Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-17, 18:32   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Skal kjøpe nytt kjøkkenbatteri. Men hva bør jeg kjøpe? Det vi har nå er uten dusj og kan ikke si vi har tenkt at det har vært et savn. Men kan jo hende det er praktisk og vi hadde savnet det dersom vi hadde hatt det tidligere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 20:10   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi hadde dette og den begynte å lekke. Da vi hadde rørlegger her fortalte han at han alltid advarte mot slike nettopp fordi de ofte begynner å lekke. Vi har omtrent aldri brukt dusjen. Det var praktisk å kunne dra ut kranen for å skylle store ting, men en høy kran gjør mye av samme nytten.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 20:14   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.184
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har og er veldig glade for det. Bruker dusj delen mange ganger per dag. Utrolig kjekt når panner eller stekebrett skal skylles.

Det til tross for at den begynte å lekke etter ca 1 år. Vi fikk bare fantastisk service hos importøren. Nå har den holdt tett i 4-5 år.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 22:49   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Tror vi går for uten dusj. Tenkte at det var bedre når vi uansett ikke vet hva vi evt. savner og det blir jo litt rimeligere. Skal uansett bli bra å få ny, for den vi har i dag er både upraktisk og stygg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-17, 22:50   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har denne:
https://vvskomplett.no/blandebatteri...asit-m-uttrekk

Veldig glad for at vi har valgt uttrekkbar, selv om denne er uten dusjhode. Vi bruker den når vi vasker ting hvor det er litt vanskelig å komme til og når vi vasker selve oppvaskkummen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 00:07   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Med! Vi har på hytten og jeg er veldig glad for det, om vi bygger om hjemme blir det absolutt med. Vi har Hans Grohe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 00:09   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har uttrekkbar slange. Jeg synes det er veldig kjekt. Jeg kan fylle ting uten å sette det i kummen. Det er også fint for å skylle store ting i vasken. Jeg skulle gjerne hatt dusjfunksjon på den også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 00:13   #8
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Jeg savner veldig den jeg hadde i det forrige huset. En slik fra Grohe:


Aldri noe tull med den.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 00:55   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Hmmm....kanskje vi må vurdere uttrekkbar alikevel da. Får se litt rundt på priser og design tror jeg.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 02:57   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har! Fantastisk greit må jeg si. Vi har stor vask også, så vi er egentlig avhengig av å bruke den til å skylle vasken. Og ja, genial når man skal vaske plater etc. Vi har Dornbracht. Jeg ville ikke ha uttrekkbar slange. Jeg fant ingen fine, sikkert fordi jeg liker rettere linjer.

Vi har denne, men med litt høyere kran:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 09:27   #11
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har ikke, og jeg savner det ikke. Jeg har ingen problemer med å vaske gryter og slikt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 10:01   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Jeg har aldri hatt problemer med å vaske ting uten uttrekkbar heller. Det gjør det bare enda litt enklere. En sånn ekstrabonus på en måte.
Skitne langpanner er kanskje der jeg bruker det mest.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 10:04   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Jeg har og savner de stedene det ikke er. Genialt når man skal vaske store ting.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 10:51   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har! Fantastisk greit må jeg si. Vi har stor vask også, så vi er egentlig avhengig av å bruke den til å skylle vasken. Og ja, genial når man skal vaske plater etc. Vi har Dornbracht. Jeg ville ikke ha uttrekkbar slange. Jeg fant ingen fine, sikkert fordi jeg liker rettere linjer.

Vi har denne, men med litt høyere kran:

Merke og modell, Izzi?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 11:00   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Merke og modell, Izzi?

Hans Grohe?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 12:05   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Jeg har sånn dusj som man setter på en vanlig kran. Den er jo ikke uttrekkbar, men gjør at jeg kan styre strålen, og jeg savner den veldig når jeg er andre steder der det ikke er sånn.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 16:34   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Merke og modell, Izzi?

Dornbracht Meta 02.

Kran.

Dusj.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-17, 18:22   #18
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?

Vi har også sånn med dusj ved siden av. Synes det er genialt!

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 23:19   #19
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kjøkkenbatteri med eller uten uttrekkbar dusj?



Dette har vi. Dusjen brukes hele tida, og uttrekket er spesielt bra til å spyle av f.eks stekebrett.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no