Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kubbelys som brenner fint - hvor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 10:04   #21
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.740
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Har brukt en del derfra, men toppen sklir ut og de får merkelig fasong hvis man ikke passer på å klemme kantene inn hele tiden.

Ja, det sa de. Men jeg liker at hee lyset lyser da!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:11   #22
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Ingen kanter på nille-lysene heller.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:19   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Remalyset mitt brenner forøvrig ikke fint helt ned, etterhvert blir det en tykk kant på den ene siden (veken bøyer seg jo, og flammen kommer et par mm lenger mot den ene siden. Den andre blir tykk.

Etterhvert endte det med at det brant hull i den ene siden, og det rant ut. Heldigvis oppdaget jeg det rett før fatet lyset står på var fullt.

*fortsatt på jakt etter lys som brenner pent*

Dvs, i det minste et som lar seg brette inn fint. Jeg har ikke noe mot å dille med lysene og brette inn kanter, så lenge det brenner såpass jenvt at det er myke kanter som kan brettes inn, ikke helt ut på ene siden og tykk kant på andre siden, så man ender med å forsøke å føre veken et par mm mot andre siden for å hjelpe på der, eller sette det på skrå slik at flammen ledes den veien etc, for da er man definitivt på ville veier...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-13, 21:30   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Ingen lys brenner fint hos meg, heller ikke Partylite. Men de hvte ikea-lysene lyser slik glow-lysene deres gjør, altså hele lyset lyser. Helt sant!

Jeg er ikke redd kubbelys fra ikea. Verre med telys, men de skal man uansett ha stor respekt for. Nille sine er også bannlyst av msnge. Jeg bruker dem. De varer lenge. Men jeg følger med.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 13:56   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Nille sine telys har eksplodert to ganger hjemme hos meg, så jeg kjøper KUN de med 100 % stearin fra Åhlens.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-13, 19:13   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Disse grå kubbelysene kjøpte jeg hos Åhlens for en måneds tid siden, og de brenner fint. Se det nydelige mønsteret de får.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (158,1 KB, 40 visninger)
__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 12:23   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Så hvilken telys anbefales da?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 12:24   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Rema1000, de har de aller fineste. De har flere typer, men de som er best er helt hvite og helt flat på toppen. Lys du ikke trenger å drive å klemme inn kantene på og brenner rett ned. Kantene blir stående igjen som nydelig "nett".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 12:27   #29
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kubbelys som brenner fint - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.


Ikea er FARLIG!

Hva er FARLIG!? Med astmatiker i hus har vi forsøkt en rekke ulike lys og vi har kommet frem til at lysene fra IKEA er de han faktisk ikke reagerer på. Vi er mao. svært fornøyd med kubbe-, krone- og telysene fra Ikea. Aldri opplevd noen eksplosjoner e.l.
Er det noen giftige avgasser der som vi ikke "ser"?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no