Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglene dine

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 19:09   #1
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Neglene dine

Jeg elsker å ha freshe negler og pynter venstre lillefingenegl med 3 diamanter på skrå. Har fransk manikyr hver dag og føler meg rett og slett ustelt uten det.

Hva med deg? Finnes det flere som meg? Eller biter du?

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:16   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke flink til å bruke neglelakk. Og neglene min får veldig fort hakk og det er såååå irriterendes.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 19:21   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, neglene mine får nok seile sin egen sjø om dagen ja. I hine dager, i et annet liv, bedrev jeg fransk manikyr 3-4 dager i uka men nå tar jeg meg ikke tid til det lengre.
Det hjelper ikke akkurat at jeg graver endel i hagen heller da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:10   #4
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Bet negler tidligere, men har heldigvis sluttet med det.
Bruker periodevis neglelakk, men synes det er veldig upraktisk med lange negler når jeg skal stelle og kle av og på småbarn.
Har mere sansen for pene/vellstelte negler enn lange negler.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:14   #5
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Jeg elsker å ha freshe negler og pynter venstre lillefingenegl med 3 diamanter på skrå. Har fransk manikyr hver dag og føler meg rett og slett ustelt uten det.

Hva med deg? Finnes det flere som meg? Eller biter du?


Hvordan legger du fransk manikyr selv da? Orker du beskrive? Gjerne med eksakt merkenavn og utsalgssted for alle nødvendige duppeditter.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:20   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker litt lengde men knekker jevnt om jeg jobber mye med varer (kartonger på lageret feks)
Liker både fransk manikyr eller helt naturlig.

Biter ikke

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:23   #7
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Neglene mine er et sorgens kapittel.
Jeg gir dem en fransk manikyr i blandt, men jeg klarer ikke å holde dem pene over tid. Nå jeg går ut i jobb igjen og økonomien blir bedre kommer jeg nok til å få en proff til å stelle dem. Lange negler kommer derimot ikke på tale. Det gir meg skikkelig noia (på mine hender, ikke andres).

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 08:25   #8
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av rakka, her.

Hvordan legger du fransk manikyr selv da? Orker du beskrive? Gjerne med eksakt merkenavn og utsalgssted for alle nødvendige duppeditter.

Jeg har kjøpt et fransk manikyrsett fra Christian Dior. Legger hvit ytterst på tuppene, så to lag med en mer nøytral farge også tilslutt en sånn helt blank greie som får neglelakken til å tørke med en gang.
Det er ikke vanskelig i det hele tatt

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:20   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg kan ikke bruke noen ting , pga at jeg er i praksis som tannhelsesekretær.
Måtte klippe mine lange fine negler for 14dager siden

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:39   #10
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Mine brekker så lett at jeg klipper dem relativt korte. Når jeg flytter til sivilisasjonen nå skal jeg ta manikyr for første gang.

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:55   #11
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja hadde jeg hatt tid til slikt hver dag

Mine har litt lengde, jeg biter ikke, men de knekker og fliser seg opp. Så de har vel ikke akkurat lik lengde alle.
Neglelakk.....hva er nå det........ joda det bruker jeg vel et par ganger i året.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:12   #12
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker å ha korte, lettstelte negler. Men jeg lakkerer dem gjerne i knallrødt eller mørkerødt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:40   #13
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg la fransk manikyr annenhver dag før lillegutt ble født. Siden har jeg måttet prioritere. De har desverre måttet vike for sminke og hår.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:46   #14
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

negler?? hva er det? noen er lange, noen korte , noen med hakk og ja, ikke pene, nei. jeg er ikke flink med meg selv. kan gjerne pynte meg men negler er det siste jeg tenker på, men egentlig er det veldig viktig. har aldri tid eller tålmodighet til meg selv

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:17   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gamle dag, les:før jeg fikk barn, så hadde jeg alltid velstelte negler med plettfri neglelakk.

Sånn er det ikke lenger. Men jeg forsøker å ha velstelte hender i hvert fall, men uten at de er stilige slik som tidligere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:23   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine negler er så tynne at de knekker eller fliser seg før de rekker å passerer milimeteren, så skal jeg ha lange fine negler med fransk manikyr så må jeg ty til støpte negler.

Har hatt akrylnegler (Tone Lise) i to perioder. Den første var før jeg fikk barn og varte vel i et par år. Andre gangen var for ikke så lenge siden, men da ble neglene mine under enda tynnere og selv om det er mange måneder siden jeg tok dem av, så er de fremdeles bulkete og veldig flisete.

Har lyst til å gjøre det igjen, men da må jeg finne en annen type enn disse akrylneglene. Har hørt noen snakke om et annet alternativ som ikke er så hardhendt på neglene under, så jeg tar veldig gjerne imot tips om hvor man kan få gjort dette.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:36   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når du legger ny lakk hver dag - da tar du vel av den gamle? Og blir ikke neglene utrolig slitte og tørre og flisete av det? Mine intensjoner om velpleide diskret lakkede negler ødelegges alltid av at de blir så tørre av neglelakkfjerneren

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:56   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Biter ikke negler men har korte negler av praktiske årsaker.

Bruker sjeldent neglelakk.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 01:56   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke neglelakk. Jeg er særdeles lite opptatt av neglene mine, bortsett fra når de revner altfor langt nede. Da forbanner jeg de.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:50   #20
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Neglene min er ganske korte og rene og pene. Det er så upraktisk med lange negler når jeg skriver på pcen, jeg får det ikke til. Det er sjeldent jeg tar meg tid til å lakke, det blir stort sett bare til fest. Falske negler har jeg hatt to-tre ganger, men mine egne negler blir så rare og bunglete når jeg tar dem av, og det tar evigheter før det 'vokser' bort, så det kommer jeg ikke til å bruke mer.

Jeg biter ikke neglene, det er superekkelt, æsj!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no