Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste tips for norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 21:16   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Din beste tips for norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Vi skal på Norgesferie i år.
Utgangspunktet er Sørlandet og noen netter på Moysand camping. Deretter går turen vestover.
Og jeg er dårlig på geografi.
Lysefjorden har vi lyst til å oppleve, Bergen også.
Noen som har tips til gode overnattingssteder? Vi skal ha med oss telt, men også andre overnattingsmuligheter som fyr og gårder er intr.
Og veien hjem fra Bergen til Østlandet, hvor kjører vi? Hva er verdt å se på veien?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:19   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på sørlandet og vestlandet.

Gladmatfestivalen i Stavanger er alltids verd et besøk. Stavanger er også en fin by og spise is, ferske reker og titte på livet i.

Hilsen siddisen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 22:21   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på sørlandet og vestlandet.

Kr.sand har flott bystrand samt flotte strender rundt byen.

Mandal og Sjøsanden og strendene rundt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:05   #4
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

For overnatting i Lyseboten anbefales http://www.lysegard.com/ det var her de var når de ventet på Monsen i Monsen på villspor.

Da kommer du over fjellet til Lysebotn også tar dere båten ut, enten helt til Stavanger, eller til Forsand om dere vil ha en tur til Preikestolen dagen etter, da kan dere jo overnatte på en av Turistforeningens hytter der oppe eller på Campingplassen litt nede i bakken. Anbefaler jo selvfølgelig å gi Jørpeland ett besøk på turen videre. Her i fra kan dere jo velge om dere vil oppleve Stavanger, eller om dere vil fortsette å nyte den vakre ryfylke naturen og kjøre utenom E39 til Bergen.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:13   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Jeg ville absolutt kjørt via Ryfylke, Ullensvang og Hardanger fra Stavanger til Bergen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:14   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Mitt beste tips er ulltøy, støvler og regnklær. Reiseruten kan sikkert andre si noe om.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:25   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For overnatting i Lyseboten anbefales http://www.lysegard.com/ det var her de var når de ventet på Monsen i Monsen på villspor.

Da kommer du over fjellet til Lysebotn også tar dere båten ut, enten helt til Stavanger, eller til Forsand om dere vil ha en tur til Preikestolen dagen etter, da kan dere jo overnatte på en av Turistforeningens hytter der oppe eller på Campingplassen litt nede i bakken. Anbefaler jo selvfølgelig å gi Jørpeland ett besøk på turen videre. Her i fra kan dere jo velge om dere vil oppleve Stavanger, eller om dere vil fortsette å nyte den vakre ryfylke naturen og kjøre utenom E39 til Bergen.

Tusen takk. Det var slike ting jeg var ute etter. Men kjøretid og hvilke veier man kjører da?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ville absolutt kjørt via Ryfylke, Ullensvang og Hardanger fra Stavanger til Bergen.

Hvor langt er dette? Overnatting på veien eller?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:32   #8
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ville absolutt kjørt via Ryfylke, Ullensvang og Hardanger fra Stavanger til Bergen.

Eller kjørt via Sunnhordland, og ta ein stopp i havgapet. Dere kan leige rorbu, gjerne med båt. Fiske, bade, havrafting, fjellklatring+++.

Ellers er det ein kjekk campingplass i Tysvær, Grindafjord camping, der har eg og jentene vært fleire gonger. Ca. 15 min frå Haugesund.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 23:41   #9
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tusen takk. Det var slike ting jeg var ute etter. Men kjøretid og hvilke veier man kjører da?

I følge Gulesider så er det ca 3 timer fra Mandal til Lysebotn(via Lyngdal,Flekkefjord,Tonstad,Sinnes.) Da får dere med dere masse fin natur på veien. Det er også Campingplass i Lysebotn, samt om sommeren telter folk over alt der inne.(Er ikke full butikk der inne så skal dere lage maten selv og ikke spise på campingen eller lignende er det lurt å ha handlet på Sinnes)

Ut i fra Lyseboten så er det om sommeren to valg, enten turistferje eller kombibåt, her er det litt smak og behag. Turistferjen tar dagen(er ikke sikker på hvor lang tid men betydelig lengre enn kombibåten), mens den andre tar ca 1 time til Forsand og litt lengre om dere har tenkt dere noen dager i Stavanger(her er det lurt å bestille plass, er alltid plass om dere bestiller verre om dere bare møter opp på kaien). Om dere heller foretrekker Ryfylke så er Forsand plassen å kjøre av også bare fortsette å kose dere på Riksvei 13.

Lysebotn er jo noe av det vakreste som er.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 00:00   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Trixie: Overnatting, ja. Feks på det kjente Ullensvang hotell?

