Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai, bare hygge eller mest mas?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er 17. mai bare hygge eller mest mas?
Åhhh, jeg elsker 17. mai! Bare hygge! 19 11,05%
17. mai er kjempeflott, men en anelse slitsomt også 55 31,98%
17. mai er hyggelig, men også slitsomt 55 31,98%
17. mai er mest slitsomt, men også hyggelig 31 18,02%
17. mai er mest mas 11 6,40%
Dustepoll! 1 0,58%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-10, 22:55   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.652
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

17. mai, bare hygge eller mest mas?

Poll kommer.

17. mai her er kjempestas! Mange mennesker, men alle er samlet et sted, litet tog med glade barn. Hoppeborger og nye bekjentskaper å møte. Alle er åpne og interessert i å lære kjenne hverandre. Slik er det vel ofte i utlandet der Sjømannskirken anordner 17. mai, kan jeg tenke meg.

I Norge så kunne jeg helst tenke meg å mest slappe av på dagen, kanskje dra noe sted der det var leker og så dra til våre venner som alltid har grilling på kvelden. Oslo og toget kunne jeg glatt ha hoppet over om det ikke var for at jeg hadde barn.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 22:57   #2
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Hygge! Det er ikke bra å henge seg opp i ting som ikke fungerer eller som en ikke liker.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 22:58   #3
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Mest mas....

Jeg tror det har noe med at jeg ikke er vokst opp i Norge. I Sverige har vi jo ikke akkurat fest når nasjonaldagen skal feires. Jeg har rett og slett ikke noe særlig forhold til det.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 22:58   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.392
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Det kommer jo an på hva man legger opp til og jeg skjønner at det kan bli "verre" med større barn. Vi har hatt en rolig dag med stor festivitas i nabolaget. Felles grilling, kaker og masse leker for barn ...... og nær nok hjemmet til å gå hjem for å tisse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 22:58   #5
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.626
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Bare hygge. Lite mas.

(Det var dog bare var flaks at leiligheten alt var strøken og maten halvveis på stell da fem av middagsgjestene ringte og spurte om det var greit at de kom om fem minutter - nesten tre timer før de egentlig var bedt).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:00   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.973
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Jeg må innrømme at jeg stemte mest slitsomt, men også hyggelig.

Jeg liker egentlig 17. mai, men byfeiring med små barn og med skole etterpå blir mye. Samtidig klarer vi ikke helt å ta vekk noe av det.

Nå har jeg trette ben etter å ha gått i to tog og ryddet på skolen i en time etter arrangementet. Det er godt at det er et år til neste gang.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:00   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.568
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Svarer før poll jeg.

Før vi fikk Poden brukte jeg å stikke ut i marka på 17. mai. Matpakke, kaffe, bøker og musikk. Veldig stas. Så fikk vi Poden og alt ble litt annerledes. De siste årene har det bare vært stress og mas og tusen avtaler.
men i år hadde vi ikke en eneste avtale. Vi gjorde ting Poden ville, spiste til vi trillet og sang sanger i byen/bilen/hjemme. Og avsluttet feiringen kl 16. Veldig behagelig. Og den første behagelige tradisjonelle 17. maien siden jeg var tidlig i tenårene.

Hvis det kommer en poll vet jeg ikke hva jeg skal stemme. Jeg gruer meg som regel til 17. mai. Det pleier å være mas og stress og forventninger til meg som jeg egentlig ikke vil være med på. Men i år var det altså ok.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:10   #8
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

I dag stemte jeg 17. mai er mest slitsomt, men også hyggelig. Problemet med denne dagen er, synes jeg, at den starter med full fart fra tidlig morgen, og så er det fullt program absolutt hele fordømte dagen. Og selvsagt masse folk og køståing over en lav sko. Men samtidig er det jo rørende å se Lillemor gå i tog, og fint å se barna fryde seg på tivoli samt møte familie og venner.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:11   #9
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Som oftes er det ikke så alt for mye mas, men i år følte jeg ting litt annerledels. Jeg var sur og kvalm før jeg gikk opp av senga. Ungene var både gira og sutrete før vi i det hele tatt rakk og komme ut av døra. Ennå værre når vi kom oss til byen jeg var ennå mere kvalm og måtte trykke i meg noe mat till, yngste var stup trøtt og mellomste sutret for noe hele tiden, det enste jeg tenkte da hjelp neste år er vi en till. Men så kom vi oss hjem på med andre klær barna fikk sovet litt og vi koste oss her hjemme mat og leking ute. Da var alt gret igjen da, så jeg glemmer fort. Men som oftes er 17 mai kos for oss og lite stress.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:15   #10
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Svarer før poll jeg.

