Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesevaner

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 22:43   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg har alltid en bok eller to på nattbordet. For det er på senga jeg leser. Men det blir jo ikke så mange sidene hver kveld før jeg sovner.
Setter jeg meg ned ellers så blir det med strikketøyet.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 22:54   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser på senga, på do, etter at barna har sovnet hvis jeg har tid til det da, og har også lest i dusjen. Veldig fengende bøker kan man faktisk ikke legge fra seg bare for å dusje, kan man vel?

Om sommeren kan jeg ofte observeres i en park med sovende (fortrinnsvis) barn i vogn og nesa i en bok.

Det er ALLTID en bok, som oftest fler, og så har jeg noen bøker som jeg kan lese ørten ganger hvis jeg ikke har noe nytt og spennende for hånden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:00   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesevaner

Leser hver kveld på sengen og når jeg er på ergometer sykkelen så leser jeg, da ligger boken så fint på styret.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:16   #24
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lesevaner

Jet har en tendens til å begynne på mange bøker, men ikke alltid lese dem ferdig. Nå har jeg faktisk tre bøker jeg har begynt på og som alle ligger på nattbordet.
Irriterende egentlig.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:18   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lesevaner

Har vært medlem i to bokklubber i mange år (15år) men da lillebror kom meldte jeg meg ut. Det ble for mange bøker som ble liggende og som jeg ikke husket å avbestille.
SAvner det men har ikke tid for tiden. Leser litt avis mens jeg lager middag ellers blir det ikke noe lesing. Får ta det opp igjen når barna blir litt større.
Når jeg legger meg så sover jeg før hodet når puta...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 09:23   #26
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser stort sett på kvelden etter leggetid når jeg holder på med en bok, og når jeg har fri i helgene. Jeg legger meg stort sett så sent at lesing på sengen er svært sjelden, men i badekaret derimot. Jeg leser ikke på langt nær så mye som jeg ønsker, og jeg ramlet også av lesesirkelen for et par måneder siden fordi jeg ikke var i rett modus. Innimellom bøkene leser jeg alltid på ukeblader eller noen gamle utleste ynglingsbøker. Jeg leser litt nesten hver dag tror jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 18:18   #27
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Lesevaner

Det er et savn å kan helt overgi seg til en spennedne bok. Før i tiden kunne jeg sitte inne en hel helg og bare lese, nå går det mer i røkk og napp. Men litt lesing blir det. Jeg har mange ganger tenkt på min norsklærer på vgs som nylig var kommet tilbake fra svangerskapspermisjon, og hun hadde et lite hjertesukk i klassen (til oss mega u(ten)forstående...) om hvor lite tid hun hadde til å lese, men at hun hade funnet ut at det å lage mat og lese samtidig var en god kombinasjon. Og det har jeg prøvd det går faktisk ganske bra så det handler vel bare om å innordne seg

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no