Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-18, 04:39   #21
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Vi ser på Babylon Berlin (vi ser på amerikanske Netflix, men jeg synes jeg leste et sted at denne kommer på NRK i løpet av høsten).

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 10:03   #22
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Atypical sesong 2 kommer denne uka. Den er veldig bra! (Altså ikke sesong 2, det vet jeg jo ikke noe om enda, men serien. )

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 10:07   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Ja, også ser vi Good Girls.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 13:00   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, NRK.

Jeg tenkte å begynne på Better call Saul.

Du hadde rett, ja. NRK.

Better call Saul er SÅ bra. Jeg gleder meg masse til å se sesongen som begynner nå - men venter alltid til det ligger noen episoder ute og ikke bare én, for jeg blir så hekta.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 13:10   #25
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg ser Better call Saul.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 13:38   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg har begynt på Innocents - vet ikke helt hva jeg synes ennå, men slett ikke verst.

Cloak and Dagger på HBO likte jeg, annen type actionhelter.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 14:09   #27
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg så nettopp Dear White People som en slags mellomrett. Den er vel egentlig beregnet på en yngre målgruppe (sikkert 20-25), men jeg synes den var ganske kul likevel. Visuelt sett pen, bra soundtrack, gøy blanding av drama, politikk og humor og oppdatert på SoMe uten at det ble påtatt.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 14:30   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Better Call Saul her også. Og Brooklyn 99, og One-Punch Man og Glow. Og snart kommer det ny The Good Place-sesong.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 14:32   #29
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Antar alle har sett ferdig Mad Men for hundre år siden, men hvis ikke, anbefaler jeg den.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 14:34   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Antar alle har sett ferdig Mad Men for hundre år siden, men hvis ikke, anbefaler jeg den.

Jeg vurderte å se den på nytt, faktisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 14:52   #31
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg sliter også med netflixinpirasjon for tida. Eller generell serieinspirasjon... Så jeg henger litt her.

Må man ha sett Breaking Bad for å se Better call Saul? For det er en pre-equel (eller hvordan det skrives) ikke sant?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vurderte å se den på nytt, faktisk.

Jeg har sett den to ganger. Andre gangen var enda bedre!

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:00   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Oh, apropos NRK. Ny sesong av Ku'damm!

Denne har skylda for at eg er så trøtt på jobb for tida. For en serie!!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:07   #33
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg tror ikke man se Breaking Bad før man ser Saul. Men jeg tror det er best å se dem i den rekkefølgen, og Breaking Bad er jo usannsynlig bra, så det ville være synd å planlegge å ikke se den.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:08   #34
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Glow er kul!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:13   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg og 12-åringen ser på Scorpion, men da må man være med på konseptet og ikke altfor kritisk til hva som faktisk går an i virkeligheten. Den er litt sånn MacGyver x5.

Ja, ser på den med Hiawata.

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Hvis du ikke har sett Suits så vil jeg anbefale den. Den er både morsom og spennende!

Ja, så de første sesongene. Kanskje plukke den opp igjen?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Black mirror, Bloodline, litt How to get away with murrer. Akkurat sett The Keepers

Begynte på Black Mirror! Og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Så plutselig at jeg begynte på sesong 4, men det gjør vel ikke noe.

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Sense8, Marcella og the Affair.

Sens8 falt jeg fullstendig av. Har den tatt seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Fauda! Israelsk serie, litt voldelig, men veldig interessant.

Ja, har lurt litt på den, men vært litt skeptisk til volden.

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nine Nine!

Neida. Joda. Ny sesong av Brooklyn 99 oppdaget jeg i dag.

Annet jeg ser på for tiden:

Ozark - har bare sett en episode, men den lover bra. Har hørt mye bra om den.

The Mist (eller kanskje bare Mist) - ser sammen med mannen. Ganske kjedelig. Men Stephen King.

Foyles War - kan anbefales hvis man liker litt saktekrim på Britisk vis, fra andre verdenskrig. Både jeg og mannen liker den godt.

The Staircase - har nettopp sett ferdig denne. Litt usikker på hva jeg syns. Jeg ble både sint og forundret. Ganske lite objektiv.

Brooklyn 99 ser vi på alle tre, og elsker den. Likte novellen The Mist, og tok opp igjen Ozark. Jeg liker jo egentlig den.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Glow er kul!

Ja, den er søt! Snart ferdig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:33   #36
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg er litt serielei. Finner liksom ingenting som fenger skikkelig.
På HBO har det vært The handsmaid's tale og Sharp Object, de har vært gode syns jeg.

På Netflix mister jeg fort interessen merker jeg.
The innocent begynte jeg på, men har ikke sett mer enn 2 episoder. Prøver sikkert igjen senere.
Shooter ga jeg også opp noen episoder inn i sesong 3. Syns liksom serien fjerner seg for mye fra hovedplottet, og hovedpersonen er ikke like sympatisk lenger.
Har sett opp igjen Firefly, og den er fortsatt fantastisk.
Marcella har jeg sett begge sesongene til, og det er jo en bra serie, men jeg sliter litt med hovedpersonen og måten hun takler problemene sine på.
Nå er dr. Who tilbake med ny sesong og den kan anbefales selv om jeg syns siste episoden var litt dull.
Outlander likte jeg godt, og håper det kommer en ny sesong her snart.
Psykriateren likte jeg også godt, og kan anbefales.

Jeg kjenner at serier som skal melke et plott i det uendelige blir fort langdryge nå. Så egentlig liker jeg at shooter har kommet i mål med første plottet, men syns ikke sesong 3 fenger like bra likevel.
Designated survivor er bra, men denne syns jeg begynner å bli langdryg og jeg går lei.

Nå prøver vi oss litt med Amazone prime, og ser om det er noe som fenger her.
Mannen elsker Supernatural, så han ser den. Ellers så ser vi Jack Ryan sammen, og har sett en 3-4 episoder - so far, so good.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:35   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Har Dr Who sluppet hele siste sesong? Hvor? Hvor?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:35   #38
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg er blitt merkelig hektet på en serie som heter Meteor Garden. Nyinnspilling av en serie fra lenge siden, og det er noe med kjemien mellom de to hovedpersonene som fascinerer meg noe helt pussig!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:38   #39
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Breaking Bad og Once Upon a Time.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv  
Gammel 04-09-18, 15:39   #40
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har Dr Who sluppet hele siste sesong? Hvor? Hvor?

Netflix

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no