Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-16, 00:12   #181
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Selv om man melder seg ut av slike grupper, kan man bli meldt inn igjen. Det har jeg erfart med en annen (og snill) gruppe. Jeg meldte meg ut og ble gang på gang meldt inn igjen. Om dette skjer med de som melder seg ut, så blir det jo en evig runddans?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 00:39   #182
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Tror det er mange her som ikke har vært medlem før, altså, og som ikke vet at de har blitt medlem det siste døgnet.
Jeg har ingen venner på lista, verken før mediastyret eller etter, men ser at det f. eks er lagt til omtrent et helt håndballag av gutter 13 herfra. Tviler på at de har ønsket det selv.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 01:12   #183
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Det er to av kollegene mine som er medlem. Han ene lager litt bøll der har jeg forstått, jeg må ta en alvorsprat med han på mandag. Men jeg vet at han liker å lage "bråk" der han kan. Han elsker å provosere andre, og late som han mener noe annet enn det han egentlig mener. Han andre kollegaen min er bestekompisen hans, og han vet jeg jammen ikke hvorfor er der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 01:12   #184
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Sånn helt ærlig så har jeg ikke full kontroll over alle gruppene jeg er medlem i. Har dere?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 01:17   #185
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Sånn helt ærlig så har jeg ikke full kontroll over alle gruppene jeg er medlem i. Har dere?

Ja, sjekket i sted Var et par jeg ikke husker å ha blitt med i.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 08:36   #186
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Når mange oppfordrer menn til å melde seg inn for å være en fornuftig motvekt til det som foregår der samtidig med at mange nå automatisk sletter og/eller tar et alvorsord ned folk de ser er medlemmer av gruppa, borger for enkelte uheldige utfall vil jeg tro.

Forsvars- og klagesangen fra gruppemedlemmer nå går stort sett ut på at de "moralsk overlegne" PK-folka klager på de drøye vitsene deres når akkurat de samme vitsene fortelles andre steder også - til og med på Kvinneguiden.

Ulovligheter som trusler og oppfordring til voldtekt av navngitte personer får liksom lov til å forsvinne i all støyen om at "skal liksom PK-folka få lov til å sensurere humor og nå??!?!"

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 11:58   #187
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nå er exen min medlem. Men jeg tror ikke han har lagt seg til selv. Han er ny på Face og ikke helt stabil på nettbruk. Og ikke helt typen til verken den humoren eller opplegget MGO tilbyr.

Mer fascinerende er det at en tidligere kvinnelig kollega av meg har blitt medlem. Nå har hun et utenlandsk navn og ser noe maskulin ut, men alikevel...

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-16, 17:24   #188
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Vet ikke om det er svart på overskriften, men da jeg nettopp sjekket sto det at Kvinnegruppa Ottar bare godtar betalende medlemmer på sin Facebook-gruppe. Det kan forklare det lave medlemstallet. De skriver at nye medlemmer blir lagt til når betalingen er bekreftet.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:13   #189
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Sitat:

You anonymously reported Mannegruppa Ottar for containing hate speech or symbols.


We removed the group you reported
We reviewed the group you reported for displaying hate speech. Since it violated our Community Standards, we removed it. Thanks for your report. We let Mannegruppa Ottar know that their group has been removed, but not who reported it.



(Jeg tror jeg innrapportere den for sånn omtrent alle alternativene, og jeg var ikke den eneste vet jeg. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:14   #190
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Fikk melding fra Facebook nå at gruppen er fjernet pga hatefulle ytringer. Så bra. Bare synd det ikke skjedde før de rakk å bli martyrer og presset under feministenes hæl.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:15   #191
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Fikk melding fra Facebook nå at gruppen er fjernet pga hatefulle ytringer. Så bra. Bare synd det ikke skjedde før de rakk å bli martyrer og presset under feministenes hæl.

Bare synd at Facebook lyver. Jeg fikk samme melding, gruppa er fremdeles oppe. Den samme meldingen har mange andre fått også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:17   #192
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Ja så sannelig!!!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:20   #193
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471


De har i tillegg 42 000 medlemmer.

Og folk lurer på hvorfor Trump er så populær i junaiten!?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 11:29   #194
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har fått tilbakemelding på tre rapporter om at gruppa er fjernet, men det stemmer jo ikke. Hvorfor gjør FB dette??

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-16, 15:36   #195
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Eg fekk og den tilbakemeldinga nå, men gruppa er der framleis.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 22:24   #196
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

http://www.aftenposten.no/norge/Slik...r-606950b.html

Ja, de lever i beste velgående.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 22:26   #197
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg fikk også tilbakemelding om at den var fjernet. For noe tull?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-16, 23:42   #198
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

En ide å sende tips om det til Aftenposten eller en av de andre avisen? En ting er om de velger å ignorere eller avvise henvendelser. Men når de kommer med løgn så er det kanskje greit at folk får vite det. Det vil jo gjelde i andre sammenhenger også.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 00:43   #199
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Er det tenkeleg at det er ei ny gruppe? Den første rapporten eg sende, fekk eg svar om fjerning medan då eg sende ein ny då gruppa framleis var der, fekk eg svar at dei ikkje braut reglar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-16, 00:51   #200
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har sendt inn tre ganger. Den første gangen kom svaret med en gang. Jeg tror ikke det er ny gruppe.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no