Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-14, 15:42   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi kjøpte en diger Jumpking trampoline i sommer. Jeg har fått med meg at deler av den bør tas inn om vinteren og vi planlegger å gjøre det i helgen.
Hva må jeg ta inn? Duk og fjærer har jeg skjønt at må inn, men hva med sikkerhetsnettet og putene rundt?
Noen tips og triks på veien, eller er det rett frem?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 15:44   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Vi kjøpte en diger Jumpking trampoline i sommer. Jeg har fått med meg at deler av den bør tas inn om vinteren og vi planlegger å gjøre det i helgen.
Hva må jeg ta inn? Duk og fjærer har jeg skjønt at må inn, men hva med sikkerhetsnettet og putene rundt?
Noen tips og triks på veien, eller er det rett frem?

Vi har en stor oval Jumpking, og har tatt den helt ned hvert år, men jeg vet det er flere som lar deler stå ute.
Det er en gammel tråd om dette vet jeg ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 17:34   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi lar selve ramma stå igjen, men tar av sikkerhetsnett, hoppeduk, den blå matta og de stengene som holder oppe sikkerhetsnettet.

Det som står igjen tar ikke vinden. Det er følgelig tatt inn for ei uke siden, første høststorm har allerede forflyttet en del andre trampoliner. Mamma var få cm fra å få enn inn kjøkkenvinduet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 17:50   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi tar inn alt, men selve rammen kunne nok egentlig stått igjen. Jeg synes bare det ser enda verre ut enn hele trampolinen. :P

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 17:58   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Det ser ikke lekkert ut nei, men det oppveies av den grusomme jobben med å sette den opp som vi sparer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 18:01   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det ser ikke lekkert ut nei, men det oppveies av den grusomme jobben med å sette den opp som vi sparer.

Akkurat det gjør mannen min, så det kjenner jeg ikke så mye på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 18:09   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Akkurat det gjør mannen min, så det kjenner jeg ikke så mye på.

Vi gjorde det sammen. Og vi tar den ned sammen (sånn typisk i det årets første storm er mer eller mindre igang, og de er somregel VÅTE også, så vi demonterer det som må til for at den ikke skal fly over til naboen. Det holder.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 18:11   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi gjorde det sammen. Og vi tar den ned sammen (sånn typisk i det årets første storm er mer eller mindre igang, og de er somregel VÅTE også, så vi demonterer det som må til for at den ikke skal fly over til naboen. Det holder.)

Her er det mannen min og eldstemann som tar ned/setter opp trampolinen. Det er liksom en gledens dag hvert år når trampolinen skal opp, for da er det offisielt vår. Og så er det høst når den blir tatt ned... Vi tok den ned nå denne uken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 18:12   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi tok den ned sist fredag. I vær som minner om det vi har nå. Vått, og vindfullt.

Jadda... neste år skal vi være tidlig ute??

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 14:04   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi lar selve ramma stå igjen, men tar av sikkerhetsnett, hoppeduk, den blå matta og de stengene som holder oppe sikkerhetsnettet.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 15:25   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi tar av duken og nettet (som er tredd fast i duken og ellers ville vært et helvete å få på igjen hvert år). Stativet og sikkerhetsputen står igjen. Det er ingen som er i hagen vår om vinteren som tar skade på sjelen av sånt, uansett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 22:12   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trampoline-newbie, vinteren nærmer seg

Vi tok den ned på søndag. Duk, sikkerhetsnett, puter og fjærer oppbevares innendørs i vinter. Stativet, inkludert sikkerhetsnettstativet, blir stående ute.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no