Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Zurich eller København?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 10:12   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.879
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Zurich eller København?

Uken før jul skal jeg på kurs i Zurich, mandag til onsdag. Planen var egentlig å dra hjem rett etter at kurset var slutt, men det går ikke fly sent nok. Jeg kan imidlertid komme meg til Køben..

So, what to do? Her har jeg jo mulighet for en ekstra dag med litt juleshopping i og med at jeg uansett må bruke torsdagen til å reise.

I København er jeg ganske godt kjent og vet hvor jeg skal gå, i Zurich har jeg aldri vært før. Hva ville dere gjort? Noen som har vært i Zurich og kan fortelle meg litt om byen?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no