Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slette tråder

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-10, 12:47   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Slette tråder

Jeg lurer på hva som er riktig og klok framgangsmåte for å endre eller slette tråder. Den siste tiden har jeg fått mye god hjelp her, men enkelte tråder kan bli litt utleverende.

Hva er best, slette hele tråden eller gå inn og redigere/slette enkeltinnlegg. Da blir jo ofte svarene stående litt for seg selv.

Hvordan kan man få slettet tråder man selv har laget?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 12:52   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg lurer på hva som er riktig og klok framgangsmåte for å endre eller slette tråder. Den siste tiden har jeg fått mye god hjelp her, men enkelte tråder kan bli litt utleverende.

Hva er best, slette hele tråden eller gå inn og redigere/slette enkeltinnlegg. Da blir jo ofte svarene stående litt for seg selv.

Hvordan kan man få slettet tråder man selv har laget?

Man kan slette sine egne tråder om de ligger i MI eller MII. Andre steder slettes ikke tråder, der kan man selv redigere eget innlegg.

Erfaringsmessig så slettes ofte hele tråden i MI eller MII av HI selv, det er sjelden at man der inne bare redigerer innlegg. Hva som passer best for deg må du selv bestemme.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 12:54   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Siden det ofte er en del som er quotet, så er det greiest å slette hele tråden. Dette temaet kommer jo (dessverre) opp med jevne mellomrom.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:29   #4
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette tråder

Takk for svar.

Hva mener du med dessverre Tjorven? At det er dumt vi ikke tenker oss om før vi skriver, eller at tråder med nyttige opplysninger forsvinner?

Det er ikke så lett å få hjelp når man ikke kan forklare hva saken går ut på. Og om det slettes etter ei stund, så er det vel bedre enn om det står til evig tid?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:31   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.299
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Jeg tror "dessverre" som i at det er trist at det stadig kommer opp. Dumme verden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:37   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Ja. Jeg mente det Maverick skrev. At det er synd at dette er slik en tilbakevendende problemstilling.

Jeg har fulgt tråden du skrev, og skjønner godt at du måtte skrive ganske mye for å få nøyaktig hjelp. Og nettopp derfor tror jeg også at det er lurt å slette den når du har fått de svarene du trenger, for den ble jo ganske spesifikk. Jeg mener på ingen måte at du har gjort noe feil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:42   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette tråder

Jah, jeg burde kanskje ha gjort et søk først, for å finne ut hvordan man gjør det. Men lurte også litt på om det finnes noen uskrevne regler som jeg ikke har fått med meg.

Veien fra grå lesemus til litt mer aktiv kan være kronglete.

Men dersom man har konkrete, dype problemstillinger så er det kanskje bedre å ta det i blogg, som er lettere å redigere selv. Samtidig er det utvidet lesekrets, på godt og vondt andre steder.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:44   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette tråder

Akkurat nå tenkte jeg mest på diverse innlegg om sønnen min, som er en helt vanlig 6-åring, men som kan leses som en vriompeis etter høstens mange frustrasjoner.

Den andre tråden skal også slettes når emnet er uttømt.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:49   #9
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette tråder

Men når tråden er slettet kan jeg fortsatt lese tråden?
Eller bør jeg berge ut relevant informasjon på en annen måte?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:50   #10
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Man kan slette sine egne tråder om de ligger i MI eller MII.

Men er det ikke sånn at når vi sletter selv, blir ikke trådene helt borte? For å få slettet helt, må man be en modde om å gjøre det. Er noen på bærtur nå?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:52   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slette tråder

Det er noe med at man ser tråden selv, mens andre ikke ser dem. Tror jeg da.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 13:57   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det er noe med at man ser tråden selv, mens andre ikke ser dem. Tror jeg da.

Jeg mener å huske at trådene har vært borte for meg også, men at modder kan lese dem. Med forbehold om bærtur.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 14:30   #13
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slette tråder

Stemmer. Mykslettede er skjult for alle unntatt bruker, admin og modder. Hardslettede innlegg forsvinner permanemt for alle, men hardsletting er ikke et tilbud.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no