett og slett ikke var greit på noe plan?

Ja, og de som blir tatt på og ikke syns det er greit å vise på TV har jo allikevel blitt forulempet. Utrolig dårlig moral i dette altså v

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg må innrømme at både jeg og mannen fniste av Riise som schwunger underlivet på Karl Johan. Rett og slett fordi det ser så dumt ut. Forskjellen er at Riise egentlig bare gjør en dum bevegelse, er et kjent nok ansikt til at de aller fleste skjønner at det er noe tull på gang, og ikke tar på noen. Men den spøken er også farlig nær streken. Jeg skjønner om noen reagerer på den også.

Ja, den er på grensen, men blir mer ufarliggjort av at det er nettopp Riise som alle vet hvem er. Han driter mer ut seg selv, enn de andre. Men hadde han gjort det mot meg hadde jeg mest sannsynlig himler med øynene og nektet dem å vise det på TV. To fotballspillere fra Mjøndalen er totalt ukjente for meg. Det er også en stor forskjell å faktisk ta på noen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:31   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jeg tror en del menn som synes dette er humor, syned det er humor når det skjer med andre. Med seg selv tror jeg ikke de hadde vært like "tolerante".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:33   #34
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Ja, den er på grensen, men blir mer ufarliggjort av at det er nettopp Riise som alle vet hvem er. Han driter mer ut seg selv, enn de andre. Men hadde han gjort det mot meg hadde jeg mest sannsynlig himler med øynene og nektet dem å vise det på TV. To fotballspillere fra Mjøndalen er totalt ukjente for meg. Det er også en stor forskjell å faktisk ta på noen.

Ja, jeg hadde nok også sagt nei til å bli vist på TV, men hadde ikke blitt skremt av Riise. Jeg hadde heller ikke blitt skremt om en jeg ikke visste hvem var gjorde den bevegelsen, men gått unna. Uansett hvem, kjent eller ikke, Riise eller ukjente fotballspillere fra Mjøndalen, som hadde tatt meg i skrittet ville jeg dyttet kraftig unna meg og blitt ordentlig sint på.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 19:34   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Jupp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 20:47   #36
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Neimen, nå må vi ikke bli sånne damer som ikke eier humor. For det er jo HUMOR, og det går ikke ut over oss damer i det hele tatt! De hadde jo aldri gjort det mot oss siden vi har en annen type humor. Dessuten har jo mennene lov til å takke nei til å bli vist på TV, så da er jo ingen skade skjedd. Å bli tatt på tissen offentlig av fremmede er kanskje pinlig, men menn er jo ikke så nærtagende som oss kvinner. Spesielt siden det ikke er noen risiko for tidligere overgrep som gjør det til et et nytt overgrep. Kvinner kan jo ha blitt utsatt for det og retrsumatisert, men ikke menn.

La nå gutta få ha det gøy, mens vi koser oss med noe som passer bedre for oss,vi må ikke la likestillingen gå for langt!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 20:51   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Apple:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 20:53   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Å herre.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 21:24   #39
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Neimen, nå må vi ikke bli sånne damer som ikke eier humor. For det er jo HUMOR, og det går ikke ut over oss damer i det hele tatt! De hadde jo aldri gjort det mot oss siden vi har en annen type humor. Dessuten har jo mennene lov til å takke nei til å bli vist på TV, så da er jo ingen skade skjedd. Å bli tatt på tissen offentlig av fremmede er kanskje pinlig, men menn er jo ikke så nærtagende som oss kvinner. Spesielt siden det ikke er noen risiko for tidligere overgrep som gjør det til et et nytt overgrep. Kvinner kan jo ha blitt utsatt for det og retrsumatisert, men ikke menn.

La nå gutta få ha det gøy, mens vi koser oss med noe som passer bedre for oss,vi må ikke la likestillingen gå for langt!

Ja, særlig.

Og, ellers: dette hadde jeg ikke fått med meg. Gutthumor, du. Ja, det er sjikkeli stas å drive med grenseoverskridende oppførsel. Ta det som en mann, gutta! Not. Her er det en eller annen kvalitetskontroll som har feila maks. Dette må de ha funnet opp i fylla. På et nachspiel. Med 12 i promille. Minst.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 22:35   #40
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: TV2 lager humor av seksuell trakassering

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, tror TV2 la det ut på FB og kalt det "sykt morsomt!"

"Sykt", ja. "Morsomt" - absolutt ikke.

Jeg sitter helt seriøst og gaper her, det er nesten ikke til å tro. Søren heller, det må da være på grensen til å bryte en eller annen lov om seksuell trakassering?

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no