Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Får du middagen levert på døra?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Får du middagen levert på døra?
Ja. Jeg er godt fornøyd med ordningen. 42 26,09%
Ja. Jeg er ikke så fornøyd, vurderer å si opp/bytte 1 0,62%
Nei. Men jeg vurderer det sterkt 28 17,39%
Nei. Det er ikke noe for meg 77 47,83%
Har akkurat lagt inn min første bestilling, og gleder meg som en unge 3 1,86%
Brokkoli 10 6,21%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-15, 18:58   #161
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Første uke med Adams i dag, etter flere med GL. Må si førsteinntrykket er bra. Gode råvarer, masse deilige grønnsaker og freshe menyer. Og ikke minst ryddige og strukturerte oppskrifter. Dagens middag var ovnsstekte kyllinglår med sellerirotpuré pg stekte rotgrønnsaker. Nyyydelig. Og originalmenyene frister definitivt mest også hos Adams, jeg bruker gjerne noen ekstra minutter på lage alt fra scratch. Sparer jo masse tid på at jeg slipper å planlegge og handle.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 19:43   #162
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har bestemt oss for å prøve, og har bestilt ekspresskasse i første omgang i hvert fall, siden ettermiddagene er korte her i huset. Tviler på at det hjelper så mye på frøken kresen, men det er verdt et forsøk, og om ikke annet får vi andre litt mer variasjon. Minste er mer interessert i å smake nye ting, så greit at ikke hun blir helt kjørt fast i pasta-pannekake-fiskekake-sporet hun og. Femdagers, annenhver uke, så ser vi hvordan det fungerer. Jeg er litt spent på hvordan det blir å tilpasse mitt kosthold, men for neste uke ser det greit ut med unntak av calzone. Regner med det blir litt rester fra andre dager, så det ordner seg nok.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 19:46   #163
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi er på andre uke med Adams, og så langt er vi veldig fornøyd. Nydelige råvarer og bra oppskrifter. I dag hadde vi ovnsbakt laks med blomkål, poteter og gressløkdressing. Kresenpøbelprinsessen lager mat og liker alt hun har fått hittil.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 19:50   #164
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi er på andre uke med Adams, og så langt er vi veldig fornøyd. Nydelige råvarer og bra oppskrifter. I dag hadde vi ovnsbakt laks med blomkål, poteter og gressløkdressing. Kresenpøbelprinsessen lager mat og liker alt hun har fått hittil.

Skulle du ha sett - Samme menyen som oss jo! Det falt i smak her i heimen. Potetene (Typen heter Folva) er nyyyydelige. Eneste minus er at det ble litt lite grønnsaker. Det sto et halvt blomkål i oppskriften, vi burde brukt hele.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 19:55   #165
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Vi er på andre uke med Adams, og så langt er vi veldig fornøyd. Nydelige råvarer og bra oppskrifter. I dag hadde vi ovnsbakt laks med blomkål, poteter og gressløkdressing. Kresenpøbelprinsessen lager mat og liker alt hun har fått hittil.

Mmmm. Gleder meg til i morgen!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 20:00   #166
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Kresenpilten min er forøvrig like kresen og kunne ikke drømme om å smake på sellerirotpuré, for eksempel. Men vi andre spiser mer variert nå, og kresenheten hans styrer mindre av matvalgene våre. Det føles bra.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-15, 20:10   #167
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Kresenpilten min er forøvrig like kresen og kunne ikke drømme om å smake på sellerirotpuré, for eksempel. Men vi andre spiser mer variert nå, og kresenheten hans styrer mindre av matvalgene våre. Det føles bra.

Ja, det er litt der vi også er.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 13:57   #168
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har fått første levering fra Adam.
Barnekassen hadde flotte råvarer.
Hadde wok i går, men den var litt smakløs laget etter oppskriften.
I dag blir det hjertekaker (heldigvis av fisk, og ikke av hjerte) og ertepure.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 16:04   #169
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Vi har byttet tilbake til Godt Levert igjen (fra Adam), men revurderer det. Det er rett og slett ikke nok mat. Denne uken er ikke mannen her og spiser middag, og fortsatt er det ikke nok mat til oss.

Ikke hjelper det at de glemte å sende oss spagetti til Pasta Carbonaraen heller.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 16:11   #170
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.346
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jeg hadde bestemt meg for Adams Matkasse, men valgte å droppe det da jeg tror det tar for lang tid og kanskje har ting minst et barn ikke vil spise. Da blir det relativt dyr mat for oss tre.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 16:18   #171
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Jeg elsker fortsatt kolonial.no.

I går fikk jeg melding om at "kjære deg, kjøttdeigen du har bestilt har dessverre litt kort holdbarhetsdato, hvis ikke dette passer med dine planer, bare send en mail, så refunderer vi beløpet.". Kjøttdeigen går ikke ut før om to dager, for øvrig. Og så hadde jeg krysset av for å skulle hente varene selv, og fikk enda en melding: "Kjære deg, nå er varene dine ferdigpakket, gi gjerne beskjed når du er på vei, så står vi klar med de!", og da jeg hentet varene - superblid jente som lempet alle posene rett på lasteplanet.

Ungene har vært og hentet varer en dag, og de sa at gutta som var på jobb hadde vært superkoselige og hjulpet de å pakke litt om så det ble jevn vekt, og de hadde funnet ut at de kom til å bli gode venner.

Strålende, ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 16:56   #172
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får du middagen levert på døra?

Det høres supert ut, Maverick. Håper tilbudet dukker opp ute i provinsen også etterhvert. Laksemiddagen fra Adams var veldig god, og mengden akkurat passe (jeg brukte en hel blomkål, forøvrig). Alt spist, alle mette.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no