Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 19:02   #21
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

KJøpte 3 preparater fra Dermalogica, da jeg var på Selma-spa i SVerige i november'05, og har vært kjempefornøyd. De kostet vel en 1500,- til sammen, men de har vart helt frem til nå!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:30   #22
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Har prøvd noen La Prairie produkter, men det er lenge siden. Synes ikke det var sammenheng mellom pris og utbytte av produktene.
Nå bruker jeg Clarins da de ikke har så mye parfyme, har en ok pris, er drøye i bruk og passer min hud fint.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 23:31   #23
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Ble plutselig litt nyskjerrig på Dermalogica nå. Kanskje jeg burde prøve det?! :vurdere:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 13:19   #24
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Har noen Dermalogica kremer som ikke var billige.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:53   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Har prøvd noen La Prairie produkter, men det er lenge siden. Synes ikke det var sammenheng mellom pris og utbytte av produktene.

Jeg husker jeg fikk en prøve på La Prairie sin foundation til kr 1299,- da jeg ba om prøve på en foundation som føltes behagelig og naturlig på huden. Den var akkurat som alle andre klissete foundations jeg har prøvd, følte at huden ikke pustet. (derfor bruker jeg I.D. pudder, som jeg nettopp skrev om i en annen tråd...)

Ellers er det dyreste hudpleieproduktet jeg har kjøpt:

Carite fuktighetskrem, 50 ml for kr 850 + moms/porto rundt kr 1000... Kr 1200 tror jeg den kostet på hudpleiesalongen.... Latterlig dyrt ja. Men man håper jo at huden skal bli fantastisk lekker og jevn, også sa hudpleieren at... Men jeg må jo innrømme, kremen var nyydelig å ha på huden og duftet kjempedeilig så det var en fryd å ta den på om morgenen og kvelden. Men noe resultat merket jeg ikke.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:52   #26
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

La mer sin ansiktskrem + øyekrem. Liten krukke. Kostet kr 3000 for herligheten Aldri mere! Har til dags dato ikke turt å innrømme til noen i heimen hva jeg betalte for krukkene. Ikke fornøyd.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:16   #27
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Pleier vanligvis å ikke se på prisene når jeg kjøper jåleting! Mye lettere å kjøpe det med god samvitighet når man lukker øyene og ørene når det kommer til pris!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:18   #28
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg har faktisk ennå ikke sett at noen kjøper La Prairie sitt hudprodukter på jobben. Men herregud hvem vil da betale til 3500 kr for en ansiktkrem som stinker!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 11:19   #29
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det dyreste hudpleieproduktet du har kjøpt?

Jeg bruker Clinique. JEg synes det er dyrt nok jeg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no