Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Trenger strikkeprosjekt til busstur!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-13, 16:54   #1
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Trenger strikkeprosjekt til busstur!

Laaaaang busstur. Norge-Berlin-Krakow-Norge. Jeg fullaster kindelen min, men det er vel kanskje greit med litt håndarbeid i tillegg.
http://www.ravelry.com/patterns/library/branka
Jeg vagler noe voldsomt mellom å finne et fint skjerf/sjal med blonder eller å prøve meg på et skjørt. Jeg har funnet to flotte skjørt:

(lett og blir nærmest garantert ferdig)

http://www.ravelry.com/patterns/library/prairie-skirt

Litt mer hodebry, men såpass repeterende mønster at jeg regner med å greie det greit. Større arbeid, redd for å gi opp. På den andre siden et perfekt tidspunkt å tvinge seg selv til å strikke noe skikkelig. Og jeg synes det er lekkersmekkert!

Andre gode ideer?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 17:18   #2
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger strikkeprosjekt til busstur!

Vaskekluter er perfekt bilstrikk.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 17:24   #3
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger strikkeprosjekt til busstur!

Mariusgenser er jo enkeltpenkelt.

Det første skjørtet tror jeg du blir ferdig med på 123. Da må du ha flere prosjekter.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 17:56   #4
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger strikkeprosjekt til busstur!

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Vaskekluter er perfekt bilstrikk.

Jeg orker ikke strikke noe som ikke er fullstendig egoistisk

Mariusgenser har jeg ikke så lyst på. Det bør være noe uten noe særlig montering, og jeg hater å strikke ermer. Altså skjørt, kjole eller tilbehør. Helt ensfarget uten noe mønster eller fletting/blonder blir kjedelig i lengden, er jeg redd.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no