Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg vil til Sicilia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-14, 19:40   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil til Sicilia

Tror jeg. Jeg har aldri vært der før. Men hvor vil jeg? Vi vil ha sandstrender uten greier i vannet (greier: tang og krabber og annet snask). Og litt kul natur og kultur. Og god mat. Lett tilgang på is.


Palermo? Syracuse? Annet sted?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 19:52   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg har bare vært i Giardini-Naxos og Taormina. Taormina er mer fancy og ligger på høyden over Giardini/Naxos.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:11   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Fortell mer!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:26   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Følger med argusøyne. Vi vil gjerne dit.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 20:48   #5
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.910
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Giardini-Naxos er bra (eller var det for 6 år siden). Helt OK strand, den sjarmerende landsbyen Taormina i nærheten, med både severdigheter (antikk amfi) og kule restauranter i trappene. Og så er det ikke så langt unna Etna, som er superkul på toppen!

Jeg skal se om jeg ikke kan fiske frem noen bilder litt senere.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 23:10   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg har også en drøm om å reise til Sicilia. Å bo sånn til at jeg har utsikt til Etna er omtrent mitt eneste kriterium.
Jeg har sett nydelige bilder fra en slik utsikt, men jeg vet ikke hva stedet heter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-14, 23:40   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg har også vært på Giardini-Naxos og Taormina, og det er fint der. Vi leide også bil og dro opp i en skikkelig autentisk fjellandsby hvor de hadde spilt inn noe av Gudfaren. Husker ikke helt hva den het. Skal jeg tilbake ville jeg nok ha leid bil og dratt litt mer rundt enn vi gjorde da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:18   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Vi leide også bil og dro opp i en skikkelig autentisk fjellandsby hvor de hadde spilt inn noe av Gudfaren.

Corleone? De holder til i fjellene på vestsiden. Det er ikke mer enn 7 år siden de tok Provenzano der etter 43 år på rømmen.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/it...liti/a/112953/

Mafiaen hadde sitronplantasjene ved Palermo som tilholdssted. Men villaene og sitronplantasjene ble overtatt og ødelagt av radikale sosialister etter andre verdenskrig. Universitetet i Palermo eier og bruker en av de siste villaene.

Jeg har Sicilia tilgode. Fordi jeg tror vi trenger mer enn 2 uker. Tenker at Taormina må besøkes, og at vi kan bo og bade i Giardini-Naxos. Videre vil jeg til Lipari eller en annen av de vulkanske øyene med fasinerende lava. Etna vil jeg gå opp. Palermo må ses. En togtur langs kysten vil jeg prøve. Og til slutt slappe av i en leid villa på vestsiden, Marsala kan det godt være. Det går også å fly til Catania og ha retur fra Palermo.

Det er i tillegg til utleie også mye informasjon og erfaringer å lese hos www.initalia.dk

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:19   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har også en drøm om å reise til Sicilia. Å bo sånn til at jeg har utsikt til Etna er omtrent mitt eneste kriterium.
Jeg har sett nydelige bilder fra en slik utsikt, men jeg vet ikke hva stedet heter.

Du får utsikt til Etna fra Catania. :btdt:
Nå var jeg i Catania i 1997, men dengang hadde de finfin strand, masse is og veldig mye bevæpnet politi og annet pga. mafioso-rettsak som pågikk.

Kunne godt tenkt meg tilbake.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:46   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg iler jo alltid inn i slike tråder for å si at du vil faktisk helst til Sardinia og/eller Corsica. Jeg lover.

Er noen minutter med fergje som skiller de italienske og franske øyene, og begge er sydhavsøyer med fantastisk mat, Europas beste strender og mulighet for masse opplevelser og sightseeing.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 09:48   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg iler jo alltid inn i slike tråder for å si at du vil faktisk helst til Sardinia og/eller Corsica. Jeg lover.

Er noen minutter med fergje som skiller de italienske og franske øyene, og begge er sydhavsøyer med fantastisk mat, Europas beste strender og mulighet for masse opplevelser og sightseeing.

Feed me the arguments!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 10:15   #12
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Bare for å ha sagt det, så er Sicilia også fantastisk, jeg svarte ut fra at du tilsynelatende la hovedvekt på sandstrender og kul natur, samtidig som mat og kultur var med.

Sardnia regnes faktisk som det nærmeste Europa kommer en karibisk øy, og er regnet som den vakreste øya i Middelhavet.

Den har vært eget kongerike, og har som de andre øyene i middelhavet en spennende historie som blir visualisert i bygninger og andre arkeologiske utgravninger overalt. Jeg anbefaler feks å besøke en nuareghene, se på steinhodene osv
(link)

De påstås også å ha Europas største matmarked.(link)

Det er Sardinia italienske jetsettere drar i august, dvs de cruiser ved Smaragdkysten, Costa Smeralda. Det er et ti kilometers område på nordkysten med de aller vakreste strendene.





