Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Latter?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 17:29   #1
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Latter?

Jobben skal visst ha julebord som inkluderer forestilling på Latter med Anne Kat Hærland sitt show. Er det faktisk morsomt, eller kan jeg, som er vrang og vanskelig, begynne å grue meg nå?

Ben "Skeptisk" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 17:47   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latter?

Er det vorspiel FØR underholdningen?

Jeg synes Anne-Kath. er morsom i små porsoner (dvs. hun kan bli slitsom over lengre tid). Det meste blir jo morsommere med et par stive under vesten, men nå vet jeg jo ikke om det er et alternativ ...

(Om du gruer deg veldig kan jeg godt være "stand in" )

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:21   #3
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Jeg har hørt at showet er bra, og kunne tenke meg å se det selv.
Gleder meg til anmeldelsen fra Ben "Skeptisk" Murphy!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 18:26   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latter?

Jeg har bare sett den første forestillingen hennes, men husker at jeg likte den. Eneste jeg var litt lei av da var Ari -vitsene, og den selvironien om hoar håpløs hun er til å finne menn. Var lei det da, og håper hun ikke fortsetter på den i årevis. Ellers er hun jo morsom.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:13   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Selvsagt er det ikke Izzard eller Carr-standard du møter, men husker jeg hadde det helt OK på forrige forestillingen hennes. Humret innimellom og tiden gikk fort uten at jeg hverken fikk akutt klaus eller pinlighetspanikk. Tror mao nok du skal klare å komme deg greitt igjennom dette. Hvis du vil.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:22   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Jeg var på standup-show ifjor før jul, med Anne Kat, Atle Antonsen og Bård Tufte Johansen. Jeg syns ikke hun var morsom der. Jeg var lei av å høre henne vitse om fyllekjøringen og fengselsoppholdet lenge før dette, og syns generelt ikke fyllekjøring er noe gøy.
Så det er nok tryggest å begynne å grue seg snarest.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 19:40   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Latter?

Jeg har vært på Latter med AnneKat og jeg syntes ikke det var morsomt i det hele tatt. Nå må jeg innrømme at jeg ikke liker AnneKat til vanlig, men det hender at jeg trekker pittelitt på smilebåndet når hun er på nytt på nytt. Det gjorde jeg ikke på Latter-forestillingen.

Har også vært på en forestilling med blant annet Pernille Sørensen og Ørjan Buraas (?) og det var også heller dårlig improvisert, syntes nå jeg. Dessuten synes jeg det er altfor liten og trang på Latter, uten at det nødvendigvis blir mer koselig og intim av den grunnen. For ikke å snakke om køen ved baren....

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:31   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Latter?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det vorspiel FØR underholdningen?

Jeg synes Anne-Kath. er morsom i små porsoner (dvs. hun kan bli slitsom over lengre tid). Det meste blir jo morsommere med et par stive under vesten, men nå vet jeg jo ikke om det er et alternativ ...

(Om du gruer deg veldig kan jeg godt være "stand in" )

Meget gode poenger. Jo det står noe om "lounge" og "drink" før forestillingen. Jeg får prøve å få tilstrekkelig mange av de, så blir det sikkert morsomt av seg selv.

Og takk for tilbudet om å være stand in, men jeg tror jeg får bite tennene sammen og gå selv.

Ben "fun fun fun" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:37   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Så, så. Det kan jo hende du er så heldig å få influensa i stedet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:46   #10
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Latter?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Så, så. Det kan jo hende du er så heldig å få influensa i stedet.

Det er godt å vite at noen tenker på mitt ve og vel.

Ben "rørt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:49   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Kan du ikke bare ta med laptop med noen Simpsonsepisoder, så har du en fallback plan? Kif "løsningsorientert"

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:52   #12
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Latter?

Showet er ikke så verst, altså! Tror helt sikkert du overlever!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 20:53   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det er godt å vite at noen tenker på mitt ve og vel.

Ben "rørt" Murphy



Tine "Omsorgsfull" Toff

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 21:33   #14
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Latter?

Nå er riktignok Anne Kat normalt ganske festlig, men det er en forferdelig uting med å dra med "hele jobben" på standup (eller andre slike ting forsåvidt) i forbindelse med julebord/firmafester. Man kan jo ikke forvente at alle liker det samme, og for de som ikke er spesielt begeistret så blir det bare teit.

For å sette det litt på spissen; hva om jeg var sjefen og bestemte at nå skal vi jammen ha det hyggelig alle sammen, jeg tror jeg tar med hele jobben på middag og black-metal konsert!

Det er selvfølgelig bare hyggelig og gå ut og spise med jobben, og teambyggingsaktiviteter kan være veldig hyggelig men man skal ikke "tvinge" det på noen mener nå jeg, og i så fall bør man ha det som separate aktiviteter.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 23:50   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Jeg har en sær humor og er stort sett skeptisk til alt som heter standup (med unntak av Eddie Izzard ), men jeg likte faktisk showet hennes. Vel, ikke alt, selvfølgelig, men i det store og det hele synes jeg faktisk at det var svært så underholdende. Og ikke hadde jeg tatt mer enn én drink i baren på forhånd, heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 23:52   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Latter?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Nå er riktignok Anne Kat normalt ganske festlig, men det er en forferdelig uting med å dra med "hele jobben" på standup (eller andre slike ting forsåvidt) i forbindelse med julebord/firmafester.

Jo takk, det var bare to av elleve ansatte som jublet da vi fikk høre at årets event var "Chess". Jeg gikk for syns skyld, men jeg og en kollega av meg var enige etterpå at det kunne vært verre, det kunne jo ha vært tyfus ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no