Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-13, 21:14   #21
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet om en snekker i Oslo som jobber med slike ting, men han er ikke spesielt rimelig og ikke heller vet jeg hvor du bor.

Jeg bor i Østfold.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 21:23   #22
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Jeg bor ikke i nærheten, så jeg vet heller ikke. Men om du spør litt rundt tipper jeg du raskt kommer over noen. Svigerfar er feks en slik som sendes rundt på ryktet alene. Finnes helt sikkert noen sånne der du bor også.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 21:25   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Finnes helt sikkert noen sånne der du bor også.

Ja, helt sikkert. Egentlig så tror jeg kanskje pappaen min kan få det til, men da må jeg ha en plan.

Men jeg har jo egentlig det, har jo fått tips her.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 21:38   #24
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Ja, det er nok bare nøyaktighet som skal til.
Hos os ble finerkanten på siden av døren kappet av. Tyyynt. Og så limt på igjen når døren var kappet til riktig størrelse. Man får også kjøpt folie til å lime på. Det er vel enda lettere.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-13, 21:42   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg fylle dette hullet på kjøkkenet med?

Hva mannen også gjorde var at vi ikke brukte den ene siden på det ene skapet. Om du tenker at du kjøper et nytt skap, men bare bruker den ene siden og setter den mot veggen, mot det skapet som er der bruker du ikke den nye siden uten du fester skapet mot den siden som allerede er der. Krever en del, men det går, da sparer du noen cm.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no