Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Simon og Kaia tisser

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 23:24   #1
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Simon og Kaia tisser

Er det noen som kan fortelle meg om et sted jeg kan få kjøpt denne?
Jeg finner den ikke noensteder, og minstemann er så glad i disse bøkene om Simon og Kaia.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:33   #2
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Den er utsolgt fra forlaget, så jeg finner den ikke.
Hva med å ringe cappelen å spørre?

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:37   #3
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Det er en slager her i huset også . Visste ikke at den var så populær. Vi fikk den til jul..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-07, 12:38   #4
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Den kommer ikke inn igjen, sier www.cappelen.no, men den finnes sikkert fortsatt på bokhandler rundt omkring. Jeg vet de har den på et biblotek rett ut i havet her. Vil du jeg skal ringe de?

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 00:00   #5
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Den kommer ikke inn igjen, sier www.cappelen.no, men den finnes sikkert fortsatt på bokhandler rundt omkring. Jeg vet de har den på et biblotek rett ut i havet her. Vil du jeg skal ringe de?

Ja men du får vel ikke kjøpt den til odel og eie der vel?
Vi vil jo gjerne ha den vet du, og lese den til den er helt ødelagt.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:55   #6
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Ja men du får vel ikke kjøpt den til odel og eie der vel?
Vi vil jo gjerne ha den vet du, og lese den til den er helt ødelagt.


Du kan jo spørre om det er til salgs eller skal selges snart. På biblioteket mitt legger de rett som det er bøker ut til salgs, filmer også. Og det er latterligt billigt å kjøpe, somregel 5-10 kr for en barnebok

Ettersom minsten er en gnager så har jeg kjøpt mengder med bøker der.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 09:15   #7
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Det var denne vi hadde
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...=116075&rom=MP

og ikke tisse-boka. Koblet tissingen med det å dra i tissen (som de gjør når de bader).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 09:04   #8
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Det var denne vi hadde
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...=116075&rom=MP

og ikke tisse-boka. Koblet tissingen med det å dra i tissen (som de gjør når de bader).

Den der har vi, og den er veldig populær.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 09:07   #9
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Simon og Kaia tisser

Mamma kommer hjem fra Thailand i dag, så da skal jeg spørre, vesle Mygg.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no