Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 13:03   #61
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.777
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?

Vi har en Miele () som jeg har et meget varmt og lidenskapelig forhold til. Og en Whirlpool som duger til sitt bruk, men som ikke rekker Mielen opp til filteret en gang. Hvis jeg skulle hatt noe annet enn Miele ville jeg nok valgt Siemens.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:18   #62
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Tror ikke det er noe galt med den, men jeg var mye mer fornøyd med ullprogrammene på min gamle Electrolux. Det går ikke an å velge lenger program enn 40 minutter og jeg syns den er altfor hard mot nøstebarnullen min. Den viser antydning til krymp på 30 grader. Jeg føler ikke at sokkene blir skikkelig rene heller.

Ullprogrammene varer ikke lenger på min heller. Og jeg har ikke nøstebarnting. Men jeg strikker mye, blant annet alpakka - og det blir helt reint og krymper ikke selv etter svært mange vask i min. Du kan sjekke om det går an å oppgradere din? Mulig den kan få en softareoppdatering så den får et bedre program?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:52   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?

Hm. Det har jeg ikke tenkt på. Det skal jo liksom være en god maskin, og den er bare drøyt ett år gammel.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no