Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-17, 22:13   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ting som irriterer volum IV

Jeg starter tråd nr 4 med å irritere meg over kjedelig fest.
Har Prosecco da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-09-17, 22:28   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Vond nakke

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-09-17, 22:43   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Snørrete nese og tett hue og blitt skikkelig forkjøla.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 02-09-17, 23:44   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.465
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Manglende evne til å ta seg selv i nakken, og bare begynne å lese pensum asap.

Nå er til og med Coop-appen mer interessant enn pensum, og jeg blir helt matt over meg selv.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 02:50   #5
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Folk som lar seg plage av at motorsykler kommer raskere frem i kø enn biler og aktivt sperrer dem fra å komme forbi!
Hvorfor i all verden plager det deg at vi på to hjul kommer fortere frem i stampekø?

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 08:49   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Våknet med migrene i dag og.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 13:22   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.270
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Folk som lar seg plage av at motorsykler kommer raskere frem i kø enn biler og aktivt sperrer dem fra å komme forbi!
Hvorfor i all verden plager det deg at vi på to hjul kommer fortere frem i stampekø?

Jeg lar meg ikke et sekund plage av motorsykler som kommer raskere frem, (vil ha motorsykkel selv), men lar meg derimot veldig plage av de som kjører som idioter der det egentlig er for trangt, og tror de er verdensmestere i navigasjon. Det er en del av dem også, gitt.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 20:36   #8
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lar meg ikke et sekund plage av motorsykler som kommer raskere frem, (vil ha motorsykkel selv), men lar meg derimot veldig plage av de som kjører som idioter der det egentlig er for trangt, og tror de er verdensmestere i navigasjon. Det er en del av dem også, gitt.

De plager meg, også.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv  
Gammel 06-09-17, 00:34   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Finn kjøpere som sender klage på Mail etter at de var på døra og kjøpte kontant etter å ha prøvd varen. De kjøpte ubrukt, ny, kurant vare til godt redusert pris, og det helt frivillig. Jeg hadde flere interesserte.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 06-09-17 kl 00:47.
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 09:23   #10
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.625
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Når det eeeendelig ikke regner og jeg har stått og malt huset i timesvis, og mannen:
"Tror du jeg skal prøve å gå ut og male litt?"

Ja! Det tror jeg!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 13:37   #11
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.535
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Når det eeeendelig ikke regner og jeg har stått og malt huset i timesvis, og mannen:
"Tror du jeg skal prøve å gå ut og male litt?"

Ja! Det tror jeg!

Dette har vi løst med at noen andre maler huset for oss.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 10:14   #12
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Når mannen som er på jobbreise til ytlandet på døgn fem i dag ringer hjem nå å sier: "vårt fly er kansellert så jeg sitter på med xxx som har flyskrekk og har kjørt ned, hjemme i morgen kveld isteden. flott løsning, ikke sant kjære?"

Nei, det er det ikke! Hilsen hun som er fast i huset 24/7 med vesla som er dårlig og vil at han kommer hjem så jeg kan komme litt ut ur huset. Nå!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 13:04   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Nye naboer som ødelegger min oppdatering i "hva har gjort deg glad i dag" som var "deilig høstvær ", med sirkelsag. Idjåtter. Endelig en mulighet til å nyte finvær i fred og ro på verandaen etter flere uker med regn og kjølig vær, men neida.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 13:36   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Nye naboer som ødelegger min oppdatering i "hva har gjort deg glad i dag" som var "deilig høstvær ", med sirkelsag. Idjåtter. Endelig en mulighet til å nyte finvær i fred og ro på verandaen etter flere uker med regn og kjølig vær, men neida.

Du kan jo minne dem på at det er søndag? Og vi har faktisk en lov som sier noe om helligdagsfreden? Eller melde i fra til politiet som sikkert ikke har mulighet uansett til å si fra. Men om flere melder fra i samme nabolag, så sjekker de nok ut saken kanskje. Men det er kanskje ikke en bra start på et nytt naboskap.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 15:06   #15
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du kan jo minne dem på at det er søndag? Og vi har faktisk en lov som sier noe om helligdagsfreden? Eller melde i fra til politiet som sikkert ikke har mulighet uansett til å si fra. Men om flere melder fra i samme nabolag, så sjekker de nok ut saken kanskje. Men det er kanskje ikke en bra start på et nytt naboskap.

Nei, det er trolig ikke en bra start på nytt naboskap, men jeg synes like vel ikke at selv om de er ny så skal de få gjøre som de vil. Jeg kommer til å nevne det for styreleder at de kan minnes på å sette seg inn i husordensreglene/Norsk lov. Jeg er også trolig mindre tolerant enn de andre som bor her, Men så tilbringer jeg også langt mer tid ute på verandaen enn de fleste. Innser at jeg kommer til å ende som ei sur, gammel kjerring.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 03-09-17, 16:05   #16
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg hadde mingreneanfall i natt og endte med å måtte ta imigran, med det resultatet at jeg har skikkelig hangover og "imigran-hodepine" i dag.

Er heldigvis sjelden jeg må ta imigran, da det ikke kobler så godt med annen medisin, men som legen sier, noen gagner må man bare.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 06-09-17, 00:47   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Våt, klengete pus.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 06-09-17, 04:39   #18
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Kolleger som kommer inn på kontoret mens jeg sitter og jobber med diverse planlegging og organisering, og bruker av MIN tid til å baksnakke lånerne våre(!).

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 06-09-17, 08:31   #19
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.778
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Å måtte stå opp tidlig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 06-09-17, 12:51   #20
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At jeg ikke klarer å ta meg sammen å går for å gjøre skolearbeid. Har myyye som burde vært gjort.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no