Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 17:22   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Jeg trenger et kvalifisert svar, ikke bare synsing.

Jeg håper det er Wonder Woman, det er det jeg har hevdet innledningsvis, men jeg har ikke fakta på bordet for å underbygge påstanden.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 19:05   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Jeg er muligens bare såvidt over synsing, men basert på det jeg husker fra mange lange ettermiddager i tegneseriebibliotek; de er i utgangspunktet omtrent like sterke. Wonderwoman har imidlertid noen våpen som kan skade Supermann "bedre" enn han kan skade henne, så jeg ville si at hun antakelig vil vinne hvis hun kan bruke våpenene?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 19:18   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Det er visst noen på Internettet som har spurt om dette tidligere:
At the risk of sounding geeky, it depends. In sheer lifting and physical power, Wonder Woman has admitted Kal-El is stronger than she is, due to his nature. However, if it comes to a fight, please remember Wonder Woman is armed and created through magic. Unfortunately, that is Superman's other vulnerability besides kryptonite...so in Physical combat, it becomes an even dance floor with Wonder Woman might be having the win

.... og som stadig diskuterer: http://www.tv.com/shows/justice-leag...-2815-1227953/

Jeg tror Wonderwoman vil vinne om de to sloss i dag.

Hvorfor diskuterer du dette? Eller skal jeg ikke spørre?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 19:22   #4
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Spiller ingen rolle, egentlig, Diana hadde vunnet fordi hun er smartere.

Nå til dags er hun uansett en demigud og Superman er jo bare en stakkarslig alien.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 20:27   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Dette var forøvrig et uhorvelig interessant tema for seksåringen, som lurer på om noen vet hvem som er sterkest av Den Grønne Lanterne og Lynet? Disse kan jeg nesten ingenting om, men kanskje Kitty eller noen andre vet dette også?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 20:58   #6
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Det er nesten umulig å si hvem som hadde vunnet en kamp, ikke minst fordi man må bestemme hvilken inkarnasjon av Flash det er, og hvilken av Green Laternene det er. Green Lantern er lettest ettersom de får evner og krefter fra ringen.
I en all out så setter jeg egentlig pengene mine på Green Lantern.
Hvis Flash har muligheten til å vente til ringen må recharges (tidligere varianter) eller er tom for power (nyere varianter) så vinner han klart. Da denger han jo bare en helt vanlig fyr, liksom.

Ingen av de har supermenneskelig styrke, de er så sterke som de har tatt seg bryet til å trene seg til. Flash er jo veldig veltrent, mens Green Latern mistenker jeg har lett for å lene seg på ringen, siden alle krefter kommer fra den.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:01   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.992
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Du har sikkert en sånn fancy sisteversjons Iphone. Kan du ikke bare spørre SIRI? Hun pleier jo å ha svar på det aller meste.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:38   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Supermann-glasset var i oppvaskmaskinen, og jeg var freidig nok til å gi 5-åringen Wonderwoman-glasset i stedet. Da jeg ble møtt med ville protester på dette, tok jeg en råsjans og proklamerte at WW var STERKERE enn Supermann. Men jeg kom til kort med bevisbyrden ...
Men det er greit, magi trumfer kryptonittallergi.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 22:07   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem er sterkest av Superman og Wonder Woman?

Denne stripen fra Hark! A Vagrant av Kate Beaton kan kanskje kaste litt lys over saken?



Den er klippet ut herfra uten tillatelse.

Ben "go buy her book, it's very funny" Murphy

Vedlagte bilder
Filtype: jpg gofuckyourself.jpg (83,4 KB, 39 visninger)
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no