Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varm, god og litt lang parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-16, 07:50   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg kan melde om at Didrikson parkaen var ganske uformelig og lite pen på, så den ble sendt tilbake Så da må det nok heller bli prøverunde i butikker...

Mens jeg er veldig fornøyd med Didrikson-parkaen jeg bestilte.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-16, 19:25   #42
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Henger her jeg og, min North Face ( kjøpt i 2010/11) dunkåpe er gått istykker eller glidelåsen og jeg må ha ny dunkåpe ( helst igår).

Det viktigste kriteriet er at den er lang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 17:01   #43
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Da kan jeg fortelle at jeg har kjøpt Bergans Down Parka og den er som dyne.

Koster 3400 hos Anton Sport og om du melder deg inn i kundeklubb ved å kun oppgi e-post adresse får 20-30% rabatt.
jeg endte med å betale 2700 ett eller annet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 20:05   #44
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da kan jeg fortelle at jeg har kjøpt Bergans Down Parka og den er som dyne.

Koster 3400 hos Anton Sport og om du melder deg inn i kundeklubb ved å kun oppgi e-post adresse får 20-30% rabatt.
jeg endte med å betale 2700 ett eller annet.

Hvordan er den i størrelsen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 20:31   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Jeg kjøpte i XL og har plass til en tykkere genser / jakke under om det er behov. God plass til å bevege seg. Jeg orker ikke helt trange jakker da, så den er litt romslig til meg. Jeg er høy 180 og den går nesten ned til knærne.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 20:33   #46
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har prøvd en del nå. Jeg likte godt den som heter Vangen parka fra Kari Traa, men jeg er ikke riktig sikker på om den er tykk nok. Jeg ønsker meg egentlig en vandrende dyne.

Jeg har en Svea Miss Smith, som alle (de mer nøkterne) fjortisene i byen har. Gremmer meg litt, og tenker hvert år at jeg skal selge den, og finne en jakke som ikke er fullt så fjortisuniform - men hvert år, når jeg henter den frem, får jeg dynefølelsen, og tenker "én sesong til...".

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 21:50   #47
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

https://m.zalando.no/mbym-reboot-dun...1r001-k11.html Har bestilt denne.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 12:27   #48
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Izzi: Fant du deg parkas?

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.



Det er omtrent slik jeg føler meg. Mistenker at jeg har en alt for stor størrelse, muligens kjøpt i en av graviditetene. Ser jo at jakken er flott på andre!

Så har vinteren kommet hit også og parkasen er tatt fram. Og i år føles den jammen meg ganske så snerten! Det var nok ikke jakken som var for stor slik jeg trodde, det var nok meg som var litt mer klumpete. Det hjelper veldig godt å ha gått ned en god del kilo, gitt.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 15:47   #49
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Ja, jeg endte opp med to

Kari Traa 3 i 1 til milde dager, og Kari Traa Saue til kalde dager. Superfornøyd

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 18:23   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Jeg er helt forelska i min Marmotparka som jeg kjøpte på Vestby outleten... Modellen heter Chelsea og er skikkelig fin til meg som har litt "former" (gla'tjukk). Den har dun på innsiden og et teknisk lag utenpå. Liker også godt at den funker fint i jobbsammenheng med en litt "strammere" design enn mange slike parkas. Plain og fin!



Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-16, 18:33   #51
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Den så skikkelig fin ut, Joika

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 00:52   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Den så skikkelig fin ut, Joika

Takk! Jeg impulskjøpte den, men tror aldri jeg har vært så fornøyd med noen jakke noen gang! Den er veldig varm uten å bli veldig tykk. Også har den ikke "larvelooken" som mange dunparkas får. Sitter også veldig godt i livet, er skikkelig innsvingt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 09:07   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Joika: Var den veldig dyr? Jeg synes også at den var fin, og så er det greit at den ikke har bobleeffekt på utsiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 17:17   #54
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har en Svea Miss Smith, som alle (de mer nøkterne) fjortisene i byen har. Gremmer meg litt, og tenker hvert år at jeg skal selge den, og finne en jakke som ikke er fullt så fjortisuniform - men hvert år, når jeg henter den frem, får jeg dynefølelsen, og tenker "én sesong til...".

Jeg har sprettet av uniformsflagget på armen som får den til å lyse svea.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 20:30   #55
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varm, god og litt lang parka

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Joika: Var den veldig dyr? Jeg synes også at den var fin, og så er det greit at den ikke har bobleeffekt på utsiden.

Jeg betalte 2000 kr for den. Butikken het "Allsport" tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no