Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Swims St Moritz dunkåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-22, 08:54   #1
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Swims St Moritz dunkåpe

Noen som har denne og er fornøyd eller ikke fornøyd?

Jeg har en Swims Davos III vinterjakke, og jeg elsker den! Men jeg ønsker meg en lang dunkåpe også, og fant Swims sin lange dunkåpe. Er den bra?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 09:07   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Jeg har ikke erfaring med den, men har en lang dunkåpe fra Skandinavian Edition, som jeg er veldig fornøyd med, hvis du vil ha et alternativ å sjekke opp. Modellen heter Meridian.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 10:46   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Klikket meg inn for å se, og OMG for noen priser! Er dette normale priser for en dunkåpe?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 11:55   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Swims er dritdyrt, synes jeg. Helt elleville priser.

Mannen har en jakke fra Swims som han har fått i gave fra en kunde, og et par kalosjer han har fått av meg. Kalosjene har han brukt en gang, så jeg aner ingenting om kvaliteten. Jakken holder seg fin.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:06   #5
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Klikket meg inn for å se, og OMG for noen priser! Er dette normale priser for en dunkåpe?

Jeg kjøper stort sett på salg. Men sånn som Fleischer og Parajumpers f.eks, det er doble prisen av denne igjen.
Som sagt, den Swims-jakka mi er den beste vinterjakka jeg har hatt. Så jeg er utrolig fornøyd med merket.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11


Sist redigert av Musemus : 16-09-22 kl 16:28.
Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 13:08   #6
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg har ikke erfaring med den, men har en lang dunkåpe fra Skandinavian Edition, som jeg er veldig fornøyd med, hvis du vil ha et alternativ å sjekke opp. Modellen heter Meridian.

Den var veldig fin!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 16:22   #7
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Jeg har den og er veldig fornøyd.
Den er varm, lett og lang, noe som passer meg perfekt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-22, 16:27   #8
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har den og er veldig fornøyd.
Den er varm, lett og lang, noe som passer meg perfekt.

Takk! Er størrelsen normal?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-22, 08:22   #9
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Takk! Er størrelsen normal?

Ja det vil jeg si

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 17:01   #10
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Jeg har den, og elsker den når det er kaldt ute. Jeg fant den på et 70 % stativ for et par år siden.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 18:03   #11
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg har den, og elsker den når det er kaldt ute. Jeg fant den på et 70 % stativ for et par år siden.

Wow, det var et kupp!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-09-22, 23:02   #12
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Klikket meg inn for å se, og OMG for noen priser! Er dette normale priser for en dunkåpe?

Jeg er jo en gjerrigknark, så jeg har selvfølgelig ikke kjøpt min på full pris. Frøys meg gjennom en hel vinter, før den omsider dukket opp på 40%. Veldig fornøyd med det.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 10:02   #13
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg er jo en gjerrigknark, så jeg har selvfølgelig ikke kjøpt min på full pris. Frøys meg gjennom en hel vinter, før den omsider dukket opp på 40%. Veldig fornøyd med det.

Og jeg kjøpte min på 50%..

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 12:19   #14
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Men hvor finner dere typisk sånne dyre jakker på salg?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-22, 17:45   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Swims St Moritz dunkåpe

Jeg fant den den på Swimsbutikken i oslo.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no