Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du TV på kjøkkenet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du tv på kjøkkenet
Ja, den brukes mye 5 3,36%
Ja, men bruker den sjelden 1 0,67%
Nei, men ønsker meg 19 12,75%
Nei, erru gæærn 120 80,54%
Har ikke tv i det hele tatt 4 2,68%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 11:11   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Vi har ikke tv hverken på kjøkkenet eller på stua.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 11:15   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.239
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Jeg svarte nei, selv om vi har en iMac, så i teorien kan vi se Netflix eller whatnot. Men det er ikke aktuelt. Det lengste vi strekker oss til er youtube med musikkvideoer.

Hos oss er aldri TV-en på som bakgrunnstøy, den er bare på når det er noe vi skal se på.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 11:25   #23
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, men jeg har iPad-stativ, og har begynt å bruke den en del til både oppskrifter og TV.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 11:30   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, men hverken ønsker meg eller "erru gærn". Vi har ikke plass til TV på kjøkkenet, og jeg savner det ikke, men hadde vi hatt større kjøkken med spisebord og slikt, kan det godt hende jeg ville hatt det. (Jeg hører stort sett alltid på høy musikk når jeg lager mat, og surfer på iphonen mens jeg rører i grytene. )

Signerer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:02   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Vi har ikke tv, men jeg kan ta nettbrett eller telefon og bruke det som underholdning under matlaging. Men da brukes det som oftest til musikk.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:39   #26
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Vi skal pusse opp kjøkkenet en gang etter jul, da skal jeg ha inn sofa og tv

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:46   #27
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, kunne ikke tenkt meg det heller. Har radio på kjøkkenet som alltid står på når jeg lager mat, holder i massevis.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:56   #28
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Ingen tv på kjøkkenet hos oss. Vi skal renovere kjøkkenet etter jul, men tv inngår ikke i planene. Vi ser egentlig ganske lite på tv så tv på stua og loftstua holder lenge

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 12:57   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Jeg har radio til matlaging og kaffekos. Jeg kunne tenke meg å ha en tv til rydding og oppvask. Eller hvis jeg vil stikke meg bort og se på noe annet enn de vil i stua.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 13:02   #30
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.995
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, har ikke, og ønsker meg ikke.
Både foreldrene mine og svigers har tv på kjøkkenet og bruker den, så for meg er det ikke rart eller unormalt, bare ikke nødvendig.

Selv pleier jeg å ha med meg padde og Netflix/lydbok når jeg lager mat, har ikke behov for noe større enn som så.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 13:02   #31
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, og fullstendig uaktuelt. Vi bruker ikke tv som radio eller bakgrunnstøy når vi gjør andre ting. Tv brukes som et underholdningsmedium hvor oppmerksomheten rettes kun mot det i den perioden vi ser på. Ellers slås det av.

Når vi lager mat, så snakker vi sammen og er sosiale. Er vi ensomme på kjøkkenet så kan det hende vi setter på musikk, eller at mannen setter på en podcast.

Når man snakker om skjermer som kan brukes til oppskrifter, huskelister, handlelister, ukeplaner etc, så er det en annen greie. Men vi har ingen fast skjerm til slikt heller, og det blir nok heller ikke aktuelt. Greit med nettbrett til slikt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:21   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, men om jeg får et stort spisekjøkken i et lukket rom (som jeg ønsker meg i fremtiden), vil jeg ha tv på kjøkkenet og loftsstue/kjellersue, men ikke i daglisstua.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:25   #33
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Vi har hatt TV på kjøkkenet i 14 år, og den korte perioden vi ikke hadde det, savnet vi det.
Kjøkkenet er en stue nummer to, og vi bruker det det mye.
Hyggelig med TV en på kjøkkenet når gullrekka drar seg på fredagskvelden.
Jeg sitter på kjøkkenet og syr, og liker å følge med på TV, da kan Far se trav eller noe som bare er for ham. Ungene har TV opp, men de er nå i et skille i alder og W vil gjerne se fotball og lille E vil seg Glee. Da er det greit å ha en mulighet på kjøkkenet.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:50   #34
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Man lager da ikke mat når det er nytt på nytt? :sjokkert: nei, vi har ikke. Har aldri hatt behov for det.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:50   #35
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, men jeg synes ikke man er gæern selv om man har en tv der altså.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:55   #36
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, og vil ikke ha heller.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 14:59   #37
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.113
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, men jeg har sofa.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 15:10   #38
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, erru gæærn. Men jeg kan se TV på stua fra kjøkkenet, for vi har åpen løsning i vinkel.

Eller kvalifiserer det som å ha fjernsynet på kjøkkenet?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 15:50   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, deet har jeg aldri vurdert en gang. Ikke engang vertsfamilien min i USA hadde tv på kjøkkenet, så jeg tenker automatisk "Home Alone". Ikke for det, hadde jeg hatt sånn herlig amerikansk kjøkken som i "Home Alone", så skulle jeg jaggu hatt matchende tv også.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 15:51   #40
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Nei, og det vil vi ikke ha. Vi snakker sammen når vi spiser. : prektig:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no