Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tupperware - hva trenger jeg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 16:53   #22
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva trenger jeg?

Mange av tuppertingene bruker jeg ofte.
* halvlitersmålet med lokk og dings til å legge inni for å riste/vispe sammen omelettrøre. Bruker den mest til desilitermål, for den er smal nok til at mine små hender får godt grep.
* Propellen til å dele opp ting med, sist brukt til å mose ritz-kjeks til Nigella-nuggetsene, eller smule Oreokjeksene til Oreokake, og ikke minst til å gjøre frø, gryn og nøtter mindre før de haes i brøddeigen.
* Slikkepott
* Stor bakebolle
* Mellomstor "fin" (kan diskuteres ) plastbolle med lokk
* Matbokser
* Drikkeflasker til ungene
* "Manuell" juicepresser til appelsin (type gammeldags). Denne bruker jeg faktisk ofte. Den lille bollen under har tett lokk til og bolle med lokk bruker jeg f.eks til kremrester. Lokket passer også til det gule litermålet som jeg bruker innimellom - (men ikke SÅ ofte).
* Småbokser i alskens størrelser
* Brødformene er fantastiske

Jeg synes faktisk det er litt hyggelig å bli bedt i TW-party, og ender "alltid" med å kjøpe noe. Ikke gjort mange bomkjøp, men stikk i strid med "alle" andre er jeg ikke så stor fan av boksåpneren. Brødform og propellchopperen kjøpte jeg brukt her inne og det går an å etterlyse "dyre" ting på "ønskes", sjansen er jo stor for at noen har ting som sjelden blir brukt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no