Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bronx sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-07, 18:59   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Bronx sko

Nå skal jeg la være og kuppe tråden til Elinblu. Jeg ble nemlig veldig inspirert av hannes nydelige, røde Bronx-sko.
Jeg trenger et par pene, svarte sko som passer til pene kjoler, men som samtideig kan være litt røffe.

Har kikket litt på sko hos Lille Vinkel Sko og fant bla.a. disse:



Var ikke de lekre?

Er det noen som kan fortelle meg hvordan Bronx er i størrelsen?
Jeg bruker 39 til vanlig. Jeg tviler sterkt på at noen i nærheten her fører Bronx, så de må nok bestilles.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:00   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bronx sko

Elinblu sine har de forresten ikke i svart.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:10   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bronx sko

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Elinblu sine har de forresten ikke i svart.

Det var synd! Etter min erfaring er disse skoene ganske vanlige i størrelsen. Jeg lå midt mellom 36 og 37, akkurat som jeg pleier. Kjøpte de største, og skal eksperimentere med såler og bomull i tåa. Jeg har et par Bronx-sko fra før, og der passet 36. De er kanskje snarere bittelitt store enn små i størrelsen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:16   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bronx sko

Det gjør ikke noe om de er litt store, det er jo bare å ha en halvsåle i. Det har jeg gjort flere ganger, og det funker finfint.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:20   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bronx sko

Er grossist i såler, jeg også, ja, med min håpløse skostørrelse. Nå virket det plutselig som om det var veldig stor forskjell på beina mine også, så 37 passet på høyrefoten og 36 på den venstre.

De var fine, de du viser her også - hadde jeg bare kunnet gå på spisse hæler!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:34   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bronx sko

Jeg bruker 38-39 og 39 blir stort. Finner faktisk oftest ikke passe sko i bronx fordi alt er for lite eller for stort.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 19:41   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bronx sko

Da passer sikkert 39 ganske bra, for jeg er aldri 38.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-07, 20:08   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bronx sko

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg bruker 38-39 og 39 blir stort. Finner faktisk oftest ikke passe sko i bronx fordi alt er for lite eller for stort.

Akkurat slik har jeg hatt det også. Det var en periode de hadde utrolig mye fint, men de fleste parene passet rett og slett ikke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 19:50   #9
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Bronx sko

Har hatt mange par sko fra Bronx og 38, min vanlige størrelse, passer alltid bra. De lager virkelig mye fine sko!

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no