Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

[FB] Hvor fjerner jeg sånn at det ikke vises hvor jeg er?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-12, 03:21   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[FB] Hvor fjerner jeg sånn at det ikke vises hvor jeg er?

Hvor på Facebook fjerner jeg så at det ikke står hvor jeg er når jeg legger inn bilder/status? Jeg vet at jeg godkjente det en gang, emne det kan være greit å fjerne noen ganger.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 07:41   #2
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [FB] Hvor fjerner jeg då at det ikke vises hvor jeg er?

På min mobil er det Innstilling og Plasseringstjenester og så fjerne haken på Googles plasseringstjenester. Da bruker den ikke wifi etc for å vise hvor jeg er.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 13:36   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Hvor fjerner jeg då at det ikke vises hvor jeg er?

Ok, så,jeg kan ikke fjerne det bare i Facebook?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 13:41   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [FB] Hvor fjerner jeg sånn at det ikke vises hvor jeg er?

Når du skriv status/innlegg/melding etc. er det eit slikt kart-nål-symbol nederst. Viss du trykker på det, kan du ta bort plasseringa på den aktuelle oppdateringa. Eg veit ikkje korleis ein tar det heilt bort.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 21:09   #5
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [FB] Hvor fjerner jeg då at det ikke vises hvor jeg er?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ok, så,jeg kan ikke fjerne det bare i Facebook?

Det er jeg usikker på. På meg dukket dette opp etter å ha haket av for Google planleggingstjenester (i tillegg til gps) da jeg skulle sjekke inn og glemte å fjerne den etterpå.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no