Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Det med å slette tråder?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 22:35   #161
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Hvis jeg får høre én så skal jeg vurdere det.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:35   #162
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har ikke rapportert denne tråden her

Ville du slettet?-tråden?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:36   #163
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Det minner om mor til venninna mi da jeg var liten som altid laget museboller til bursdagsselskap. Veldig søte, man tager en bolle og pynter dem med nonstop til øyne og snute og lakrissnor til hale. Vel, jeg ble voksen og fikk barn selv og i og med at min mor ikke funker som husmor ble hun her litt forbilde på det planet, så jeg kopierte bursdagsmenyen. Hvorpå selvfølgelig alle kalte det bollemus istedenfor musboller. Jeje.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:36   #164
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hvis jeg får høre én så skal jeg vurdere det.

Greit om jeg venter til freddan?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:37   #165
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Har dere hørt om legen som serverte bollemus i bursdag? ........

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:38   #166
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Greit om jeg venter til freddan?

Da kan det værra for seint, vettu.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:39   #167
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Da kan det værra for seint, vettu.

Men jeg er kun vulgær på freddan.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:42   #168
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg lener meg bare tilbake og venter på "Har du bollemus?"- pollen som nesten bare følge i kjølvannet av denne tråden. Jeg ser for meg alternativene:
Ja
Nei
Hadde før
Skulle ønske jeg hadde
Delvis
Vet ikke
Annet (utdyp gjerne)
Agurksalat

:venter spent:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:43   #169
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Ja.



Eller må jeg vente med å svare til pollen dukker opp?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:43   #170
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Jeg har vært mer enn nok vulgær for resten av året, så den får noen andre lage.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 22:44   #171
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 00:33   #172
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Whatever. Jeg er litt lei hele Musemus og tråden i sin helhet.
Men er det sånn at no news is good news når det gjelder rapportering?

Det skjer vanligvis ikke noe spennende etter en rapportering, annet enn eventuell sletting av tekst som strider mot forumreglene. Det gjelder både om man innrapporterer eller blir innrapportert, så vidt jeg vet.

Jeg rapporterer stadig vekk tråder inn til ledelsen. Det er en øvelse som mest av alt minner om å rope i skogen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 00:34   #173
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det skjer vanligvis ikke noe spennende etter en rapportering, annet enn at eventuell sletting av tekst som strider mot forumreglene. Det gjelder både om man innrapporterer eller blir innrapportert, så vidt jeg vet.

Jeg rapporterer stadig vekk tråder inn til ledelsen. Det er en øvelse som mest av alt minner om å rope i skogen.

Jeg har sett tegn til at de ser det. For hvis man innrapporterer med spørsmål om å få den klistret, skjer det ganske så fort i grunnen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 00:37   #174
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har sett tegn til at de ser det. For hvis man innrapporterer med spørsmål om å få den klistret, skjer det ganske så fort i grunnen.

Det hender jeg avslutter en innrapportering med en "HAAALLOOOO! ER DET NOEN HJEMME?" Da hender det at en modde forbarmer seg over meg og sender meg en oppsummering på PM.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 08:48   #175
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 08:49   #176
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Nå fikk plutselig Teo bergensdialekt. Det er noe med store bokstaver, tror jeg.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-13, 09:28   #177
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nå fikk plutselig Teo bergensdialekt. Det er noe med store bokstaver, tror jeg.

Det er bra jeg vanligvis er så lavmælt av meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 19:13   #178
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det med å slette tråder?

Det hadde vel vært hakket mer ok å diskutere dette generelt og ikke opp mot en spesiell sak.

Jeg har slettet en tråd i M2 en gang, men jeg er prinsippielt uenig i min egen beslutning. Jeg fikk bakoversveis av skyte-spurv-med-kanon-svarene jeg fikk og slettet spontant i et anfall av "For en gjeng med duster!"-humør. Men angret umiddelbart, og syntes at jeg selv var teit. Og jeg tror jeg kan så godt som garantere at det aldri vil skje igjen. Men det jeg (omsider) har lært, er å la være å spørre om andres meninger/hjelp når det gjelder saker som er såre for meg. Da lar jeg heller være å snakke med noen om det, eller spør noen nær som jeg vet vil meg vel og som svarer deretter.

Jeg synes respekten for alle som har brukt tid og krefter på å formulere noe til glede/nytte/oppmuntring for andre er det viktige momentet her.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no