Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Foundation

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-12, 15:38   #21
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Foundation

Jeg er også ute etter en ny foundation, bruker Id sin, men den blir ikke så fin nå på vinteren. Jeg får tørre flekker og det ser ikke bra ut. De fleste (billig) foundationene jeg har prøvd gjør at jeg får fult av kviser.
Er det denne: Clarins - True Radiance Foundation Lysreflekterende Oljefri - #12 Karamell noen av dere snakker om, kan den være noe for meg tro? På Strawberrynet fant jeg bare "Karamell", hvordan er den fargen, jeg er en smule bleik kan man si.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 16:37   #22
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Foundation

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Glominerals har presset mineralfoundation med god dekkevne, og jeg synes også fargene er ganske troverdige. Det er min redder i nøden når det skal gå fort.

Denne er jeg kjempefornøyd med! Dekker godt, og blir ikke tørr og oppsprukken. Jeg synes den er lettere å bruke en det løse pudderet til bareminerals.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 18:45   #23
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Foundation

Hvis det er en Mac butikk i naerhtene av der du bor, pleier de alltid aa sminke deg der för du kjöper. Veldig bra produkter, baade fast, pudder og flytende foundation alle med ulike dekkevner. Jeg er alltid fornöyd med dem, men spesielt med servicen i de butikkene/avdelingene, for for meg er pröving för kjöp essensielt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 19:26   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foundation

Min frisør har begynt på sminkekurs og de sverger visstnok til Mac. Skal forsøke å få testet litt forskjellig av det dere har anbefalt her og se hva som kan passe min hud.
Tusen takk for alle tips!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 20:11   #25
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foundation

Mac sin foundation er god. Sist måtte jeg ty til apotekets Vichy pga. hadde glemt den andre hjemme ( jobbreise). Faktum er at den var helt ok, dekkende og grei vinter foundation.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no