Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-17, 10:13   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.



Når det er emojet så kan jeg innrømme at jeg liker av og til å lese sånne provoserende ting, da klarer jeg lettere å se, eller egentlig huske på, hvorfor jeg har mine standpunkter i en del saker jeg mener sterkt noe om. Sånn sett har disse brushanene en rolle for meg.

Jeg kan også ha det sånn, men det er forskjell på brushaner.
Enkelte har snert, mens enkelte gir meg følelse av puteflauhet på fagets vegne. Sterri er i den kategorien.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 10:44   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Og akademisk framstår han som umoden to say the very least. Men han er jo bare stipendiat, da.

Jeg kommer fra en familie hvor ingen har høyere utdanning, og jeg vokste på en måte opp i en tro på at jo høyere utdanning, jo bedre menneske var du (logikken var på en måte at folk gjorde gale/feil ting på grunn av uvitenhet). I voksen alder har jeg jo skjønt at det bare er tull ... men innimellom glemmer jeg det

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 10:48   #23
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg kan også ha det sånn, men det er forskjell på brushaner.
Enkelte har snert, mens enkelte gir meg følelse av puteflauhet på fagets vegne. Sterri er i den kategorien.

Det er det med puteflauhet som gjør at jeg bare av og til liker å lese brushaner uttrykke seg. Men sant nok, noen har snert av og til og ganske ofte ikke og da orker jeg ikke lese det de skriver.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 10:51   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg kommer fra en familie hvor ingen har høyere utdanning, og jeg vokste på en måte opp i en tro på at jo høyere utdanning, jo bedre menneske var du (logikken var på en måte at folk gjorde gale/feil ting på grunn av uvitenhet). I voksen alder har jeg jo skjønt at det bare er tull ... men innimellom glemmer jeg det

Det er definitivt bare tull.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-17, 12:28   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er definitivt bare tull.

Ja, jeg vet. Men noe henge igjen, for jeg blir alltid mer sjokkert over tullinger med høy utdannelse enn tullinger med lav utdannelse.

Kanskje jeg må lage meg min egen lenkesamling over teite ting høyt utdannete har sagt? Kan jo begynne med jussprofessoren som mener at de som har problemer med at naboen har luker naken i hagen er noen tosker (link)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no