Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dettol håndsåpe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-14, 00:37   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Dettol håndsåpe

Sånn dispensersåpe, får man ikke kjøpt refill lenger? Begge Rema-butikkene her har ikke hatt de på mange uker. Må sjekke andre steder jeg har kjøpt de også. Noen andre som har merket endringer?

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 11:02   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Eg har også merka meg at Rema ikkje har dei lenger. Eg kjøpte refill på Europris sist, men håpar dei ikkje er på veg ut.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 11:48   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Boots selger disse.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 11:53   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.440
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Jeg har kjøpt på Rimi, men har ikke sjekket i det siste.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 11:57   #5
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Her tok de aldri inn nytt etter at de hadde solgt ut dispenserne. Jeg fyller de opp selv. Kjøper såpe på Europris, mye billigere
Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke sparte på flere av de tomme refillene, nå har jeg to ekstra i skapet mens to er i bruk.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 14:57   #6
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Rema 1000 fører ikke dette. På Rimi har de, Coop-butikker har, Meny og Ultra har de også.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 15:12   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Ok. Flott, da er det ihvertfall ikke slik at det ikke selges lenger Får ta en runde på de andre stedene. Takk for tips

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 17:06   #8
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Her tok de aldri inn nytt etter at de hadde solgt ut dispenserne. Jeg fyller de opp selv. Kjøper såpe på Europris, mye billigere
Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke sparte på flere av de tomme refillene, nå har jeg to ekstra i skapet mens to er i bruk.

Det var jo genialt. Jeg liker konseptet, men ikke såpen. Blir så fort sår på hendene.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-14, 20:42   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dettol håndsåpe

Vi boret et hull i refillen og fyller på selv.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no