Før vi fikk Poden brukte jeg å stikke ut i marka på 17. mai. Matpakke, kaffe, bøker og musikk. Veldig stas. Så fikk vi Poden og alt ble litt annerledes. De siste årene har det bare vært stress og mas og tusen avtaler.
men i år hadde vi ikke en eneste avtale. Vi gjorde ting Poden ville, spiste til vi trillet og sang sanger i byen/bilen/hjemme. Og avsluttet feiringen kl 16. Veldig behagelig. Og den første behagelige tradisjonelle 17. maien siden jeg var tidlig i tenårene.

Hvis det kommer en poll vet jeg ikke hva jeg skal stemme. Jeg gruer meg som regel til 17. mai. Det pleier å være mas og stress og forventninger til meg som jeg egentlig ikke vil være med på. Men i år var det altså ok.

Dagen har fått et ganske annet innhold for mitt vedkommende også, ja. Før barn var en typisk 17-mai: Sove passe lenge, gå til byen og se deler av borgertoget, rusle på pub og drikke noen øl med venner, sløve hjemme. Nå inneholder dagen: Stå opp tidlig, gjøre klar både seg selv og barn, se sitt eget og venners barn i barnetoget, sørge for gassballong, mat og drikke til barna, tivoli, sikre at besteforeldre får møte barnebarna, delta i aktiviteter på skolen, roe ned sukkerhøye barn etter beste evne.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:18   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.568
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Jeg er forresten litt lei meg for at gassballonger er så dyrt. Jeg skulle ønske vi kunne kjøpe en hel bunt! Jeg er fremdeles der at jeg lurer på hvor mange ballonger man må ha for å faktisk lette.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:24   #12
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Mest mas....

Jeg tror det har noe med at jeg ikke er vokst opp i Norge. I Sverige har vi jo ikke akkurat fest når nasjonaldagen skal feires. Jeg har rett og slett ikke noe særlig forhold til det.

Jeg må jo legge til at etter at jeg fikk barn så er det jo selvsagt knyttet en hel del hygge til 17 mai og da.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:25   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

17. mai er kjempeflott, men en anelse slitsomt også.

Det går i ett fra morgen til kveld, mest kos, men merker når kvelden kommer, at jeg er litt sliten.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:34   #14
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er forresten litt lei meg for at gassballonger er så dyrt. Jeg skulle ønske vi kunne kjøpe en hel bunt! Jeg er fremdeles der at jeg lurer på hvor mange ballonger man må ha for å faktisk lette.

Døh, ser du ikke Mythbusters, du da ...

Jeg liker 17.mai, selv om det er full fart fra tidlig morgen nå når vi har barn.
Men så har det kanskje litt å gjøre med at bygda vår ikke er så stor at det hele blir klaustrofobisk og ukoselig (kanskje med unntak av fjorårets barnekino ), det er en hyggelig anledning til å treffe folk man ikke ser så ofte og til å nyte synet av kofter, bunader og annen finstas på blide, feststemte mennesker.
Og lykkelige, sukkerspeeda unger, åff kårs.

Men: Spør meg igjen om, tja, skal vi si fem år?
På grunn av kombinasonen dårlig vær/dårlig helse hadde vi ikke "heldagsfeiring" med tog og taler og leker og kino (og og og) før i fjor da eldste var fire år.
(Jeg så ikke poenget med å stresse med det når bådet jeg og været var dårlig, når han var for liten til å skjønne så mye av det uansett.)

Det er vel en viss mulighet for at jeg får et annet syn på dagen etterhvert.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:37   #15
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.735
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Mest kos. Ikke noe stress i år, men det kan jo være at det kommer etterhvert. Jeg håper vi klarer å unngå det, for mannen og svigermor syns det er skikkelig masete. Dit vil ikke jeg.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:46   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.843
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Mest mas - og sånn er det med den saken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-10, 23:58   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.897
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Mest slitsomt, med elementer av hyggelig. I år var det dog omvendt, mest hyggelig, men litt slitsomt til tider.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 00:11   #18
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Jeg elsker 17. mai, selv om det blir litt travelt til tider, så er det bare hygge.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 06:50   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

Bare hygge, og den gode mørheten i beina over å ha gått mye. En veldig fin dag.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 06:56   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai, bare hygge eller mest mas?

17. mai er kjempeflott, men en anelse slitsomt også

I år oppførte barna seg i eksemplarisk, så jeg vil si dette året var mest hygge og ikke noe mas. I fjor var det mer mas enn hygge.
Satser på at det har med alder på barna å gjøre, slik at dette blir en trend.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no