Frøy: Er det på jørpeland du bor? (Jøss, Jørpeland ligger fsktisk ikke i autocorrecten engang!!) Har lyst å ta en tur en lørdag. Har aldri vært der. Lanserte teorien for mannen. "Vi tar ikke med hunden, så kan vi spise på kafe!" Men han var usikker på om det i det hele tatt ER en kafe der. Er det? Butikker ?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 00:16   #11
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Ja jeg bor på Jørpeland og her har vi en kafe, to kinaresturanger, pizzabaker og kebabplass. Av butikker så kan mam trekke frem Motehuset Byberg son er en uavhengig klesbutikk med klær og sko til hele familoen, vi har og Felesia som har spennende klær og fantastiske prøverom, ellers er wisteria en interiør butikk med innslag av klær. Utenom disse har vi en del standard kles, stentøy og sportsbutikker.

Dere klarer fint å kose dere en lørdag her inne.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 00:20   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Det høres bra ut. Jeg trodde jo Jørpeland var en by nå, så jeg så for meg kjøpesenter og gågater og sånn.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 00:25   #13
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det høres bra ut. Jeg trodde jo Jørpeland var en by nå, så jeg så for meg kjøpesenter og gågater og sånn.

Haha, vi er ikke helt der gitt. Men det er nok butikker selvom ikke akkurat HM, Lindex og sånne store kjedebutikker er etablerte her og det ikke akkurat er sørlandsby koseligt så har den sin sjarm. Men det er nærheten til naturen og ikke byen i seg selv som gjør at vi bor her da.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 07:50   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Frøy: tusen takk.
Vi kommer fra Kristiansand. Og ønsker oss innom Stavanger, eller, i alle fall Lysefjorden. Hvor ligger Lysebotn?
Og deretter til Bergen, før vi kjører over fjellet hjem til Østlandet.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 07:53   #15
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Lysebotn ligger vel i enden av lysefjorden, tenker jeg. Flott sted!

Og som ekte siddis må jeg jo insistere på en tur innom Stavanger. Det går båter fra Stavanger inn gjennom lysefjorden til Lysebotn. Det finnes også fine campingplasser i Stavanger, f.eks Mosvangen like utenfor sentrum. Mange fine badeplasser, utrolig gode jordbær på torget, og masse koselig å se i sentrum. Fargegata er fantastisk, med både Sjokoladepiken (kafe) og Kjoledamen. Oljemuseet, sjøfartsmuseet og barnemuseet er fint på dager hvor været ikke helt spiller på lag.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 08:59   #16
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Sånn da har jeg kost meg litt på Gulesider. Jeg vet jo ikke hvor mange dager dere har og hva dere egentlig ønsker å få ut av turen, men jeg prøver meg.

Første etappe og målet om å se Lysefjorden kan nås på ulike måter:

Alt 1, kjøre E39 direkte til Stavanger og ta båter inn fjorden, de fleste av disse snur vel når de er under Preikestolen, men er ett godt alternativ.

[IMG][/IMG]

Alt2 er det tidligere nevnte om å ikke kjøre E39 til Stavanger, men via Sirdalen for å komme ned til enden av Lysefjorden og da altså Lyseboten, det er her jeg mener at dere vil få den beste opplevelsen av den mektige Lysefjorden. Overnatting enten på Camping, tidligere lenkede Hauane eller turistforeningen sitt anlegg der inne.

[IMG][/IMG]

Så er det 2. etappe her står dere også ovenfor noen valg, men nå skal dere på båt ut hele fjorden og oppleve de mektige fjellene. Men her "må" dere velge om dere vil helt til Stavanger og oppleve den byen også når dere er på tur eller om dere vil fortsette å kjøre "bakveien"

Alt 1 er altså enten å sitte på turisfergen helt til Stavanger eller om dere velger Kombibåten så går ikke alle avgangene til Stavanger så da blir kjøreruten som vist nedenfor. Overnatting og slik i Stavanger kjenner jeg mindre til.

[IMG][/IMG]

Alt 2 blir å kjøre av båten på Forsand og følge riksvei 13 til Bergen, her er det litt hva dere vil oppleve, ønsker dere å gå til Preikestolen så er det bare å ta av avkjørselen dit og ta seg en tur, er camping i nærheten. Videre så er det mye å se og oppleve på turen langs riksvei 13. Her vist helt til Bergen.

[IMG][/IMG]

Fra Stavanger til Bergen er det også mulig å kjøre E39

[IMG][/IMG]

Fra Bergen til Oslo kan nok andre hjelpe bedre med.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 09:47   #17
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Tusen takk Frøy.
Alle disse båtene tar bil da?
Vi har egentlig den tiden vi vil ha, eller, maks 14 dager.
Takk for gode tips.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 09:53   #18
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Hvor gamle er barna?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 09:54   #19
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tusen takk Frøy.
Alle disse båtene tar bil da?
Vi har egentlig den tiden vi vil ha, eller, maks 14 dager.
Takk for gode tips.

Ja, men anbefaler som sagt å bestille plass, finner ikke plassbestillingen på turistferjen men for kombibåten er bestillingen her http://bestilling.kolumbus.no/

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 09:55   #20
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din beste tips for Norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

De er 6, 9 og 12.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no