Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hjemmelaget tacokrydder

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 18:38   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Kummin er IKKE = cumin. Kummin er caraway.

Begynner det å bli komplisert kryddersnakk her nå?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:38   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Okei, så cumin = spisskummen, som IKKE er karve, mens kummin = karve?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:38   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ja, leste ikke du heller ordentlig?
Det står jo at de er lett å skille hvis man kjenner duft og smak, men like av utseende.

Åja jeg leste litt for fort, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:44   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Jeg har en hodepine som forstyrrer hjernen litt (greit å ha noe å skylde på ), så jeg henger ikke helt med.

Sitat:

Spisskarve og spisskummen er det samme. Navnet er cuminum cyminum på latin (kreuzkümmel på tysk, roman caraway eller cumin på engelsk, spiskummin på svensk, spidskommen på dansk, jeera på indisk).

Her står det at spisskummen heter cumin på engelsk. Det er derfor jeg tenkte slik jeg gjorde. Krydderet jeg har kjøpt fra Hindu heter "Hel Cumin".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:57   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Okei, så cumin = spisskummen, som IKKE er karve, mens kummin = karve?

Nettopp! Var det så vanskelig da?


__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:58   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Konklusjonen er som følger:
Cumin som det står i oppskriften, fåes kjøpt mange steder og heter Spisskummin på norsk.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 18-10-07 kl 19:07.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:05   #27
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Iset

Okei, så cumin = spisskummen, som IKKE er karve, mens kummin = karve?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nettopp! Var det så vanskelig da?


Opprinnelig lagt inn av Lille Ru

Konklusjonen er som følger:
Cumin som det står i oppskriften, fåes kjøpt mange steder og heter karve på norsk.

Motsier du ikke deg selv nå?

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:06   #28
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Jaggu. Det går rundt for meg.


Nå er det rett vel?

:kryddersvimmel:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:07   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Lille Ru, nå våser du.

Karve/kummin (norsk) = caraway (engelsk)
Spisskarve/spisskummen (norsk) = cumin (engelsk)

Hvis krydderet er kjøpt i en innvandrerbutikk og er cumin med c så er det snakk om spisskarve/spisskummen.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:09   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Jeg våser ikke mer nå vel?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:10   #31
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jaggu. Det går rundt for meg.


Nå er det rett vel?

:kryddersvimmel:


Nå er det rett.

(kryddersvimmel )

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:13   #32
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Uansett er det cumin/spisscumin som lager tacosmak. Det hadde jo blitt en veldig rar smak med karve i den oppskriften.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:31   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Lille Ru, nå våser du.

Karve/kummin (norsk) = caraway (engelsk)
Spisskarve/spisskummen (norsk) = cumin (engelsk)

Hvis krydderet er kjøpt i en innvandrerbutikk og er cumin med c så er det snakk om spisskarve/spisskummen.

Og hvis det er kjøpt i en vanlig forretning, ser det også ut til å være spisskummen etter å ha sjekket litt. Cumin og spisskummin nevnes iallefall om det samme på siden for Hindu krydder, et krydder som er å finne i de fleste dagligvareforretninger. Når jeg søker på nett skrives det også stort sett i oppskrifter "Spisskummen (Cumin)".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 19:43   #34
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder





Denne oppskriften må prøves! Takk Iset!

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 21:01   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Takk for oppskrift.


Men hvitløkspulver? Æsj! Er det godt da? Det har jeg aldri brukt. Skal det være hvitløk, så må det jammen være hvitløk. Og DET bruker jeg mye av!

Spisskummen er mitt favorittkrydder. Det er helt sinnsykt godt, og jeg bruker gjerne flere teskjeer om gangen. Har tatt bort det hull-greiene i lokket, det kommer mer ut uten. Jeg har to glass stående for øyeblikket, det ene er fra Hindu og heter cumin, det andre er fra Santa Maria (er ikke det de med blått lokk?) og heter spisskummen. Og så har jeg noe mer fra en sånn pose, men jeg husker ikke hvem som lager det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 21:48   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Jeg er hvitløkoman og bruker gjerne opptil 10 hele fedd i en rett. Jeg overdriver alltid med hvitløken men det er jo så godt. Men i dette krydderet passer det nok ganske greit med hvitløkspulver siden det skal matche posesmaken (om man liker den da) pluss at det da kan has på et eget glass. Men for all del, ha gjerne fersk hvitløk i, jeg har hvitløk i nesten ALT jeg lager.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 21:54   #37
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Dette hørtes ut som et godt utgangspunkt, Iset. Jeg lagde en tråd om taco for en stund siden forresten. Har kommet fram til at det blir veldig god smak av spisskummin i kombinasjon med rosépepper.

Hvis jeg skulle komme med en omtrentlig oppskrift blir det noe slikt:
Kjøttdeig
1 ts salt
2 ts spisskummin
1 ts koriander
1/2 ts rosépepper
1 ts paprikapulver
Hakket chili
Hakket hvitløk
Hakket løk

Jeg liker å lage en saus for å få mer tomatsmak, da har jeg funnet fram til at tomatpuré og maisenna utgjør en fin miks, ristes i et glass med ca 2 dl vann og helles over kjøttet til slutt. Da får man en grei saus som blir blank og fin og mikser kjøtt og krydder kjempebra. Men maisenna er kanskje ikke så lavkarbo? Går sikkert an å droppe den og bare bruke vann og tomatpuré.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Fant denne på lavkarbo.no, den skal jammen prøves ut! Hun som la den ut sa det smakte HELT likt posekrydderet, og det elsker jeg jo.

Til 400 gr kjøttdeig:
2 ts salt
2 ts cumin (fås kjøpt i innvandrerbutikker)
1/2 ts koriander
1/2 ts chilipulver
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
litt pepper

Bland sammen og tilsett i stekt kjøttdeig, som du pleier. Spe med litt vann, så det får kokt inn.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:06   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er hvitløkoman og bruker gjerne opptil 10 hele fedd i en rett. Jeg overdriver alltid med hvitløken men det er jo så godt. Men i dette krydderet passer det nok ganske greit med hvitløkspulver siden det skal matche posesmaken (om man liker den da) pluss at det da kan has på et eget glass. Men for all del, ha gjerne fersk hvitløk i, jeg har hvitløk i nesten ALT jeg lager.


Det har jeg også. Og hvitløk i pulverform er bannlyst her i huset. Men det kan jo være verdt et forsøk i taco, kanskje.

Jeg husker en gang for ti år siden da jeg luktet på hvitløkpulver. :urk:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:07   #39
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Og så har jeg noe mer fra en sånn pose, men jeg husker ikke hvem som lager det.

Saga var det. :åpplyser:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 22:15   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelaget tacokrydder

Jeg synes ikke hvitløkpulver er ille. Men det finnes vel flere merker. Det jeg har lukter og smaker ordentlig hvitløk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no