Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Canadaferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-14, 18:13   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Canadaferie?

Vi vurderer Canadaferie om et par år. Unger på 5 og 11 år da. Foreløpige ønsker er Prince Edwards Island (jada, en gammel drøm om å oppleve paradiset til Anne fra Bjørkely ) og Canadian Rockies/Banff. Og ja, vi vet at det er veldig langt mellom de to destinasjonene. Vi er åpne for en tredje destinasjon også, men flere flighter tror jeg ikke vi vil legge opp til. Naturopplevelser og småbyidyll er mer interessant enn storbyferie.

Vi er rimelig blanke her, og alle tips, anbefalinger og advarsler mottas med stor takk.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 18:33   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Canadaferie?

Jeg har vært i Banff. Der var det veldig, veldig fint (helt spektakulære fjell) og jeg husker jeg tenkte at det ville være fantastisk å dra tilbake dit i sommerhalvåret. Det var der jeg oppdaget at jeg var ekstremt svangerskapskvalm, så jeg har kastet opp flere steder rundt omkring der. /

Ellers har jeg hørt at Vancouver er en nydelig by, og jeg har sett CN Tower i Toronto i fjern avstand fra flyplasshotellet.

Nå tenker jeg du ble veldig klok av alle mine gode innspill.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 18:43   #3
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Canadaferie?

Anbefaler på det varmeste Vancouver! Victoria var også en fin by. Skulle gjerne ha sett mer av Canada.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:19   #4
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Canadaferie?

Gode innspill! Det er jo musikk i mine ører at Banff er veldig, veldig fint. Vi har faktisk vært i Vancouver for mange år siden. Bare et par dager, roadtrip fra Seattle. Veldig fin by, og antakelig grunnen til at vi har lyst til å se mer av Canada. Men den står ikke øverst på ønskelista nå.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 19:33   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Canadaferie?

Har familie som har bodd flere år i Vancouver og skryter masse av den byen. Har ellers en kamerat som har bodd årevis i Toronto. Begge ville vært på min liste.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 21:02   #6
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Canadaferie?

Hm... Toronto og Niagara Falls, kanskje?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-14, 09:14   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Canadaferie?

Ottawa! Hovedstaden er vakker og oversiktlig, veldig avslappet og vennlig. Imponerende parlamentsbygninger og upretensiøse restauranter. Mange lokale arrangementer, type art-in-the-park og grønne markeder. Mange bokhandlere og uavhengige butikker. Museum of Civilization er rett og slett en fantastisk opplevelse og egentlig verdt en reise i seg selv.
Byen er også et perfekt utgangspunkt for dagsutflukter, du kjører f.eks til Montreal på et par timer, da får du en helt annen opplevelse av Canada.
Niagara Falls er forresten spektakulært og utrolig tacky på samme tid, man bør nok være klar over hva man går til på forhånd. Anbefaler varmt å eventuellt bo på et hotell med fall-view, vi hadde suite med digre glassflater mot fossen, veldig amerikansk og ganske fantastisk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no