Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 14:14   #41
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Det blir nok den samme sorte kjolen som i fjor - med sorte sko med litt sølvpynt og et sølvfarget sjal.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 14:20   #42
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har ikke noe julebord å gå på.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:01   #43
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har ikke noe julebord å gå på.

Du kan få vera med meg, det er berre å setta seg på ferja

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:28   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Med min jobb vet jeg ikke helt, og med hans jobb skal vi til Riga, så tror jeg ser an været og litt forskjellig først.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:35   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Aner ikke, men har et svart skjørt som jeg tror jeg satser på, også skal jeg se om jeg finner meg en ny topp...

Forøvrig så er jeg også kommunalt ansatt og vi får stort sett sponset enten julebord eller årsfest. I år fikk vi noen ekstra penger til velferd, så i år har vi allerede vært på revy med påfølgende middag og skal på julebord der Jørn Hoel skal stå for underholdninga.. Mulig vi må betale en liten egenandel, men det blir ikke mye...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:53   #46
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Du kan få vera med meg, det er berre å setta seg på ferja

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:57   #47
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg har ikke tenkt så mye på julebord ennå, men pleier å være ute i siste liten med hva jeg har på meg. Tror det blir to julebord i år, så får jeg se om det blir kjole eller bukser. Har ett par rålekre bukser jeg kan tenke meg å ha på meg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 16:46   #48
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Aner ikke, men har et svart skjørt som jeg tror jeg satser på, også skal jeg se om jeg finner meg en ny topp...

Forøvrig så er jeg også kommunalt ansatt og vi får stort sett sponset enten julebord eller årsfest. I år fikk vi noen ekstra penger til velferd, så i år har vi allerede vært på revy med påfølgende middag og skal på julebord der Jørn Hoel skal stå for underholdninga.. Mulig vi må betale en liten egenandel, men det blir ikke mye...

Hæ? Har en del fartstid som "fotsoldat" i Tromsø kommune, og vi har aldri blitt sponset på noen ting som helst. Sosiale aktiviteter som julebord og lignende tar vi initiativ til - og koster - selv. Sånn var det også i den kommunen jeg jobbet i tidligere. I år har jeg begynt på ny jobb, og vet ikke helt hvordan julebordrutinene er der. Ny rosa tyllkjole er likevel innkjøpt, må bare finne et par fine sko til, og så er jeg klar!

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 16:51   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg tror kanskje jeg skal ha en bringebærrosa enkel kjole jeg kjøpte nettopp. Den er litt utringet og er ettersittende oventil med litt vidde i skjørtet og trange ermer.

Ellers har jeg en lang svart kjole som er minst 12 år gammel, men klassisk og fortsatt fin. Den er i et tungt matt stoff som er blankt på baksiden, og har høy splitt i den ene siden. Har også kjøpt en strikket boleroaktig sak som stoort sett dekker overarmene og det øverste av ryggen, i svart/sølv, den passer fint utenpå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 16:58   #50
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal på mitt første julebord på forholdsvis ny jobb, så jeg tror jeg må sondere litt terreng og finne ut om kleskodeks før jeg bestemmer meg. Men antagelig blir det vel min elskede svarte kjole med smale stropper, omslagseffekt over brystet og tre lag chiffonskjørt til rett under kneet. Og en eller annen bolerosak.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:05   #51
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg vet ikke, fasongen tilsier hvertfall ikke trangt og blankt for å si det sånn

Vi har egentlig ikke råd til julebord i år, men de ansatte har stått på og vi har hatt noen tøffe tak på personalsiden, så jeg spanderer det på dem iallefall

:snill sjef som "glemmer" budsjettet:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:17   #52
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Det var en god tanke jeg ikke har hatt får nå.. julebordsantrekk, ja... Må kanskje ut å handle? :håpefull: Ellers har jeg en lang, sort speilfløyelskjole jeg har hatt i årevis som ikke blir "ut" og jeg ikke blir lei.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 18:39   #53
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Åh - de var fine! Jeg kunne tenkt meg den i midten.
Kjøpt på Oasis?

Den i midten er fra OASIS ja

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:08   #54
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Har ikke bestemt meg. Trenger neppe noe nytt.
Vi har julebord om fire uker.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:17   #55
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Telt ...

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 19:45   #56
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi har ikke julebord, vi blir innkalt til sånn "ta med deg din egen pepperkake og så kan vi sitte og tenke litt på sju-millioners-underskuddet vårt i personalkantina". Og det synes jeg ikke er grunn til å pynte meg, altså! Men jeg har rund bursdag i slutten av november og skal ha stor fest, så jeg får pynte meg desto mere til den!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 21:30   #57
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Vi har hatt vi(par uker siden)
...og så blir det vel ett eller annet i februar igjen

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 09:32   #58
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Jeg skal ha på meg en sort kjole fra J.Lindeberg. Den er stroppeløs og posete. Utrolig kul, synes jeg da.

Jeg skal på to julebord, men bruker nok denne på begge. Hvis jeg ikke finner noe fint på Zara når jeg skal til Oslo 16 november.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 11:12   #59
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Vi har ikke julebord, vi blir innkalt til sånn "ta med deg din egen pepperkake og så kan vi sitte og tenke litt på sju-millioners-underskuddet vårt i personalkantina". Og det synes jeg ikke er grunn til å pynte meg, altså! Men jeg har rund bursdag i slutten av november og skal ha stor fest, så jeg får pynte meg desto mere til den!

Ikke akkurat pep-talk-julebord altså.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-07, 17:43   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på deg på årets julebord?

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Hæ? Har en del fartstid som "fotsoldat" i Tromsø kommune, og vi har aldri blitt sponset på noen ting som helst. Sosiale aktiviteter som julebord og lignende tar vi initiativ til - og koster - selv. Sånn var det også i den kommunen jeg jobbet i tidligere. I år har jeg begynt på ny jobb, og vet ikke helt hvordan julebordrutinene er der. Ny rosa tyllkjole er likevel innkjøpt, må bare finne et par fine sko til, og så er jeg klar!

I år har Tromsø Kommune slått på stortromma ser du og delt overskuddet sitt med de ansatte

MEn vi får alltid dekket en middag ute i løpet av året, som regel har vi valgt å ta det på starten av året(februar/mars) Det er nok slik at det finnes en post til velferd, spørsmålet bare hvordan lederen velger å bruke den

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no