Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nettbrett/iPad

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-12, 19:01   #1
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nettbrett/iPad

Noen som vil fortelle meg hva nettbrett er? Er det ulikt iPad (Skjønt, jeg vet ikke så mye om iPad heller)?

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 19:06   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Nettbrett er kategorien, iPad er eit av fleire merker. Det blir på ein måte som om nettbrett er bil og iPad er Volvo.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 19:08   #3
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Takk, litt klokere. Så det er mange typer nettbrett...?!? Har null niks greie på slikt

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 19:11   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Opprinnelig lagt inn av MoV, her.

Takk, litt klokere. Så det er mange typer nettbrett...?!? Har null niks greie på slikt

Samsung har i alle fall, Samsung galaxy tab, trur eg det heiter. Det er sikkert fleire andre også.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 19:20   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Det er nesten som en smart-telefon, bare uten selve telefonmulighetene. Man kan surfe, bruke apps... Hehe, ja. Det er de mulighetene jeg har funnet ut av. Men ved å laste ned apps er jo mulighetene uendelige.

Noen nettbrett har sim-kort sånn at de kan koble direkte til internett, andre trenger en trådløs forbindelse å koble seg via.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 19:23   #6
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Noen nettbrett har sim-kort sånn at de kan koble direkte til internett, andre trenger en trådløs forbindelse å koble seg via.

Takk. Lurte også på det, om det fungerte slik. Takknemlig for all informasjon

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:02   #7
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Hvis den kan koble direkte på nettet står det gjerne at den har 3G. (Tror jeg da, noen får rette meg hvis jeg tar feil her!)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 20:13   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett/iPad

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hvis den kan koble direkte på nettet står det gjerne at den har 3G. (Tror jeg da, noen får rette meg hvis jeg tar feil her!)

3G er mobilnett. Med simkort, kan ein 3G-dings koble seg direkte til mobilnett og gå på nett via dette. Wi-fi er trådlausnett, krev ikkje simkort, men virkar kun på trådlause nett, ikkje mobilnett.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no