Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Holt/vestvollen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 22:12   #21
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ok, for vi har vært mye på skolens uteområde(veldig fin småskolegård) og lekt på ettermiddager og i helger uten å ha opplevd dette.
Vi har blitt ordentlig godt mottatt og føler at det er en veldig god skole for ungene.

Åsenhagen skole ER en bra skole. Og de har virkelig tatt tak siste halve året, ved å sette ut nattravner, samarbeid med de andre skolene osv. Det er også en fordel her på Skedsmokorset, det er tett samarbeid med skolene i mellom.

Hvilket betyr at SFO er åpent året rundt om man har behov for dette, jeg tror det er 2 uker hvor de er stengt i juli. Det finnes også tilbud om Sports-SFO.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:20   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Mitt inntrykk som lærer er at alle skolene på Skedsmokorset er bra. Jeg synes SKedsmo kommune er en bra skolekommune, og jeg er glad for at jeg jobber på en av skolene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:27   #23
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mitt inntrykk som lærer er at alle skolene på Skedsmokorset er bra. Jeg synes SKedsmo kommune er en bra skolekommune, og jeg er glad for at jeg jobber på en av skolene.

Det inntrykket har jeg også, var fornøyd med gamle skolen, men sammenlignet med Åsenhagen så er Åsenhagen mye bedre.
Ting vi tok opp på gamle skolen som bekymret oss som de bare blåste bort og sa at det var ikke noe å tenke på,
tok de på Åsenhagen tak i med en gang og vi har fått så god hjelp, er ganske rørt over hvor engasjerte alle har vært, alt fra kontaktlærer,
sosiallærer, helsesøster til undervisningsinspektør.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:45   #24
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til visning i morgen!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:47   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg til visning i morgen!

Hvor skal dere? (Evt sende meg link på PM?)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:50   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor skal dere? (Evt sende meg link på PM?)

meg og!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 23:45   #27
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Vi skal til Lensmann Haaversens vei 58,
vi kommer ikke til å kjøpe dette så derfor legger jeg ut adressen. Grunnen til at vi drar å ser på det er for å få et innblikk i planløsning, område osv.
Har mest lyst på et rekkehus med 4 soverom i dette området.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 00:00   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Bakdelen med Holt Vestvollen er at det er mange av boligene som har idiotiske planløsninger. Alt fra leiligheter på 80 kvadrat på tre (!) plan, bolig på tre etasjer med kjøkkenet i andre etasje og stua i tredje osv. Har vært inne i en god del av boligene der.

De jeg har likt best er disse som full takterasse på 50-60 kvm. Dvs. de som har bolig over to etasjer, og takterasse på toppen. De finnes også i samme type rekkehus, men en leilighet i første etasje, og en i andre etasje med takterassen i tillegg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 19:39   #29
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Holt/vestvollen

både åsebhagen, brånås og vardåsen vet jeg er bra skoler. sten tærud vet jeg mindre om, selv om jeg bor på skedsmokorset. anbefaler sk. korset som bosted, men husprisene er høye blitt.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 01:39   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Hvordan gikk visningen?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 20:44   #31
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Visningen gikk fint, rekkehuset var egentlig veldig fint. Vi likte området veldig, syns kanskje det er litt langt å gå til skolen da vi er vant til 200m skolevei her.
Men vi var på visning i korshagen i dag og der likte vi oss ikke i det hele tatt. Og der var det veldig kort vei.
Så vi har nok bestemt oss for Holt vestvollen. Nå er det bare å krysse fingrene for at det rette rekkehuset dukker opp.
Driver å sender inn søknad på barnehage nå, forresten fløyel vet du om jeg må søke på skoleplass og sfo plass nå?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 22:05   #32
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Holt/vestvollen

Opprinnelig lagt inn av Jeanett, her.

Visningen gikk fint, rekkehuset var egentlig veldig fint. Vi likte området veldig, syns kanskje det er litt langt å gå til skolen da vi er vant til 200m skolevei her.
Men vi var på visning i korshagen i dag og der likte vi oss ikke i det hele tatt. Og der var det veldig kort vei.
Så vi har nok bestemt oss for Holt vestvollen. Nå er det bare å krysse fingrene for at det rette rekkehuset dukker opp.
Driver å sender inn søknad på barnehage nå, forresten fløyel vet du om jeg må søke på skoleplass og sfo plass nå?

Så hyggelig å høre at dere likte området. Vi trives som sagt utrolig godt her.
Og ja, det er kanskje ett stykke å gå til skolen, men samtidig, det går utrolig mange barn på disse veiene hver dag. De starter i bunnen av feltet og samler sammen barna underveis, så det er jo en hyggelig skolevei på trygge gangstier, mulig oppleves den som litt lang for korte bein.

Du får automatisk plass både på SFO og skolen du hører til. Trenger ikke å søke. Vanligvis kommer barna i klasse med de barna som bor i samme område. Grunnen til at jeg skriver vanligvis er at Mini ble flyttet over til en annen klasse enn alle naboene våre, men det var en årsak til det.

Barnehageplass tror jeg ikke du skal slite med å få.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no