Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Har ikke vist frem min nye bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 09:53   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har ikke vist frem min nye bil

Jeg hadde en BMW X3 som nå nærmet seg 5 år.
Den brukte forholdsvis mye pr. mil, så jeg fant ut at tiden var inne til et bilbytte.
Ringte BMW og ba de finne en til meg. Jeg ville ned i utgifter pr. måned både på lån og bensinutgifter.

Det ble denne:

Bildet er tatt uken før den fikk skilter.






Har hatt bilen i straks fire uker, og er så utrolig fornøyd.
Det er en BMW 316i Touring med Comfortpakke. Splitter ny.
Jeg har inkl serviceavtale i 3 år. Da har jeg forutsigbar økonomi mht til bil.
Den har cruisekontroll, regnsensor, sensor på innvendig speil (blending), punkteringsfriedekk, sportsseter, uttak for mp3( tlf og alt går i denne),Xenon lamper etc.
Alt i alt sparer jeg ca 5000,- i måneden med min kjøring.

Jobben min kjøpte lastestativ med to sykkelfester til min gamle bil pga Nordsjørittet. Jeg forsikret meg om at det skulle passe denne nye, noe de bekreftet. De hade tom prøvd. Da jeg skulle hente den nye og flytte over stativet passet det selvsagt ikke. BMW bestilte da et helt nytt igjen, som jeg hentet på tirsdag. Vederlagsfritt. De vasket bilen min for meg også, helt uten at jeg spurte eller hintet. Den var noe skitten på felgene.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:20   #2
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer med ny bil! Den var skikkelig fin!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:25   #3
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Fin bil. Igjen.

Vi har også byttet ut X3'n vår. Vi har byttet til 318d, men i sedan, og ikke touring. Storebror har begynt å øvelseskjøre, og vi ønsket da en mindre bil.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:43   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer med en flott bil.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:51   #5
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Kjempeflott bil! Gratulerer så mye!
Jeg er spent på å høre om du er mere fornøyd med denne enn med X3. Vi tenkte på å kjøpe det, men endte opp med en 520d Touring i stedet for.

De er jo fantastisk å kjøre og bruker omtrent ikke drivstoff på langkjøring (Rochermannen mener at vår går på dieselavgasser ).

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:22   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Grattulerer så masse. den var kjempe kul!

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:29   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:29   #8
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer med kjempefin bil

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:33   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Tusen takk. Jeg elsker den allerede. Og den bruker omtrent ikke bensin. Ja, det er bensin og ikke diesel.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Fin bil. Igjen.

Vi har også byttet ut X3'n vår. Vi har byttet til 318d, men i sedan, og ikke touring. Storebror har begynt å øvelseskjøre, og vi ønsket da en mindre bil.

Eldste her låner den, og hun elsker den hun også.

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Kjempeflott bil! Gratulerer så mye!
Jeg er spent på å høre om du er mere fornøyd med denne enn med X3. Vi tenkte på å kjøpe det, men endte opp med en 520d Touring i stedet for.

De er jo fantastisk å kjøre og bruker omtrent ikke drivstoff på langkjøring (Rochermannen mener at vår går på dieselavgasser ).

Har ikke prøvd den på vinterføre ennå, men er den som den før X3'en, en 116i, vet jeg at den er super på vinterføre. Kom frem overalt. Syntes denne er mye mer kjørecomfort enn X3'en. Sitter bedre, sportssetene er fantastiske, og jeg savnet de. Hadde slike i 116.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:41   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer med nyvinningen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:28   #11
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Det jeg savner mest med X3'n er høyden. Jeg savner å ha full oversikt når jeg kjører. Men kjørekomforten i vår 318 er mye bedre enn i X3'n. Vi har sportseter man kan stille omtrent i alle retninger, og de er utrolig gode å sitte i.

Den nye bilen er også veldig god på vinterføre, og vi har ingen problemer med å komme oss frem.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:46   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Måtte inn og se igjen. Åh! Drømmebil!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 12:51   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer! Høres ut som en super bil!

  Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:12   #14
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.540
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Grombil. Gratulerer!
Og var det virkelig gått fem år? Synes det var helt nylig du la ut bilder av den.
Fint med forhandler som kjenner deg og gir så god service.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:13   #15
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer! Kjempefin bil!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:36   #16
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

♥ █▀▀ █▀█ █▀█ █
♥ █▄▄ █▄█ █▄█ █▄▄♥♥♥

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:22   #17
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer med flott ny bil. Søstera mi byttet fra denne til X3 i påsken og angrer.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 15:22   #18
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Stilig bil. Gratulerer!

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 16:41   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

BMW! Nydelig!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 17:52   #20
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke vist frem min nye bil

Gratulerer!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no