Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Har dere skrittellere?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 15:29   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Har en batteriløs en. Da jeg brukte den i vinter pleide jeg å gå rundt 6000-7000 skritt på jobb, og så fylte jeg opp til 10 000 ca. før jeg la meg. Jeg skal finne den fram igjen når babyen kommer ut. Håper å gå meg ned noen kilo og størrelser.


Jeg trodde JEG gikk mye på jobben! Er ikke i nærheten av 6-7000.... Selv om jeg føler jeg løper rundt hele tiden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 15:50   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Du må prøve å bli flinkere til å kjenne etter når du må på do. Ikke vente til siste liten hver gang, sånn at du må stå og trippe så fælt for ikke å tisse i buksa.

For å presisere, det er skrittene den teller fra jeg knepper opp buksa, drar den ned, setter meg ned, og tar den på. *spikkerflis*

Trippinga ellers blir annen bonus.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 17:48   #23
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Jepp,jeg har
Går ca 12.000 skritt hver dag.

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:31   #24
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Jeg har en sånn dings, men den har ikke telt et eneste skritt. den ligger trygt og godt i kommoden.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:37   #25
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tipper du jobber i helsevesenet.

Eller er i fødselspermisjon?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 20:32   #26
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Jeg har brukt min skritteller en gang. Da viste den 16000 skritt da den falt i bakken og nullstilte seg på vei til trening. Jeg har ikke følt behovet for å bruke den igjen siden. Jeg tror jeg beveger meg nok.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 10:22   #27
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Jeg har. Har ikke hatt den lengre enn tre dager, men har gått fra 6500 skritt til 12 000 skritt. I helgen har jeg derimot som mål å gå 10 000 skritt tilsammen på lørdag og søndag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 12:40   #28
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Ja det har jeg.
Går veldig liten de dagene jeg ikke trener
Når jeg trener blir det ti tusen dersom jeg er heldig

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 14:46   #29
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere skrittellere?

Det har bare gått nedover med skrittene mine, nå vet jeg ikke engang hvor telleren er... Demoraliserende.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no