Folkelivet er konsentrert rundt Porto Cervo, på en litt St. Tropezaktiv måte, så man kan velge seg vekk om man vil ha strender for seg selv.

Porto Cervo:


Ryanair flyr til Alghero, som er en koselig italiensk by med vakre strender og spennende historie. Den har også de typiske italienske smugene, parkene og såklart den beste gelatoen.



Corsica kaller jeg også for Gormitiøya, den en stilig kontrasttil den grønne paradisøya Sardinia, fremdeles vakre strender men ogås spennde fjellandskap.







Jeg drømmer om dette hotellet, hører at det lever opp til forventningene:
http://www.booking.com/hotel/fr/le-p...e547b70bc9aX10

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 10:31   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Åh! Kanskje jeg vil dit?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 10:42   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.009
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg synes alle disse øyene er nydelige. Det som jeg synes skiller Sicilia fra Sardinia er kulturen. Sicilia har ligget slik til at den har vært invadert av mange folkeslag og de har hatt en kultur som er veldig rik. Ikke minst litterært, så har det vært lange tradisjoner på Sicilia. Så er man kulturelt interesser så er nok Sicilia mer spennende enn Sardinia, selv om Sardinia så klart er en utrolig vakker øy.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 10:44   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Vi må rett og slett finnet et sted som har følgende:
* noe kulturelt eller naturskjønt til meg som jeg kan benytte meg av uten at resten trenger å være med.
* strand og muligens basseng til Hiawata (han syns sikkert det er greit med andre barn også, egentlig)
* noen gode restauranter og puber til Høvdingen
* et hus det er behagelig å ha en hjemmedag i om jeg vil ut og OPPLEVE og de andre vil henge

Jeg er ikke den flinkeste til å slappe av på ferie. Jeg får krupp.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-08-14 kl 10:51.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 11:02   #16
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

På Sardinia ved Alghero er Neptuns grotte.
http://no.tripadvisor.com/Attraction..._Sardinia.html

Vakre strender som La Pelosa Beach i Stintino med Karibien stemning. Lazzaretto og Le Bombarde i Alghero nær Fertilia by og flyplass.

Eks, Hotell Pini ved Fertillia. Det går buss inn til Alghero ca 8 km unna.
http://www.booking.com/hotel/it/dei-pini.no.html

Det Grønne Toget, Trenino Verde, er et gammelt lokaltog velegnet til sightseeing. Litt engelsk etterhvert i brosjyren.
http://www.treninoverde.com/TV_2014.pdf

Nærmere den andre flyplassen, Olbia er det vakre strender sør for flyplassen. Som dette området.
http://reise.aftenposten.no/reise/Gl...l#.U_MONsV_vQI

Nord for Olbia er Naturreservatet La Maddalena øyene med vakre strender.
http://www.panoramio.com/photo/2609310

Vi har bodd ved Cagliari, Olbia og Alghero.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 11:06   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg haar vært på Sicilia to ganger og den siste gangen var vi oppå Etna. Det synetes jeg var en opplevelse. Siden vi reiste med mannens jobb var det en del opplegg, og vi spiste bl.a. gallamiddag ved det slottet som Tone Damli og Aksel Hennie skulle ha giftet seg. Det var et flott sted! Husker ikke hva det het, men akkurat det er sikkert googlebart.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 11:21   #18
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi må rett og slett finnet et sted som har følgende:
* noe kulturelt eller naturskjønt til meg som jeg kan benytte meg av uten at resten trenger å være med.
* strand og muligens basseng til Hiawata (han syns sikkert det er greit med andre barn også, egentlig)
* noen gode restauranter og puber til Høvdingen
* et hus det er behagelig å ha en hjemmedag i om jeg vil ut og OPPLEVE og de andre vil henge

Jeg er ikke den flinkeste til å slappe av på ferie. Jeg får krupp.


Slik du formulerer det her ville jeg også satt en ekstra knapp på Sicilia, jeg hadde lest deg som at kultur var hakket bak strender og natur.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 11:24   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia



Vi må ha et sted hvor jeg får min dose kultur og natur, mens gutta i familien kan delta på så mye de vil, men samtidig ha en god ferie om de ikke vil delta. Jeg greier ikke stå opp og bare henge på verandaen en dag. Jeg MÅ gå en tur, se noe, bade, jobbe, jogge, utforske eller shoppe. Men de trenger jo ikke være med. Jeg er ikke sånn nazimamma som tvinger hele reisefølget med meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-14, 14:37   #20
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil til Sicilia

Jeg pusler med reiseplaner for høstferien, så dette var interessant. Går det direktefly til Sicilia tro?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no