Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sølvkre eller noe annet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-14, 12:58   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sølvkre eller noe annet?

Jeg ser jevnlig noen bittesmå insekter på badet som beveger seg utrolig raskt. Har sett på sølvkre som jeg forstår kanskje er det vanligste innsektet på badet, men jeg forstår ikke at det kan være dette da jeg ikke ser hverken ben, antenner eller haletråder. Men ellers er de både små, dråpeformede og sølvfarget. De jeg har sett har vært fra kanskje 0,5-1 cm.

Sølvkrebabyer? Nei, noen som har forslag til hva disse kan være? Jeg har liksom ikke helt tatt meg tid til å studere de.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 13:01   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølvkre eller noe annet?

Det høres veldig ut som sølvkre. Hvis de er veldig små kan det sikkert være vanskelig å få øye på antenner og sånt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 13:03   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sølvkre eller noe annet?

Det er bare å få noen til å måle fukt på badet. Tipper det er trøbbel med noe sånt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 13:08   #4
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sølvkre eller noe annet?

Da må jeg skrive det også på lista til huseier. Måle fukt. Skal i alle fall støvsuge der inne nå, leste det var lurere enn å vaske.

Har jo flotte løpebiller av noe slag også som vi fortsatt ikke har funnet ut hvor kommer fra, heldigvis er det sjeldent mellom hver gang de dukker opp i gang og vaskerom nå. Virker som sorte pilende edderkopper har dukket opp, de befinner seg gjerne i samme område.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-14, 13:58   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sølvkre eller noe annet?

En venninne hadde slike på badet sitt, og de kom bare frem hvis det var mørkt. Når hun kom inn på badet og slo på lyset, så hun slike som pilte vekk i full fart. Hun fant ut at det enkleste var å la baderomslyset stå på konstant, for da kom de ikke frem. Det ble jo ikke noe sunnere av den grunn, men mye, mye hyggeligere.

Håper huseier fikser badet ditt kjapt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no