Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til overdel

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 19:21   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips til overdel

I dag har jeg kjøpt meg dette skjørtet (det er mørkebrunt) :



Tenkte jeg skulle bruke det på julebord, på julaften og lignende. Men jeg mangler en overdel å ha til. Er det noen som har noen tips? Bruker str 42/L/XL og den må ikke vær sylstram. Kan godt skjule magen litt.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 19:47   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til overdel

Det er mye glitrende gensere ute og går nå, og en genser i gull ville vært pent her. Jeg liker godt at skjørt og topp ikke er i samme stoff, så jeg ville nok gått for noe annet enn silke, dersom du ikke skal være veldig pyntet. Gullveske og gullsko er også et must om du skal på julebord.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 19:50   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til overdel

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Det er mye glitrende gensere ute og går nå, og en genser i gull ville vært pent her. Jeg liker godt at skjørt og topp ikke er i samme stoff, så jeg ville nok gått for noe annet enn silke, dersom du ikke skal være veldig pyntet. Gullveske og gullsko er også et must om du skal på julebord.

Absolutt enig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 19:54   #4
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til overdel

Takk for tips!

Tenkte og på noe i gull ja. Får titte litt i butikkene...

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-07, 20:17   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til overdel

Cremefarget silke ville sikkert også vært fint.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no