Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-13, 23:01   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Noen som har vært på Sea Club i Alcudia på Mallorca (Ving)? Hva synes dere var bra og hva var mindre bra?

Vi reiser med to barn, 5 og 11 år. Prøver å finne et kompromiss med barneklubb osv men samtidig hyggelig og ikke overfullt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-13, 23:03   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Jeg har ikke bodd der, men gått forbi mange ganger. Jeg synes det ligger alt for langt i fra stranden. Det finnes jo så mange hotell i Alcudia med langt bedre beliggenhet. Se på Star Tours Orquidea Playa, f eks. Litt usikker på barneklubb.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 07:29   #3
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Jeg har vært der og synes det er slitt og litt shabby med elendig AI-mat (om du ikke er fan av frityrstekt mat med et innslag av larve her og der).

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 07:41   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Eit vennepar av oss med barn budde der samtidig med at vi budde på Ving sitt anlegg ved stranda. Eg var på besøk hos dei på Sea Club 3-4 gangar i løpet av to veker, og eg må seie at i forhold til standarden på Ving var det ikkje noko særlig. Og altfor langt å gå til stranda! Når ein er i ein by som har såpass fantastisk strand som Alcudia syns eg det er viktig å bu så nærmt at du får utnytta den skikkelig. Det er faktisk litt pes å dra på luftmadrasser, bøtte og spader og diverse gjennom traffikerte gater.
Derfor orka ikkje venne-familien min å gå på stranda så mange gangar.
Det er også for langt å gå til sentrum.
Underholdninga om kvelden var visstnok også dårlig. Stortsett playback og miming.
Men leiligheitene hadde god størrelse og reinholdet i leiligheitene var bra.
Det er også ein god del billigare enn Ving sitt anlegg, men dersom det er prisen som er avgjerande ville eg heller sett på eit av Star Tour sine Blue Star hotell som ligg nærmare sentrum, f.eks Estrella de Mar.
Det ser veldig bra ut, og eg kjenner fleire som har vore fornøgd med det hotellet. Kortare veg til stranda enn Sea Club og kort veg til havna i Alcudia.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 09:20   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Enig i det som er sagt over.

Jeg har en pappa med samboer som bor der tre uker hver April, siste ti år for å sykle. De anbefaler det til alle. Det er kun tre stjerners og kan ikke sammenlignes med Sunving, ikke prisen heller. 14 dager på Sea Club kan koste så lite som 10.000,- selv i juli, det er billig for de som kjøper fly + hotell. Og det er god standard på de store rommene. Bassengene og ponnyridningen synes de fleste holder for barna.

Jeg liker ikke Alcudia, vi bodde sist i leilighet på Estrella Corall de Mar. Det er flott, har fire og fire og enhalv stjerne. Koster endel mer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 10:37   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Vi bodde på det hotellet i månedskifte mai/juni et år mannen og jeg og hadde med oss lillebror på da 10 måneder. Ville ikke valgt det hotellet om jeg skulle hatt med de andre ungene. Men for oss som bare var to voksne og en unge i vogn så gikk det fint, men har aldri gått så mye på en ferietur i hele mitt liv. Langt å gå inn til sentrum og langt å gå til stranda og langt å gå til alt. Og den resturanten som ble så varmt anbefalt rett utenfor hotellet satt vi og ventet en time på maten før vi gikk derfra og bare la igjen penger for drikka vi hadde fått. Vi spiste aldri på hotellet, så det kan jeg ikke si noe om. Men vi var veldig fornøyd med rommet og uteplassen og nærheten til basseng, men bassengene var kalde når vi var der i månedsskiftet mai/juni og ingen orket å bade. Men langt å gå til alt så fort du skal utenfor hotellet. Men vi fikk veldig mange fine gåturer da på den ferien så lenge lillebror satt i vogn. Men skulle jeg reist med unger så hadde jeg bodd på et hotell mye nærmere stranda og sånn at en ikke må krysse de mest trafikkerte gatene for å komme til stranda, og nærmere sentrum i Alcudia med mere resturanter om en ikke skal spise på hotellet hele tiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 10:58   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Sunwing er jo overfullt, særlig rundt hovedbyggene (Princesa og Nuevas), men sjekk de andre bygningene som ligger litt for seg selv. Da får man fordelene av "lite hotell" med alle fasilitetene til Sunwing. Vi er veldig glad i Diana.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 19:06   #8
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.442
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Takker Synes det så ok ut og stedet hadde fått gode reviews på Trip Advisor. Basert på deres tilbakemelding her blir det nok neppe SeaClub på oss. Skal sjekke ut de andre hotellene dere nevner. Jeg er ikke veldig glad i blokk/lavblokkhoteller og ikke "industristeder". AI utgår også. Ikke så lett kombinere med barn som vil ha barneklubb

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 19:08   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

På Sunwing står du jo fritt til å velge type bygning og hvillke måltider du vil ha med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 21:02   #10
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Sea Club, Mallorca, erfaringer?

Jeg var veldig begeistret for Apollos Prinsotel la dorada, men det ligger noen km fra Alcudia sentrum.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no